Opinie użytkownika (9)

Miałem okazję odwiedzić...
Miałem okazję odwiedzić ten market zupełnie przypadkiem, gdyż przejeżdżając osiedlowymi uliczkami otrzymałem telefon od żony, by zakupić gdzieś kukurydzę i majonez do sałatki. Na parkingu przed marketem mnóstwo wolnego miejsca. Po wejściu do sklepu zauważyłem, że świeci on pustkami jednakże pracownice wykonują prace porządkowe i zajmują się dokładaniem towaru. Bardzo szeroki asortyment na dziale z piwami i napojami, przyznam szczerze, że na regałach spotkałem takie produkty, których już dawno nie widziałem na półkach sklepowych innych sieci. Wśród asortymentu zauważyłem sporą ilość produktów marki własnej, np. napoje energetyczne, słodycze. Obsługa w sklepie na wysokim poziomie, wszystkie pracownice uśmiechnięte i służące pomocą. Na pewno powrócę tam na zakupy.

Marcin_1760

25.02.2015

dino - supermarket

Placówka

Świebodzin, Łużycka 5

Nie zgadzam się (1)
Hotel bardzo stylowy....
Hotel bardzo stylowy. Przemiła obsługa, dobra lokalizacja, bardzo bogaty wachlarz posiłków. Dla gości hotelowych specjalne oferty w restauracji. Personel dostępny zawsze i o każdej porze. Przy hotelu zamykany, bardzo obszerny parking. Hotel godny polecenia nie tylko dla gości przejezdnych ale także tych, którzy chcą odpocząć od wielkomiejskiego zgiełku!

Marcin_1760

23.09.2013
Nie zgadzam się (0)
Dokonywałem rezerwacji rodzinnych...
Dokonywałem rezerwacji rodzinnych wczasów w Egipcie na wrzesień 2013r. Nie miałem upatrzonego żadnego konkretnego hotelu, przeglądałem tylko oferty biura na stronie ionternetowej. Mając dylemat wwyborze odpowiedniej oferty za pośrednictwem formularza kontaktowego poprosiłem o pomoc w doradztwie. Już po niespełna kwadransie oddzwoniłądo mnie pracownica biura- Pani Ewa-i przeprowadzając ze mną wywiad na temat moich oczekiwań, udogodnień i atrakcji jakich spiodziewam się na wymarzonym urlopie, pomogła wybrać odpowiedni hotel w sam raz dla rodzin z dziećmi w Hurgadzie. Podejście pracowników do klienta jest bardzo indywidualne. Pracownica wprost mówiła o hotelach,które nie mają powodzenia wśród klientów ich biura,nie ukrywała rzeczy,które mogłyby po powrocie mieć wpływ na negatywną opinię klienta na temat biura podróży. Po kilku dniach kobieta zadzwoniła by dowiedziećsię, jaką decyzję podjąłem i przesłał wszelkie niezbędne informacje i dokumenty drogą e-mailową. Jeżeli sam wyjazd będzie równie dobrze zorganizowany jak obsługa klienta przez wyjazdem to już mogę polecić te biuro znajomym i rodzinie.

Marcin_1760

17.06.2013

TUI

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z tej...
Korzystam z tej stacji bardzo często. Obsługa jest miła i bardzo fachowa. Z rana pracownice stacji zawsze się uśmiechną, życzą miłego dnia, zamienią słowo chociażby o pogodzie- jednak wiele do życzenia pozostawia jeszcze fakt zbyt dużych kolejek związanych z zakupem VIATOLL przez kierowców ciężarówek, którzy notorycznie blokują obsługę kas.

Marcin_1760

17.06.2013

ORLEN

Placówka

Świebodzin, Wojska Polskiego 8

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z tego...
Korzystam z tego punktu bardzo często ale dziś postanowiłem zaopiniować to solarium. Jest to bardzo dobre solarium (uważam, że najlepsze w mieście). Zarówno obsługa jak i jakość świadczonych usług jest na bardzo wysokim poziomie. Zawsze można liczyć na miłe i indywidualne powitanie przez pracownice solarium, które każdorazowo służą porada co do wyboru łóżka, czasu opalania czy też dodatków w postaci kremów i utrwalaczy opalających. Jeśli chodzi o stan higieniczny to każdorazowo łóżeczka są dezynfekowane (co widać nawet w oczekiwaniu na swoją kolejkę), podłoga przemywana. Ręczniki papierowe są zawsze dostępne. Dodatkowym atutem jest promocja karnetowa gdzie po 9-ciu seansach opalania 10-ty jest gratisowy. Z czystym sumieniem mogę polecić to solarium każdemu, kto nigdy nie korzystał z tego typu usług bądź każdemu kto waha się między wyborem tego punktu a innego. Malutki minus można przyznać jedynie za kiepskiej jakości nagrania muzyki w łóżkach, które nie są zmieniane przez kilka miesięcy ale myślę, że to tylko taki nie mający wpływu na całokształt detal.

Marcin_1760

21.01.2013

Black Power

Placówka

Świebodzin, Osiedle Łużyckie 39

Nie zgadzam się (0)
Przyjechałem do hotelu...
Przyjechałem do hotelu Dziki Potok w Karpaczu wraz z rodziną. Wcześniej zarezerwowałem apartament rodzinny telefonicznie. Hotel poprostu cudo. Położony z dala od zgiełku, dookoła piękne widoki. Na recepcji powitała nas przemiła Pani (niska, szczupła blondynka, z charakterystycznym głosem). Przedstawiła nam wszystko jak należy- zameldowała, wskazała pokój, wytłumaczyła zasady korzystania z zabiegów SPA oraz godziny w ktorych można korzystać z basenu oraz sauny. Hotel naprawdę godny polecenia, pożywienie smaczne i bardzo wyrafinowane- każdy w menu znajdzie coś dla siebie. Pokoje bardzo przestronne z balkonami lub tarasami. Na terenie hotelu taras z leżakami, ogródek piwny zaś w hotelu liczne sale konferencyjne. Hotel godny polecenia, ale dla ludzi z nieco większym portfelem!

