Kasjerka w supermarkecie była miła, przywitała się choć nie spytała o kartę członkowską, nie potrafiła określić miejsca położenia produktu ani poinformować mnie czy zabawka którą szukam nadal jest w sprzedaży. Po dość sprawnej obsłudze przy kasie i braku pożegnania przez kasjerkę ponownie udałam się na hale sprzedaży gdzie znalazłam Panią z działu zabawek, która udzieliła mi konkretnej i rzeczowej odpowiedzi.
Podczas zakupów odzieżowych w sklepie Hause spotkałam się z bardzo miłą i pomocną obsługą. Pracownica sklepu przywitała się, spytała ''w czym może pomóc" znalazła odpowiedni model kurtki, rozmiar była pomocna podczas przymierzania, proponowała i dobrze doradzał, szukała na zapleczu towaru oraz informowała o promocjach i rabatach. Pani kasjerka zaproponowała dodatkową torbę na nasze inne zakupy. Pożegnała się i zaprosiła ponownie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.