Na zamówienie czekałem 50 minut pomimo 30 minut deklarowanych przez obsługę. Otrzymałem nie tę pizzę co zamawiałem, bez dodatku (ketchup) który także zamawiałem oraz nie dostałem również zamówionych frytek. Dostawca nie posiadał drobnych potrzebnych do wydawania reszty pieniędzy. Nie mogłem skontaktować się z menedżerem pizzerii tylko z Panią od zamówień. Jedzenie było zimne a ciasto w pizzy niedopieczone.
Niezbyt zachęcająca Pani z przyjmowania zamówień. Nie poinformowała mnie na temat jakiejś specjalnej oferty obiadowej - chociaż wiem że taka istnieje. Bardzo długi czas oczekiwania na pizzę. Napoje odpowiednio schłodzone ale trzeba sobie samemu nalewać z dystrybutora który przelewa bo to napoje gazowane. Jedzenie ciepłe i dobrze podane - talerz z pizzą plus osobno talerzyk do kawałków zjadanych. Bark podnania sztućców. Porządek na sali. Pomieszczenie widać niedawno odmalowane. W tle dykretna muzyka oraz TV na ścianie. Dostępna aktualna prasa do poczytania podczas oczekiwania na posiłek.
Bardzo miła obsługa. Rzeczowy i konkretny sprzedawca. Przedstawił całą ofertę biznesową wraz z zachęceniem mnie do kupna internetu blueconnect. Żadnych niepotrzebnych informacji - tylko konkrety. Nienaganna aparycja, postawa oraz schludny wygląd sprzedawcy zachęcają mnie do ponownego odwiedzenia tego punktu!
Bardzo dobrze wyszkolony personel. Nienaganna aparycja. Ubiór ujednolicony - wiadomo kto jest pracownikiem banku. Bardzo rozległa i profesjonalna wiedza na temat mnie interesujący. Przedstawienie dodatkowej oferty dla klienta. Bardzo jestem zadowolony. Jestem ich stałym klientem. Wszędzie bardzo posprzątane. Widoczne reklamy i aktualne promocje. Ultoki w standach poukładane. Na biurkach tylko to co niezbędne do pracy bankowcowi.
Brak obsługi tankującej. Obsługa w stacji nie proponuje dodatkowych produktów - tych promocyjnych bliskich przeterminowania. Ogólny nieporządek na sklepie. Towary poobracane nazwami w różne strony zamiast do klienta. Brak propozycji sposobu zapłaty za zakupione paliwo (karta, gotówka, karta floty). Nie zainteresowała mnie obsługa programem VITAY - czyli gromadzeniem punktów na karcie. Na innych stacjach było bardziej przyjemnie dla klienta i rzeczowo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.