Opinia użytkownika: Marcin_109
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Dokonywałem zakupu odtwarzacza mp3 na stoisku ze sprzętem AGD. Pooglądałem umieszczone w gablotach odtwarzacze i chciałem zasięgnąć dokładniejszej informacji dotyczącej jednego z modeli. Kiedy zbliżyłem się do obsługującego był on zajęty rozmową z kimś znajomym, kto również przyszedł do sklepu. Na mój widok odszedł od stanowiska w inną cześć sklepu i kontynuował prywatną rozmowę. Po dwóch minutach pojawił się inny pracownik. Po spięciu spinaczem kilku przyniesionych faktur i schowaniu ich do szuflady spojrzał na mnie. Czekałem chwilę aż się odezwie, ale tego nie uczynił. Zacząłem więc sam i zapytałem o mp3kę. Sprzedawca otworzył opakowanie i pokazał urządzenie. Na moje pytanie o wbudowany dyktafon odpowiedział wymijająco. Zamiast informować mnie o wybranym przeze nie modelu, zaproponował kilkakrotnie droższy dyktafon. Nie miał on jednak funkcji odtwarzania plików mp3. Ostatecznie kupiłem wybrany model. Sprzedawca nie wykazywał wiedzy dotyczącej eksponowanego towaru, opieszale przystąpił do obsługiwania klienta nie witając się z nim.