Opinie użytkownika (10)

Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_109

08.07.2013

A.Blikle

Placówka

Warszawa, Pl. Wilsona

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: personel, sprawność obsługi. Na plus: wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_109

05.07.2013

RTV EURO AGD

Placówka

Warszawa, Grójecka 66

Nie zgadzam się (1)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: wygląd miejsca obsługi.

Marcin_109

05.07.2013

Bank BPH

Placówka

Warszawa, Grójecka 53/57

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_109

05.07.2013

Delikatesy Opera

Placówka

Warszawa, Grójecka 47/51

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: wygląd miejsca obsługi.

Marcin_109

05.07.2013

Delikatesy Zuza

Placówka

Warszawa, Grójecka 40a

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: wygląd miejsca obsługi.

Marcin_109

04.07.2013

Delikatesy Zuza

Placówka

Warszawa, Grójecka 40a

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi. Na plus: sprawność obsługi, oferta i cena.

Marcin_109

04.07.2013

Bar Smak

Placówka

Warszawa, Grójecka 60 60

Nie zgadzam się (0)
Obserwacja postępowania reklamacyjnego...
Obserwacja postępowania reklamacyjnego - po kilku (3-4) minutowym oczekiwaniu na pracownika przedstawiłem wadliwie działający odtwarzacz mp3 (wbudowany dyktafon nagrywa nieczysto, pojawiają się trzaski i zniekształcenia nie pozwalające na odsłuchanie nagrania). Sprzedawca zaproponował mi inny, droższy model odtwarzacza mp3, mimo że postanowiłem kupiony kilka dni wcześniej model zwrócić. Jak stwierdził, nie posiadał kompetencji do przeprowadzenia takiej operacji. Poprosiłem zatem o możliwość porozmawiania z kimś, kto jest władny podjąć decyzję o zwrocie pieniędzy za wadliwy towar. Sprzedawca opuścił stanowisko udając się na poszukiwanie zwierzchnika. Po 20 minutach (dwudziestu) powrócił informując mnie, że szefowa sklepu jest na ważnym spotkaniu. Zapytałem czy jest ktoś inny. Sprzedawca wyszedł po raz drugi - na 25 (dwadzieścia pięć) minut, po czym poinformował mnie, że kierownik sali powinien "za chwilę się zjawić". Rzeczywiście - po kolejnych 5 minutach pojawił się mężczyzna bez identyfikatora twierdząc, że jest kierownikiem sali. Na moją prośbę, aby się przedstawił - poprosił o to najpierw mnie. Uznał moją prośbę o zwrot urządzenia za niemożliwą do spełnienia. Robił to w niemiły sposób, kwestionując każde moje zdanie pytaniami w stylu: "Jest pan pewien, że jest takie prawo?" "Skąd panu to przyszło do głowy?" Polecił sprzedawcy spisanie formularza reklamacyjnego i bez pożegnania oddalił się.

Marcin_109

01.10.2008

E.Leclerc

Placówka

Malbork, Sikorskiego 2

Nie zgadzam się (20)
Dokonywałem zakupu odtwarzacza...
Dokonywałem zakupu odtwarzacza mp3 na stoisku ze sprzętem AGD. Pooglądałem umieszczone w gablotach odtwarzacze i chciałem zasięgnąć dokładniejszej informacji dotyczącej jednego z modeli. Kiedy zbliżyłem się do obsługującego był on zajęty rozmową z kimś znajomym, kto również przyszedł do sklepu. Na mój widok odszedł od stanowiska w inną cześć sklepu i kontynuował prywatną rozmowę. Po dwóch minutach pojawił się inny pracownik. Po spięciu spinaczem kilku przyniesionych faktur i schowaniu ich do szuflady spojrzał na mnie. Czekałem chwilę aż się odezwie, ale tego nie uczynił. Zacząłem więc sam i zapytałem o mp3kę. Sprzedawca otworzył opakowanie i pokazał urządzenie. Na moje pytanie o wbudowany dyktafon odpowiedział wymijająco. Zamiast informować mnie o wybranym przeze nie modelu, zaproponował kilkakrotnie droższy dyktafon. Nie miał on jednak funkcji odtwarzania plików mp3. Ostatecznie kupiłem wybrany model. Sprzedawca nie wykazywał wiedzy dotyczącej eksponowanego towaru, opieszale przystąpił do obsługiwania klienta nie witając się z nim.

Marcin_109

01.10.2008

E.Leclerc

Placówka

Malbork, Sikorskiego 2

Nie zgadzam się (25)
Po zarezerwowaniu miejsc...
Po zarezerwowaniu miejsc na spektakl w kasie, co odbyło się telefonicznie - bardzo sprawnie i rzeczowo, odebrałem bilety w kasie teatru. Zostały one wydane przez dwóch kasjerów, z których jeden drukował bilet, a drugi obsługiwał moja kartę płatniczą. Po przejściu do foyer teatru obsługa powitała mnie i znajomą w drzwiach informując, gdzie znajduje się szatnia i kawiarnia, w której możemy poczekać do rozpoczęcia spektaklu. W szatni zaproponowano nam program i wpisanie się do księgi pamiątkowej. Po kilkunastominutowym pobycie w kawiarni, gdzie zostaliśmy dość szybko i uprzejmie obsłużeni, poszliśmy zając miejsca na widowni. Wskazał nam je bileter bardzo miły i skory do pomocy. Za każdym razem obsługa wykazywała chęć pomocy - robiła to fachowo i dyskretnie. Podobnie było przy wyjściu - w szatni zwiększono liczbę osób, co zdecydowanie poprawiło szybkość obsługi. W teatrze jest wygodnie urządzone foyer, zadbano o dokładne opisy i zdjęcia innych spektakli, w dobrym miejscu umieszczono repertuar na dwa kolejne miesiące oraz informacje o sposobie rezerwacji biletów i ich cenie. Chociaż w teatrze nie ma jeszcze (trwa ciągły remont i adaptacja budynku na potrzeby teatru) podjazdów dla wózków inwalidzkich, obsługa pomogła wjechać i zając miejsce osobie poruszającej się na takim wózku. Dla słabo słyszących przygotowano specjalne aparaty. Toalety czyste i w pełni wyposażone. Wieczór niezwykle udany - o jakości spektaklu niech świadczą jego recenzje.

Marcin_109

01.10.2008

Teatr Polonia

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 56

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi