Opinie użytkownika (7)

Wizytę rozpocząłem o...
Wizytę rozpocząłem o godzinie 15.48. Po wejściu do lokalu zobaczyłem, że lokalu jest czworo pracowników - dwie Panie i dwóch Panów. Jeden z Panów siedział w kasie, jedna z Pań układała bądź dokładała prasę przy punkcje informacyjnym, pozostali (Pani i Pan) siedzieli za ladą punktu informacyjnego. Obsługą klientów zajmował się tylko pracownik w kasie. W momencie wejścia do sklepu nikt nie zwrócił na mnie uwagi, nie usłyszałem żeby ktokolwiek przywitał się mówiąc "Dzień Dobry" lub używając innego przywitania. Nie zauważyłem w lokalu pracowników ochrony - prawdopodobnie ich nie było. Na drzwiach była naklejka, że obiekt jest monitorowany. W salonie słychać było muzykę. Przez cały czas badania w lokalu przebywało około 10 klientów - wymiennie jedni wchodzili drudzy wychodzili. Rozpoczynając badanie przeszedłem się po całym salonie sprawdzając czystość podług, półek, regałów oraz witryn (szyb) - wszędzie było czysto, nie zauważyłem nigdzie śmieci (papierków itp.). Nie zauważyłem również pustych miejsc na regałach, ale zauważyłem, że towar był poukładany (moim zdaniem) w taki sposób, żeby nie było widać wolnych miejsc Pracownicy ubrani byli czysto i schludnie w ciemno-granatowe bądź czarne koszuli z napisem "EMPIK". Spodnie jak sądzę każdy miał swoje prywatne. Koloru koszulek ani bluzy nie jestem w stanie jednoznacznie określić, ponieważ oświetlenie salonu było słabe. Nie sprawdzałem co prawda czy wszystkie oprawy są włączone, ale moim zdaniem oświetlenie tego salonu nie było właściwe. Obsługa wykazała zainteresowanie moją osobą po około 6 minutach, kiedy przechodziłem obok kasy - kasjer zapytał "czy mogę w czymś pomóc", powiedziałem że "tak" - wtedy on poprosił żebym podszedł do punktu informacyjnego. Kasjer w tym czasie obsługiwał klientów, przy kasie stało 4 osoby - mniej więcej taka liczba osób utrzymywała się od samego początku mojej wizyty. Podszedłem do punktu informacyjnego, powiedziałem "Dzień Dobry" - odpowiedź pracownika "Dzień Dobry" i zapytałem "Czy mogę prosić o pomoc?". W tym czasie była ona sama w punkcie - pozostałych dwoje pracowników było na zapleczu. Powiedziałem, że poszukuję książki dla dziecka. Pracownik zadał mi kilka pytań, w celu ustalenia moich preferencji, a następnie przedstawił kilka produktów. O każdym z produktów przedstawił konkretną i rzeczową informację. Wybrałem jeden z produktów, podziękowałem za pomoc i udałem się do kasy. Kasjer nabił książkę na kasę, wyjął spod lady pomarańczową foliową firmową torbę, do której włożył książkę. Zapłaciłem gotówką - otrzymałem paragon, po czym wyszedłem z lokalu. Moje ogólne wrażenie z wizyty jest pozytywne, ponieważ kupiłem produkt (cel wizyty), który mnie interesował, zostałem mile i fachowo obsłużony przez pracowników

Marcin_1162

12.09.2010

empik

Placówka

Kielce, Warszawska 5

Nie zgadzam się (31)
Badanie dotyczyło promocji...
Badanie dotyczyło promocji 36i6, która była obowiązywała w tej pizzerii. Badanie rozpocząłem od zamówienia telefonicznego pizzy. Pracownik, który odebrał telefon prawidłowo przyjął zamówienie, udzielił mi informacji odnośnie zamawianego danie, zaproponował promocję - przy zakupie 1 pizzy 2-ga gratis (nie 36i6) i zakup dodatkowych produktów. Wskazał czas odbioru pizzy na 15 minut. Po upływie 10 minut przyszedłem do pizzerii. Na drzwiach i witrynie nie było informacji o promocji 36i6, ale w środku znajdował się duży i widoczny plakat. Lokal był czysty i zadbany (podłoga, lada, stoliki, ściany, witryny były czyste). WC nie podlegało obserwacji. Obsługa - dwie panie - były miłe, ubrane zgodnie ze standardami (standardy przedstawione w instrukcji). Poinformowały mnie o stanie mojego zamówienia, że za dwie minuty będzie gotowe. W między czasie podały mi napój oraz ulotki odnośnie promocji 36i6. Gdy zapytałem o promocję 36i6 - udzieliły mi ogólnej informacji, ale odnośnie szczegółów wskazały, że należy przeczytać ulotkę. W tym czasie zamówiona pizza była już gotowa i jedna z Pań mi ją podała. Dodatkowo wydała kupon na promocję 36i6 i paragon. Podziękowałem - dostałem odpowiedź zwrotną "Dziękuję" od jednej z Pań - wtedy wyszedłem kończąc badanie.

Marcin_1162

06.09.2010

Telepizza

Placówka

Kielce, Paderewskiego 34

Nie zgadzam się (24)
Wizytę rozpocząłem od...
Wizytę rozpocząłem od ocenienia czystości wokół stacji, obok dystrybutorów i punktów serwisowych. Wszystkie te miejsca były czyste i przygotowane do obsługi prze klienta. Później udałem się do toalety - tam również wszystko bez zarzutów: czysta podłoga i urządzenia sanitarne, papier toaletowy i papierowe ręczniki uzupełnione, dostępne mydło. Na dziale sprzedaży również bez zarzutów, czysta podłoga, szyby i witryny, uzupełnione pułki z towarami, czysta strefa kawowa. Personel zachowywał się kulturalnie i fachowo - zgodnie ze standardami zaczynając od ubrania - poprzez obsługę klienta do zakończenia transakcji. Zapłaciłem za kupione artykuły, dostałem resztę, zaproponowano mi dodatkowy napój, wydano kupon promocyjny, przekazano informacje o promocjach.

Marcin_1162

22.08.2010

BP

Placówka

Busko-Zdrój, Bohaterów Warszawy 116

Nie zgadzam się (18)
Rozpoczynając badanie podszedłem...
Rozpoczynając badanie podszedłem do stoiska i powiedziałem "Dzień Dobry" - nie usłyszałem odpowiedzi od personelu. Za ladą były dwie Panie, które ze sobą rozmawiały. Po około 1 minucie zwróciły na mnie uwagę i jedna z Pań spojrzała. Zrozumiałem że w ten sposób nawiązuje ze mną kontakt. Powiedziałem że chciałbym zakupić jakieś ciastka, ale nie jestem zdecydowany jakie. Pani przedstawiła ofertę, po czym dokonałem wyboru. Zamówienie został od razu zrealizowany - Pani podała mi ciastka wyciągając je w foliowej rękawiczce z koszyków i wkładając do papierowej torebki. Wbiła towar na kasę fiskalną, powiedziała ile mam zapłacić. Przyjęła pieniądze i wydała resztę nie mówiąc nic. Podziękowałem i odszedłem. Uwagi odnośnie wizyty: pracownicy nie byli ubrani w stroje firmowe, brakowało plakietek z imionami. Pani, która mnie obsługiwała nie zadawała pytań otwartych odnośnie moich preferencji. Nie zapytała czy chcę coś do picia, nie poinformowała mnie o promocjach, nie zapytała czy podgrzać pieczywo. Ogólnie mały kontakt słowny z klientem. Stoisko było czyste, nie było papierków ani innych nieczystości.

