Bardzo szybko i sprawnie załatwiłem wszystkie sprawy. Minus taki, że pracownik siedział/leżał na krześle z wyciągniętymi nogami. Jak siadałem to dopiero jak zahaczyłem pracownik usiadał normalnie i schował nogi.
Bardzo tanie paliwa w porównaniu do innych stacji w Gliwicach. Stacja samoobsługowa z wyjątkiem dystrybutora LPG. Ochroniarz obsługujący ten dystrybutor niesympatyczny. Pani przy kasach bardzo miła dla klienta.
Sklep bardzo duży, przestrzeń między regałami bardzo duża.Bardzo sprawna obsługa, bez jakichkolwiek problemów. Faktura vat od razu wystawiona. Zwrot towaru przyjęty bez żadnych komplikacji.
Brak możliwości wystawienia faktury od razu po zakupie. Sprzedający stwierdził, że może się uda za chwilę, a może za godzinę lub jutro. Podczas kasowania towarów sprzedający krzyczał do innego sprzedającego znajdującego się na sklepie na temat prezentów świątecznych.
Bardzo długi czas oczekiwania w punkcie obsługi klienta. Bałagan w punkcie obsługi klienta, pracownik nie mógł nic znaleźć. Brak możliwości wystawienia faktury w związku z awaria systemu.
Przyszedłem do salonu stacjonarnego odebrać zamówione przez sklep internetowy towary. W salonie było 4 pracowników, dwie otwarte kasy, byłem 4 w kolejce. Dwóch pracowników obsługiwało kasy, kolejnych dwóch jednego klienta na sali sprzedaży. Bardzo długo czekałem w kolejce na swoją kolej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.