Na ogół na stacji wszystko w porządku dużo lepiej niż na orlenie na wylotówce z biłgoraja ponieważ bywają tam problemy przy płatności kartą przy mniejszych kwotach gdyż jest płatność kartą od 15zł, no i po godzinie 21 ciężko o hot doga ;)
Bardzo uprzejma obsługa, pracownik Orlenu podchodzi żeby zatankować samochód od razu po zatrzymaniu auta koło dystrybutora, przy kasie przypomnienie o punktach vitay, jednym słowem na obsługę i personel nie ma co narzekać
Wybrałam się do banku żeby zamknąć konto, otworzyłam je ucząc sie w Krakowie. niestety jedyne czego sie dowiedziałam to to ze sprawy związane z moim kontem powinnam załatwiac w placówce w ktorej otwierałam rachunek, jak widać bank nie idzie z duchem czasu albo po prostu nie chcą pomagac tym którzy chcą od nich odejsc. bank sobie naliczył kilkaset zl odsetek za nieuzywanie konta przez ok rok czasu nie informujac wczesniej ze juz rozpoczal naliczanie odsetek, po prostu brak słow,,,
Wybrałam sie do barku przy hotelu żeby coś zjeść bo mają tam bardzo dobre jedzenie, zawsze lubiłam chodzic tu jednak ostatnio jak byłam zraziłam się nieco. Podeszłam do recepcji zeby złożyc zamowienie, czekam czekam a recepcjonistka zamiast podejsc to stała 2 metry dalej i rozmawiała ciągle przez telefon, po ok 5 albo wiecej minut czekania i sluchania jak pani rozmawiała przez telefon o tym jaka gdzie pogoda jest zrezygnowałam z zamowienia w tym lokalu.
Jest to biedronka która ma bardzo mały parking. z dużymi zakupami może być tutaj ciężko. jak ktoś ma szczęście to zaparkuje blisko ale na parkingu zmieści się około 8 samochodów a to bardzo mało jak na taki market w centrum. kilka razy trafiłam tam na bałagan (leżące kartony, folie) no ale wszędzie takie coś się może zdarzać także nie oburzyło mnie to zbytnio. Pani przy kasie sprawnie i szybko mnie obsłużyła, niekoniecznie z uśmiechem na twarzy ale za to bezproblemowo.
Sklepik bardzo mały jednak warto go odwiedzić, można czasem trafić na bardzo ciekawe promocje. Co do cen no to różnie z nimi bywa, zdarza się ze gdzieś indziej kupimy towar taniej ale i na odwrót tez bywa ze jest, na stoisku mięsnym ciekawy wybór, każdy znajdzie coś dla siebie, mięso i wędliny są świeże i dobre. Przy kasie bywa że trzeba troszkę poczekać niekoniecznie z powodu kolejki ale mimo wszystko obsługa jest miła i polecam ten sklep.
Na zakupy do tej stokrotki chodzę mało kiedy, ale będąc w niej ostatnio mogę stwierdzić że jest to mały sklepik w którym jest porządek, wszystko na swoim miejscu, nie ma tam tłumów pewnie dlatego że ma obok siebie większe supermarkety w których ceny są niższe. Na półkach dużo produktów, jest w czym wybierać, kolejek praktycznie nie ma także jak szybkie zakupy bez względu na cenę to tylko stokrotka;)
Doskonała pizza, doskonały kebab i tortilla, pizzeria godna polecenia, zamówiłam kebaby przez telefon, a za niecałe 10min już były czyli wogóle nie czekałam, owszem w niektóre dni trzeba trochę poczekać ale to jest kwestia 5-10min dłużej, wszystko przez to że jest tam naprawdę dobre i wcale nie drogie jedzenie. do obsługi też nie można mieć żadnych zastrzeżeń
Dziś po pracy odwiedziłam placówkę banku żeby dowiedzieć się o kredyt, Pani była bardzo uprzejma, zaproponowała kawę, zresztą zawsze jak odwiedzam tą placówkę panuje tam bardzo miła atmosfera, widać że pracownicy dbają o swoich klientów. Pani mi wszystko dokładnie wytłumaczyła, także odeszłam stamtąd zadowolona
Wygląd przedstawicieli nie ma sobie nic do narzucenia, jednakże spotkała mnie niemiła sytuacja. Dotyczyła ona zmiany numeru telefonu. Zmieniałam numer telefonu i zależało mi na tym aby osoba, która posiadała mój stary telefon nie dostała mojego nowego numeru telefonu. Więc spytałam się Pani która akurat była na stanowisku czy nie przyjdzie SMS z powiadomieniem o dokładnym numerze na stary numer. Otrzymałam odpowiedź że nic takiego nie nastąpi i tamta osoba nie otrzyma mojego nowego numeru. Taką samą odpowiedź uzyskałam na mLinii. Jednak okazało się, że pracownicy mBanku się mylili przez co miałam kilka niemiłych sytuacji. Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń do oferty i funkcjonowania banku
Witam,
dziękuję za zamieszczenie opinii na temat mBanku.
Jednocześnie pragnę Panią przeprosić za za zaistniałą sytuację.
Na bieżąco prowadzimy szkolenia naszych pracowników w celu podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych oraz poprawy poziomu obsługi. Dokładamy także wszelkich starań, aby nasi pracownicy swoją wiedzą i fachowością przyczyniali się do jak najlepszej obsługi Klientów mBanku, tym bardziej jest mi przykro, iż niekiedy poziom ten pozostaje niesatysfakcjonujący.
Nawiązując do Pani uwagi dotyczącej wysłania przez Bank smsa potwierdzającego aktualizację Pani danych osobowych, dziękuję za przekazanie cennej informacji.
Z uwagą analizujemy opinie Klientów, które pomogą w przyszłości usprawnić procedury naszego Banku.
Mam nadzieję, że ten przykry incydent nie wpłynie decydująco na naszą dalszą współpracę.
Pozdrawiam serdecznie,
Olga Kuc
mBank.
Wybrałam się do...
Wybrałam się do tego sklepu w poszukiwaniu ciekawych puzzli. Trudno mi było ich znaleźć spośród tylu zabawek jednak poprosiłam o pomoc ochroniarza, który był akurat blisko. Pan był bardzo uprzejmy i odrazu zaprowadził mnie na miejsce gdzie mogłam spokojnie dokonać wyboru a następnie zakupu puzzli. Obsługa bardzo miła, duży wybór w towarze wyszłam ze sklepu jak najbardziej zadowolona.
Ogólnie miejsce bardzo przyjazne, można znaleźć wszystko bardzo szybko, ceny również nie odstraszają. Towar jest bardzo dobrej jakości i jest w czym wybierać. Jednak może się zdarzyć że możemy w tym sklepie poczuć się obserwowanym i śledzonym. Momentami miałam wrażenie ze jestem traktowana jak złodziej gdyż takie chodzenie i ciągła obserwacja klienta przez sprzedawcę tylko stresuje i sprawia ze zakupy w takim miejscu mogą zakończyć się niepowodzeniem
Obsługa klienta bardzo przyjazna. Sprzedawcy nie narzucają klientom towaru ani też nie chodzą za nim krok w krok jak to niektórzy robią. Potrafią dobrze doradzić sugerując się tym, żeby klient dobrze się czuł w tym co chce zakupić. Wnętrze lokalu czyste i uporządkowane, łatwo można znaleźć to co tak naprawdę nas interesuje.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.