Dzisiaj wracając z pracy zatrzymałam się na stacji Orlen w Radominie, niedaleko Białej. Chciałam zatankować gaz do samochodu. Gdy podjechałam pod dystrybutor, po chwili podszedł do mnie Pan z obsługi, wydaje mi się, że był w wieku emerytalnym. Okazało się, że podjechałam za daleko od dystrybutora, sprawdził i okazało się, że nie starczy węża tankującego. Powiedział, że muszę podjechać z drugiej strony. Tak zrobiłam. Podjechałam raz jeszcze, po czym wysiadłam z samochodu i nagle Pan mnie zaatakował. Powiedział: "no chyba ja muszę wsiąść do samochodu i podjechać, skoro Pani nie umie jeździć, kto Panią uczył?" Okazało się, że podjechałam znowu za daleko. Gdy przejechałam raz trzeci, wysiadłam z samochodu, to znowu Pan z obsługi coś sugerował, ale nie zwracałam na niego uwagi i poszłam do kasy. Czekając na rachunek, zasugerowałam kasjerce, żeby zwróciła temu panu uwagę, bo jest niemiły dla klientów i po prostu ich odstrasza. Byłam wściekła, bo nie sądziłam, że w prywatnej firmie ktoś jeszcze tak traktuje klientów. Ogromny minus.
Dzien dobry,
dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z dużego wyboru w asortymencie oraz niskich cen.
Pozdrawiamy
i życzymy Wesołych Świąt! :)
Kaufland Team
Bardzo fajny sklep,...
Bardzo fajny sklep, ale strasznie długie kolejki. Tylko jedna kasa czynna.
W ubiegłym miesiącu udałam się do oddziału Banku Zachodniego w celu dokonania przelewu- zaliczki na wyjazd wakacyjny w EURO z konta walutowego. Okazało się, że dwie kasy są zajęte i czeka kilka osób. Natychmiast jedna z pracownic, która przebywała przy stanowisku obsługi klienta zapytała mnie czy czekam do kasy. Po moim potwierdzeniu zaprosiła mnie do siebie i zajęła się bardzo kompetentnie moim przelewem. Poinformowała mnie, że jedna ze stron musi zapłacić opłatę dodatkową, wydrukowała potwierdzenie, sprawdziła je dokładnie, a następnie poprosiła mnie o ponowne przeczytanie, po czym dokonała przelewu. Byłam bardzo zadowolona z miłej obsługi. Pani była bardzo kompetentna, nawiązywała ze mną kontakt.Zdecydowanie polecam za duże zainteresowanie klientem.
W tym tygodniu odwiedziłam salon T-mobile Wieruszów. Posiadam telefon na kartę, jestem zainteresowana umową abonamentową. Bardzo miła obsługa podpowiedziała najkorzystniejszą ofertę dla mnie i zaprezentowała nowoczesne telefony. Okazało się również, że mogę w cenie minut korzystać z bezpłatnego internetu z komórki. Ostatecznie się nie zdecydowałam, bo jeszcze się zastanawiam, ale jestem bardzo z rozmowy i obsługi mnie, jako klienta. Polecam ten salon.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.