Opinie użytkownika (16)

Kupowałem tylko fasolkę...
Kupowałem tylko fasolkę szparagową zieloną i żółtą za kwotę 8,48 zł. tu moje zdziwienie , że w takim sklepie delikatesowym gdzie ceny z natury są wyższe, płatności kartą możliwe są od kwoty 10 zł. W sklepie zauważyłem 4 pracowników. Zapłaciłem gotówką pani nie wydała paragonu musiałem się przypomieć. Brak powitania i pożegnania.

Marek_90

18.06.2010

Piotr i Paweł

Placówka

Słubice, Wojska Polskiego 9

Nie zgadzam się (26)
Kupiłem, w dobrej...
Kupiłem, w dobrej cenie, dwie koszulki ( T shirty ) bez rękawów na lato. Obsługiwała młoda kobieta, inna niż poprzednio, brak powitania i pożegnania. Płaciłem oczywiście kartą "bez podpisu" na co nie było reakcji, np. kilka dni temu we Frankfurcie nad Odrą w sklepie obuwniczym sprzedawczyni sprawdziła podpis i dane na podstawie dowodu osobistego i dodatkowo przypomniała , że w tym miesiącu mija ważność karty. Dodatkowo do butów zaproponowała specjalne wkładki czyli przeprowadziła aktywną sprzedaż. Sprzedawczyni zadałem dwa pytania dot. ceny i rozmiarów. Odpowiedziała grzecznie i bez irytacji.

Marek_90

18.06.2010

PEPCO

Placówka

Słubice, Kościuszki 3a

Nie zgadzam się (16)
15 stycznia b.r....
15 stycznia b.r. miałem kolizję moim starym Seatem Toledo a ubezpieczenie AC w PZU. Tego samego dnia ok. godz. 16.00 na lawecie auto zostało dostarczone pod punkt obsługi klienta w Słubicach. Likwidator wykonał dokumentację techniczną, pobrał ode mnie nr konta bankowego i oświadczenie na temat sposobu likwidacji szkody. W związku z poważnym uszkodzeniem podłużnicy w tak starym aucie lepsze było wypłacenie szkody w gotówce. Takie tempo załatwienia sprawy zawdzięczam agentowi, który mnie ubezpiecza i jest dostępny praktycznie "o każdej prze dnia i nocy" i to on jeszcze jak auto stało rozbite na drodze już "zorganizował" likwidatora. i 22 .01. b.r. została wypłacona szkoda. Ponadto jestem motocyklistą i jak się dowiadywałem u pośrednika Ubezpieczeniowego to PZU ma najlepsze OC i AC dla motorów. Obecnie mam OPLA ASTRĘ też nie nową bo 12 letnią o i OC w PZU miałbym mniejsze o ok 50 zł niż w MTU.

Marek_90

15.06.2010

PZU

Placówka

Słubice, Kopernika 13

Nie zgadzam się (28)
Zakupy na kwotę...
Zakupy na kwotę 37,07: zestaw kluczy, taśma teflonowa i zawór czerpalny + złączka. na sklepie mało klientów , nie widać też pracowników. Przy kasie obsługuje kobieta. Nie może odczytać kodu zaworu czerpalnego, prosi więc mnie klienta żebym jej przyniósł z półki. Płacę kartą Visa, kasjerka nie sprawdza czy ww jest podpisana. Mile dzień dobry i do widzenia

Marek_90

14.06.2010

Bricomarche

Placówka

Słubice, ul. Kościuszki 22

Nie zgadzam się (28)
Zakupy na kwotę...
Zakupy na kwotę 27,68. Kupujemy w promocji piwo Carlsberg i tuńczyka w puszce. Dodatkowym atutem jest oddzielne stoisko z wędlinami i mięsem podobnie jak w Biedronce. W Lidlu tego nie ma. Mało estetycznie wyglądają lady chłodnicze i art. przemysłowe. Na pułkach z art. przemysłowymi trudno znaleźć odpowiednie ceny , spory bałagan. Przy kasie obsługuje mężczyzna, ubiór służbowy szaro-czarna koszulka polo ( mało estetyczna ). Płacę kartą Visa, sprawdza ważność, nie sprawdza podpisu. Obsługa szybka i sprawna rutynowe dzień dobry i do widzenia. Paragon zarchiwizowałem.

Marek_90

14.06.2010

NETTO

Placówka

Słubice, Wojska Polskiego 6b

Nie zgadzam się (19)
Zakupy na kwotę...
Zakupy na kwotę 26,96. Towar ułożony starannie szczególnie art. przemysłowe ceny widoczne. Ruch na sklepie średni, pracują dwie kasy. Oferta pełniejsza niż w Lidlu czy Netto. Netto może ma lepszą ofertę art. przemysłowych. Sklep wygląda korzystniej niż inne dyskonty, ale to zasługa desing'nu. Płacę gotówką , kartą nie ma możliwość ( jest to spory minus ). Rutynowe powitanie i pożegnanie bez nawiązywania kontaktu wzrokowego. Kasa 1, kasjer nr 78 par 2332.

Marek_90

14.06.2010

Biedronka

Placówka

Łęczyca, Belwederska 77

Nie zgadzam się (22)
Zakupy na kwotę...
Zakupy na kwotę 34,97. Żona kupiła synowi klapki, sobie klapki i bluzkę o nazwie tunikakryszyfonowydaw za 14,99.Spora oferta odzieży i art. przemysłowych, szczególnie sezonowych. Płacę kartą Visa, brak reakcji na nieczytelny podpis ( pani nie sprawdza ).Tylko pożegnanie - do wiedzenia. Nr wydr 180579, kasjer nr 20. Paragon zarchiwizowałem.

Marek_90

14.06.2010

PEPCO

Placówka

Słubice, Kościuszki 3a

Nie zgadzam się (22)
Tankowanie i...
Tankowanie i załatwienie potrzeby, ruch mały 2 samochody na podjeździe i 3 klientów. Bliższych danych stacji nie podam, nie otrzymałem paragonu - płaciłem gotówką. Obsługiwała mnie pani o imieniu, jak pamiętam, Krystyna lub Grażyna. W trakcie obsługi zajęta rozmową z kolegą a nie klientem. Brak promocji. Na pytanie o WC, uzyskałem informację że jest na zewnątrz i zaraz otrzymam klucz. Ponieważ były problemy ze znalezieniem klucza, w międzyczasie sprawdziłem ciśnienie w oponach. Po wejściu do WC bardzo nie miłe zaskoczenie. Brudno i nie miły zapach. Brud to n ie brud tzw. świeży, to brud zastarzały na umywalce, pojemniku na ręczniki i w w muszli klozetowej. Podpis na karcie czystości z godziny 5.30 a ja tam byłem o godz. 9.00.

Marek_90

25.05.2009

LOTOS

Placówka

Ostrołęka, wyjazd na Ostrów Mazowiecką

Nie zgadzam się (30)
Jestem klientem BZ...
Jestem klientem BZ WBK od ok. 15 lat. W większości przypadków w BZ WBK oddział Słubice trzeba swoje "odstać". Szczególnie w poniedziałki i w dni przed zbliżającymi się terminami płatności podatków i ZUS-ów. Dlatego czas obsługi klienta w oddziale oceniam na 3. Będąc klientem indywidualny zdecydowałem się na dostęp do konta bankowego przez internet. To spowodowało, że do banku udaję się tylko po to aby podpisać np. przedłużenie umowy, polisę dot. ubezpieczenia mieszkania itp. O powyższym informuje mnie mój, to się chyba nazywa, doradca klienta. Doradcą tym jest Pani B. osoba miła i fachowa. W dniu dzisiejszy otrzymałem: fachową, krótką i konkretną ofertę kredytu bez dodatkowych "upiększeń" . Poniższa ocena będzie zatem oceną obsługi konta i współpracy przez internet.

Marek_90

14.05.2009
Nie zgadzam się (15)
Tylko drobny zakup,...
Tylko drobny zakup, zapłacony gotówką. Obsługiwał uśmiechnięty sprzedawca o imieniu Grzegorz. Było przywitanie i pożegnanie. W trakcie transakcji poinformował o nowym katalogu. Toalety bardzo czyste i pachnące. Sklep czysty.

Marek_90

14.05.2009

BP

Placówka

Słubice, 1-go Maja 7a

Nie zgadzam się (19)
Stacja sieciowa. Tylko...
Stacja sieciowa. Tylko tankowanie paliwa. Dystrybutory brudne, reszta ok. Sklep estetyczny i czysty. Obsługiwała Pani Monika, było przywitanie i pożegnanie. Płaciłem niepodpisaną kartą tradycyjnie kasjerka nie zwróciła na to uwagi, co powoduję ( wg. mnie ) zaniżenie oceny dot. kompetencji. Paliwa droższe na 1 litrze o ok 10 do 20 groszy niż na innych stacjach.

Marek_90

14.05.2009

BP

Placówka

Słubice, 1-go Maja 7a

Nie zgadzam się (26)
Czynne 2 kasy,...
Czynne 2 kasy, ruch średni. Obsługująca mnie sprzedawczyni wdała się w dyskusje z klientką co przedłużyło czas obsługi.

Marek_90

12.05.2009

Biedronka

Placówka

Łęczyca, Belwederska 77

Nie zgadzam się (19)
Siedziba firmy jest...
Siedziba firmy jest w m. Siedlec ul. Łąkowa 15. Jest to pkt. sprzedaży przy markecie Biedronka. Obsługiwała Pani Krysia. Ruch jak na dzień tygodnia i godzinę zakupów duży. Obsługa sprawna i miła.

Marek_90

12.05.2009

Confis

Placówka

Słubice, pl. Przyjaźni 17

Nie zgadzam się (25)
Nowy sprzedawca przyuczany...
Nowy sprzedawca przyuczany przez innego. Sprzedawca: powitanie, brak ubioru firmowego. Tylko tankowanie, płaciłem kartą VISA na której brak podpisu ( wytarł się ), tak opiekun jak i uczeń nie sprawdzili tożsamości płacącego i nie pouczyli o konieczności podpisania ww. Dodam, że karta jest własnością banku i nie podpisana jest w zasadzie nie ważna. Czysto i estetycznie.

Marek_90

08.05.2009

Amic Energy

Placówka

Słubice, 1 maja 33

Nie zgadzam się (20)
Kasjerka: powitanie ,...
Kasjerka: powitanie , bluza firmowa wygląd estetyczny. Płaciłem kartą VISA na której brak podpisu ( wytarł się ), niestety pani nie sprawdziła tożsamości płacącego i nie pouczyła o konieczności podpisania ww. Dodam, że karta jest własnością banku i nie podpisana jest w zasadzie nie ważna. Czynne dwie kasy. Mało klientów, dość długi czas obsługi, powód kłopot z kodami kreskowymi i brak osoby która by ustaliła właściwy kod i cenę. Kasjerka nie orientuje się w rozkładzie towaru z tego co wiem to nie ma obowiązku.

Marek_90

08.05.2009

Bricomarche

Placówka

Słubice, ul. Kościuszki 22

Nie zgadzam się (17)
W sklepie internetowym...
W sklepie internetowym meble.pl zamówiłem active - rodzinny fotel. Towar dostarczony miał być kurierem firmy GLS. Zamiast 2 dni, przesyłkę dostarczono mi 3 dnia po telefonicznej interwencji w oddziale w Gorzowie Wlkp. Zaznaczyć należy, że w danych podałem nr kontaktowy telefonu i przez trzy popołudnia byłem uchwytny.

Marek_90

05.05.2009

GLS

Placówka

Słubice, Nowy Lubusz 4/2

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi