Opinia użytkownika: Marcelina_60
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: W ubiegłym miesiącu udałam się do oddziału Banku Zachodniego w celu dokonania przelewu- zaliczki na wyjazd wakacyjny w EURO z konta walutowego. Okazało się, że dwie kasy są zajęte i czeka kilka osób. Natychmiast jedna z pracownic, która przebywała przy stanowisku obsługi klienta zapytała mnie czy czekam do kasy. Po moim potwierdzeniu zaprosiła mnie do siebie i zajęła się bardzo kompetentnie moim przelewem. Poinformowała mnie, że jedna ze stron musi zapłacić opłatę dodatkową, wydrukowała potwierdzenie, sprawdziła je dokładnie, a następnie poprosiła mnie o ponowne przeczytanie, po czym dokonała przelewu. Byłam bardzo zadowolona z miłej obsługi. Pani była bardzo kompetentna, nawiązywała ze mną kontakt.Zdecydowanie polecam za duże zainteresowanie klientem.