Marcin_1760

05.10.2012

Dziki Potok

Placówka

Karpacz, Myśliwska 22

Nie zgadzam się (0)
Udałem się na...
Udałem się na stację benzynową w celu zatankowania samochodu. Pan obsługujący podjazd dla aut uprzejmie podszedł, zapytał jaką beznynę nalać i za ile- za to ogromny plus, bowiem na tej stacji to rzadkość. W tym czasie udałem się do kasy by zapłacić i kupić jakąś ciepłą przekąske. Kolejka do kasy liczyła chyba z 15 osób. Za ladą dwie Panie, które ledwo wyrabiały się z obowiązkami. Jedna kasa zblokowana przez kierowców tirów, którzy dokonywali zakupu ViaTollu natomiast druga Pani obsługiwała klientów w tempie mało zwinnym. W kolejce dało odczuć się atmosferę narzekania i zniecierpliwienia. Po dotarciu do kasy Pani zapytała o numer dystrybutora, zaproponowała kawę z ciastkiem, po czym przystąpiła do przygotowywania hot-doga. Gdyby nie czas oczekiwania w kolejce, ktory na tej stacji jest notorycznym problemem, z powodu braku załogi do pracy to całość wizyty byłaby oceniona na nawjwyższą notę.

Marcin_1760

27.09.2012

ORLEN

Placówka

Świebodzin, Wojska Polskiego 8

Nie zgadzam się (0)
Zaglądam do tego...
Zaglądam do tego sklepu bardzo rzadko, ponieważ atmosfera i klimat jaki w nim panuje nie spełnia moich najmniejszych oczekiwań, towar tam dostępny jest często na granicy minimalnego terminu do spożycia, ale musiałem iść do Eko, bo nie posiadałem wystarczającej ilości gotówki a mój osiedlowy sklep nie posiada terminala do płatności plastikowymi pieniędzmi. Już na wejściu unoszący się w powietrzu, odurzający smrud nieprzebranego stoiska warzywa/owoce. Latające nad nimi muszki dwoiły sie i troiły. Dostepny na stoisku asortyment był pogniły i przywiędły. Podchodząc do lady z mięsem chciałem zakupić fileta z kurczaka. Pani mi go zważyła i zapakowała po czym zażadała zapłaty przy stoisku. Zdziwiony (zawsze za wszystko płaciło się przy kasie) podałem karte płatniczą po czym kobieta poinformowała mnie z ironią, że "przecież nie można kartą, tylko gotówka!" Gdy poinformowałem, że pierwszy raz spotykam się by w tym sklepie płacic za mięso przy stoisku, Pani powiedziała: "kradną, to trzeba dmuchac na zimne!"- poczułem się fatalnie. Nie wiem czy faktycznie idąc przez sklep jakieś 20 kroków można coś ukraść w drodze do kasy ale niech im będzie. W każdym bądź razie można by w delikatniejszy sposób informować klientów o motywach wprowadzenia innego sposobu płatności za artykuły świeże. Wyszedłem ze sklepu zbulwersowany obsługą nie dokonując już żadnych innych zakupów.

Marcin_1760

11.09.2012

EKO

Placówka

Świebodzin, ul. gen. Świerczewskiego 20

Nie zgadzam się (0)
Udałem się do...
Udałem się do marketu budowalnego, ponieważ potrzebowałem preparatu do impregnacji drewna, by pomalowac przęsła drewnianego płotu na działce. Produkt ten znalazłem na stosiku z farbami- było ich mnóstwo w róznorodnych opakowaniach, w róznorodnych cenach a także w różnorodnej kolorystyce. Udałem się do jednego z pracowników w celu uzyskania pomocy. Był to młody mężczyzna, wiek około 25-30 lat, szczupły, wysoki, włosy koloru ciemny blond nażelowane. Na identyfikatorze widniało imię D. Mężczyzna udał się ze mną do regału po czym zapytał w czym może pomóc. Poprosiłem go o pomoc w wyborze odpowiedniego impregnatu do mojego płotu. Sprzedawca zadawał dodatkowe pytania w celu odpowiedniego doboru produktu, m.in. zapytał o powierzchnię jaka będzie malowana, co będzie malowane, jaki ma być kolor. Po uzyskaniu ode mnie tych informacji zaproponował mi konkretny preparat marki Altax w opakowaniu 5 litrowym. Doskonale znał przeznaczenie poszczególnych preparatów i ich zalety. Produkt, który mi zaproponował przedstawił jako dobrze wchłaniający się, szybkoschnący i nie wymagający powtórnego nanoszenia warstw w celu uzykania pożądanego efektu. Na koniec rozmowy zapytał czy posiadam odpowiedni wałek bądź pędzel. Gdy odpowiedziałem, że tak mam go w koszyku- sprawdził i powiedział "Świetny wybór!" Na konec podziękował i zapewnił, że w razie jeszcze jakiś pytań znajdę go na dziale on chętnie pomoże.

Marcin_1760

30.08.2012

PSB Mrówka

Placówka

Świebodzin, Sulechowska 10

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi