Opinia użytkownika: Marbor
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Od niedawna korzystam z tzw. paczkomatów do odbierania paczek. W większości wypadków usługa działa bez zarzutu. Paczki przychodzą, czas przesłania standardowej paczki od momentu nadania do odbioru jest w miarę krótki. Zdarzają się jednak sytuacje awaryjne jak w dniu 10.08.11. Po otrzymaniu informacji, że w paczkomacie zlokalizowanym we Wrocławiu przy sklepie "Kaufland" jest do odbioru paczka, udałem się po nią i po otwarciu skrytki stwierdziłem brak paczki. Próba dodzwonienia na pierwszą infolinię (801 400 100) w celu reklamacji zakończyła się niepowodzeniem - nikt nie odbierał przez długi czas. Druga infolinia (126 199 899) - tu pani konsultantka odebrała telefon natychmiast i przekazała sprawę do działu wsparcia technicznego. Pan ze wsparcia technicznego oddzwonił po ok. 10 minutach i obiecał, że do końca dnia paczka się odnajdzie i następnego dnia będzie ją można odebrać. I rzeczywiście, wieczorem dostałem informację, że przesyłka jest już dostępna w paczkomacie. Niestety drugie podejście do odbioru zakończyło się niepowodzeniem. Po wpisaniu kodu odbioru, paczkomat poinformował mnie, że "usługa nie może być zrealizowana". Telefon na infolinę (126 199 899) i znów dość długi czas oczekiwania na odebranie telefonu. Pani konsultantka przekazuje sprawę do działu wsparcia technicznego i każe czekać na linii. Jednak wszyscy pracownicy działu są zajęci i rozłączam się po ok. 2 minutach oczekiwania. Po ok.10 minutach sam osobiście dodzwaniam się do działu wsparcia i pracownik obiecuje, że odblokuje moją paczkę zdalnie i będę mógł ją odebrać za ok. 10 min. Po tym czasie udaje mi się w końcu otworzyć skrytkę i odebrać paczkę. Po chwili inny pracownik działu wsparcia technicznego dodzwania się do mnie z zapytaniem o mój problem, który jest już rozwiązany. Następnego dnia z działu reklamacji dostaję emaila z przeprosinami za wynikłe niedogodności.