Opinia użytkownika: Marcin_1162
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Sala obsługi klienta czysta i zadbana, choć są ślady użytkowania - w niektórych miejscach na ścianach obdrapana farba, podłoga i okna czyste. Wszedłem do banku o godzinie 16.30 byłem 5 w kolejce - oczekiwałem na swoją kolej około 15 minut. Brak informacji co gdzie i z, którym pracownikiem można porozmawiać. Zdecydowanie zbyt mała liczba pracowników w stosunku do obsługiwanych klientów. Po oczekiwaniu wstał pracownik (Pani) i poprosił do obsługi kont osobistych - a to chciałem załatwić w tym banku. Pracownik kulturalny, czysto i schludnie ubrany. Kompetentny odpowiedział na wszystkie moje pytania - mimo że nie znaleźliśmy produktu bankowego, który satysfakcjonowałby mnie ze względu na większe niż w innych bankach koszty obsługi konta osobistego. Jedyne uwagi co do obsługi - to przez chwilę (około minuty) występował jakiś błąd systemu. Moim zdaniem na minus również działa fakt że podczas kontaktu z pracownikiem moją rozmową słyszeli klienci, którzy byli za mną. Zdecydowanie sala obsługi nie pozwala na dyskrecję podczas obsługi klienta - sala jest za mała. Zakończyłem rozmowę z pracownikiem i wyszedłem z banku. Wszystkie zwroty grzecznościowe (m.in. Dzień Dobry, Dziękuję, Do widzenia) zostały zachowane przez obsługę banku. Czas, który poświeciłem na wizytę w banku to 30 minut - biorąc pod uwagę że połowę tego czasu stałem w kolejce do dość dużo czasu.