Dobrze. Sama Allegro platforma działa bez zarzutu, natomiast ze Sprzedającym bywa różnie. Być może trzeba by zmienić system oceny.weryfikacji Sprzedających.
Prawie rok temu zakupiłem odtwarzacz multimedialny firmy Hyundai, którego oficjalnym dystrubtorem w Polsce jest firma Human Media. Sprzęt sprawował się dobrze, ale ostatnio zaszła potrzeba oddania go do naprawy, aby wymienić jedną z diód na panelu przednim.
Serwis w firmie Human Media działa szybko. W piątek zaniosłem sprzęt do serwisu, a do odebrania był już we wtorek. Kontakt z pracownikiem serwisu bardzo profesjonalny i bardzo miły.
Może nieco gorzej wygląda miejsce, w którym znajduje się obecna siedziba firmy po czerwcowej przeprowadzce. Trudno je znaleźć. Ukryte pośród hurtowni budowlanych, gdzie szaleją panowie na wóżkach widłowych, sprawia wrażenie niezagospodarowanego magazynu niż salonu ze sprzętem RTV .
Mój pierwszy zakup w sklepie merlin.pl odbył się sprawnie i bez zarzutu. Rejestracja w sklepie i zakupy są proste i intuicyjne. Na początku kupiłem produkty z działu "Film", "Książka" i skorzystałem z opcji odbioru towaru w kiosku "Ruchu". Płatność elektroniczna przebiegła bez problemów. Otrzymałem na emaila potwierdzenie wpłaty wraz ze przewidywaną datą realizacji zakupu (dwa produktu nie były dostępne "od ręki" - trzeba było czekać, o czym zostałem szczegółówo poinformowany). Całość procesu realizacji zamówienia trwała 12 dni. Informację o dostarczeniu moich zakupów do kiosku otrzymałem smsem i zgodnie z instrukcją towar mogłem odebrać po okazaniu dowodu tożsamości.
Jedynym drobnym mankentem był brak na stronie internetowej aktualnej listy możliwych punktów osobistego odbioru zakupionych towarów . Ale po mojej interwencji w Biurze Obsługi Klienta została ona skorygowana.
Od niedawna korzystam z tzw. paczkomatów do odbierania paczek. W większości wypadków usługa działa bez zarzutu. Paczki przychodzą, czas przesłania standardowej paczki od momentu nadania do odbioru jest w miarę krótki. Zdarzają się jednak sytuacje awaryjne jak w dniu 10.08.11. Po otrzymaniu informacji, że w paczkomacie zlokalizowanym we Wrocławiu przy sklepie "Kaufland" jest do odbioru paczka, udałem się po nią i po otwarciu skrytki stwierdziłem brak paczki. Próba dodzwonienia na pierwszą infolinię (801 400 100) w celu reklamacji zakończyła się niepowodzeniem - nikt nie odbierał przez długi czas. Druga infolinia (126 199 899) - tu pani konsultantka odebrała telefon natychmiast i przekazała sprawę do działu wsparcia technicznego. Pan ze wsparcia technicznego oddzwonił po ok. 10 minutach i obiecał, że do końca dnia paczka się odnajdzie i następnego dnia będzie ją można odebrać. I rzeczywiście, wieczorem dostałem informację, że przesyłka jest już dostępna w paczkomacie. Niestety drugie podejście do odbioru zakończyło się niepowodzeniem. Po wpisaniu kodu odbioru, paczkomat poinformował mnie, że "usługa nie może być zrealizowana". Telefon na infolinę (126 199 899) i znów dość długi czas oczekiwania na odebranie telefonu. Pani konsultantka przekazuje sprawę do działu wsparcia technicznego i każe czekać na linii. Jednak wszyscy pracownicy działu są zajęci i rozłączam się po ok. 2 minutach oczekiwania. Po ok.10 minutach sam osobiście dodzwaniam się do działu wsparcia i pracownik obiecuje, że odblokuje moją paczkę zdalnie i będę mógł ją odebrać za ok. 10 min. Po tym czasie udaje mi się w końcu otworzyć skrytkę i odebrać paczkę. Po chwili inny pracownik działu wsparcia technicznego dodzwania się do mnie z zapytaniem o mój problem, który jest już rozwiązany. Następnego dnia z działu reklamacji dostaję emaila z przeprosinami za wynikłe niedogodności.
Enel-med to sieć placówek medycznych, w których można wykupić usługę opieki medycznej.
Korzystałem z oddziału wrocławskiego oraz z internetowego systemu rejestracji pacjentów. W szybki, prosty sposób po zalogowaniu na stronie enel.pl i wybraniu oddziału można zarejestrować się u dostępnego w danym dniu lekarza na interesującą godzinę. Możliwa jest też rejestracja telefoniczna. Korzystałem raz. Również bez problemu. Obsługa w rejestracji jest uprzejmna i błyskawiczna. Są trzy stanowiska, niewielka schludna poczekalnia, które w pełni wystarczają. Ponieważ wizyty u lekarzy są umawiane na określone godziny, nie stwierdziłem kolejek przy potwierdzaniu wizyty. Podczas moich wizyt nie zdarzyło się też, żebym musiał czekać długo na wizytę. Maksymalne opóźnienie 5 min. Lekarze korzystają z komputerowego systemu kart pacjenta, gdzie mają podgląd wszystkich poprzednich wizyt i badań. I jest dużo ułatwienie przy diagnozowaniu. Zwłaszcza jeśli problem jest konsultowany u różnych lekarzy. Lekarze z których usług korzystałem, byli mili i podawali wyczerpujące informacje. W razie potrzeby mogłem skorzystać z dodatkowych badań na miejscu labolatorium, prześwietlenia, gabinet zabiegowy itp. w ramach opłaconego abonamentu. Nie było potrzeby "biegania" w jakieś inne miejsce po takie badania.
Siedziba wrocławskiego oddziału Enel-medu mieści się w Centrum Handlowym "Arkady". Pewną niedogodnością jest dotarcie do placówki, ponieważ trzeba wejść do galerii handlowej, potem windą dotrzeć na 3 piętro i następnie idąc przez parking, dojść do części biurowej CH, gdzie mieści się Enel-med. Przy odrobinie roztargnienia można się zgubić. Nie zauważyłem w środku (oprócz windy) żadnych tablic informacyjnych kierujących interesanta do celu. W przypadku wizyty umówionej na rano, trzeba jeszcze trafić na jakieś otwarte wejście do galerii, bo sklepy są czynne od 9.00. Nie ma takich problemów w przypadku dojazdu samochodem.
Sklep Veoveo jest m.in. dystrybutorem odzieży amerykańskiej firmy Mountain.
Proces zamawiania dwóch koszulek na stronie sklepu przebiegł bez problemu. Nawigacja po stronie internetowej jest bardzo prosta. Informacje o produkcie, warunkach sprzedaży, kosztach i przewidywanym czasie dostawy są łatwo dostępne. Można skorzystać z różnych form płatności. Dodatkową zaletą była możliwość skorzystania z 20% rabatu, dzięki poleceniu w jednym z serwisów społecznościowych.
Po zamówieniu, zapłacie wszystkie wszystkie niezbędne informacje na temat zamówienia dostałem pocztą elektroniczną (w tym najważniejszy - czas realizacji - produkty są sprowadzane z USA). Zamówienie przyszło w zadeklarowanym terminie, skorzystałem z wygodnej opcji "paczkomaty 24/7", którą sklep oferuje jako jedną z wielu form dostawy. Niestety, zaistniała potrzeba wymiany koszulek na większe rozmiarowo. Sklep bez problemu rozpatrzył prośbę, prosząc o odesłanie koszulek i opłacenie kosztów ponownej dostawy. Ponieważ akurat w magazynie był dostępny tylko jeden model, sklep zobowiązał się, że dostarczy drugą koszulkę w późniejszym terminie, ale na własny koszt.
Mimo, że kontakt odbywał się wyłącznie drogą mailową i nie było żadnego problemu z bieżacą informacją na temat statusu zamówienia. Również w przypadku w wymiany koszulek przepływ informacji między mną , a sklepem był bardzo dobry i profesjonalny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.