Marcin_1162

21.08.2010

Fornetti

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza Galeria Tesco 30

Nie zgadzam się (16)
Wizytę przeprowadziłem jako...
Wizytę przeprowadziłem jako tajemniczy klient - zlecenie dostałem od firmy, która zajmuje się takimi badaniami. . W pierwszym etapie obserwowałem wygląd zewnętrzny stacji, otoczenie wokół stacji oraz standardy przy dystrybutorach oraz punkcie serwisowym. Wszystko było w porządku, czyli teren był wykoszony, na podjeździe nie było papierków, punkt serwisowy był czysty oraz przy dystrybutorach znajdowały się wszystkie wskazane rzeczy, na które miałem zwrócić uwagę (kosz, pojemnik z czystą wodą, gaśnica, ręczniki papierowe, rękawiczki ochronne) - dystrybutor był czysty. W kolejnym etapie sprawdzałem toaletę - tam również wszystko było w porządku (stan czystości, urządzeń, płynów oraz kosz na śmieci). Obsługa też zachowała się również bez zarzutu. Pracownik przekazał mi wszystkie informacje, na które miałem zwrócić uwagę. Był miły, nie mylił się zasugerował dodatkowe produkty do zakupu. Ubiór pracowników też był odpowiedni. Zakupiłem wskazany produkt i opuściłem stację. Badanie zostało uznane bez zarzutów przez firmę zlecającą.

Marcin_1162

14.08.2010

Circle K

Placówka

Skarżysko-Kamienna, Krakowska 144C

Nie zgadzam się (19)
Sala obsługi klienta...
Sala obsługi klienta czysta i zadbana, choć są ślady użytkowania - w niektórych miejscach na ścianach obdrapana farba, podłoga i okna czyste. Wszedłem do banku o godzinie 16.30 byłem 5 w kolejce - oczekiwałem na swoją kolej około 15 minut. Brak informacji co gdzie i z, którym pracownikiem można porozmawiać. Zdecydowanie zbyt mała liczba pracowników w stosunku do obsługiwanych klientów. Po oczekiwaniu wstał pracownik (Pani) i poprosił do obsługi kont osobistych - a to chciałem załatwić w tym banku. Pracownik kulturalny, czysto i schludnie ubrany. Kompetentny odpowiedział na wszystkie moje pytania - mimo że nie znaleźliśmy produktu bankowego, który satysfakcjonowałby mnie ze względu na większe niż w innych bankach koszty obsługi konta osobistego. Jedyne uwagi co do obsługi - to przez chwilę (około minuty) występował jakiś błąd systemu. Moim zdaniem na minus również działa fakt że podczas kontaktu z pracownikiem moją rozmową słyszeli klienci, którzy byli za mną. Zdecydowanie sala obsługi nie pozwala na dyskrecję podczas obsługi klienta - sala jest za mała. Zakończyłem rozmowę z pracownikiem i wyszedłem z banku. Wszystkie zwroty grzecznościowe (m.in. Dzień Dobry, Dziękuję, Do widzenia) zostały zachowane przez obsługę banku. Czas, który poświeciłem na wizytę w banku to 30 minut - biorąc pod uwagę że połowę tego czasu stałem w kolejce do dość dużo czasu.

Marcin_1162

27.07.2010

Credit Agricole

Placówka

Kielce, Sienkiewicza 69

Nie zgadzam się (33)
Lokal czysty i...
Lokal czysty i zadbany - jedyna uwaga odnośnie czystości w WC. Obsługa (kelnerki) kulturalna i przygotowana na odpowiedzi na zadawane prze klientów pytania odnośnie menu. Jednak nie wystarczają ilość pracowników w przypadku większej liczby klientów. Niektórzy klienci wychodzili po 10 minutach oczekiwania, gdy nikt z obsługi lokalu do nich nie podszedł. Jedzenie smaczne - bez większych uwag.

Marcin_1162

30.06.2010

Gusto Dominium

Placówka

Kielce, Rynek 7

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi