Opinia użytkownika: Marek_90
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Jestem klientem BZ WBK od ok. 15 lat. W większości przypadków w BZ WBK oddział Słubice trzeba swoje "odstać". Szczególnie w poniedziałki i w dni przed zbliżającymi się terminami płatności podatków i ZUS-ów. Dlatego czas obsługi klienta w oddziale oceniam na 3. Będąc klientem indywidualny zdecydowałem się na dostęp do konta bankowego przez internet. To spowodowało, że do banku udaję się tylko po to aby podpisać np. przedłużenie umowy, polisę dot. ubezpieczenia mieszkania itp. O powyższym informuje mnie mój, to się chyba nazywa, doradca klienta. Doradcą tym jest Pani B. osoba miła i fachowa. W dniu dzisiejszy otrzymałem: fachową, krótką i konkretną ofertę kredytu bez dodatkowych "upiększeń" . Poniższa ocena będzie zatem oceną obsługi konta i współpracy przez internet.