Opinia użytkownika: Marcin_109
Dotycząca firmy: Teatr Polonia
Treść opinii: Po zarezerwowaniu miejsc na spektakl w kasie, co odbyło się telefonicznie - bardzo sprawnie i rzeczowo, odebrałem bilety w kasie teatru. Zostały one wydane przez dwóch kasjerów, z których jeden drukował bilet, a drugi obsługiwał moja kartę płatniczą. Po przejściu do foyer teatru obsługa powitała mnie i znajomą w drzwiach informując, gdzie znajduje się szatnia i kawiarnia, w której możemy poczekać do rozpoczęcia spektaklu. W szatni zaproponowano nam program i wpisanie się do księgi pamiątkowej. Po kilkunastominutowym pobycie w kawiarni, gdzie zostaliśmy dość szybko i uprzejmie obsłużeni, poszliśmy zając miejsca na widowni. Wskazał nam je bileter bardzo miły i skory do pomocy. Za każdym razem obsługa wykazywała chęć pomocy - robiła to fachowo i dyskretnie. Podobnie było przy wyjściu - w szatni zwiększono liczbę osób, co zdecydowanie poprawiło szybkość obsługi. W teatrze jest wygodnie urządzone foyer, zadbano o dokładne opisy i zdjęcia innych spektakli, w dobrym miejscu umieszczono repertuar na dwa kolejne miesiące oraz informacje o sposobie rezerwacji biletów i ich cenie. Chociaż w teatrze nie ma jeszcze (trwa ciągły remont i adaptacja budynku na potrzeby teatru) podjazdów dla wózków inwalidzkich, obsługa pomogła wjechać i zając miejsce osobie poruszającej się na takim wózku. Dla słabo słyszących przygotowano specjalne aparaty. Toalety czyste i w pełni wyposażone. Wieczór niezwykle udany - o jakości spektaklu niech świadczą jego recenzje.