Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Słabo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Zachowanie personelu.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Zachowanie personelu.
Ostatnio zaglądam do tego sklepu, bo jest mi po drodze. Przyjemnie jest i stanąć przy nim i wejść do niego. W sklepie jest zawsze czysto wręcz pachnie czystością. Lady, lodówki i gablotka na słodkie bułki zawsze lśni czystością. Ekspedientka też jest w czyściutkim fartuchu i gładko uczesana. Miło i przyjemnie się z nią rozmawia. Towar do tej pory trafiał się mi świeży. Jedyny minus, że popołudniu brakuje chleba. Ceny są przystępne. Polecam.
Nareszcie nie czuć tam, tego okropnego, chemicznego zapachu! Mają dość duży wybór ubrań dla dzieci, a i dla dorosłego czasem coś ładnego się wypatrzy. Szkoda tylko, że w alejkach z ubraniami dziecięcymi jest za wąsko - prawie zawsze stoi tam wózek z dzieckiem, mama obok przegląda ubrania dla pociechy i zator gotowy. Ceny artykułów przemysłowych są całkiem przystępne i można znaleźć ciekawe bibeloty. Obsługa też zawsze na miejscu i wie, gdzie znaleźć poszukiwany towar. Oby nie wrócił nieprzyjemny zapach.
Dzisiaj w aptece, bez kolejki, kupiłam suplement diety. Po otrzymaniu paragonu zapytałam o cenę innego leku. Aptekarz podał dwie: ze zniżką i bez. Dopytał dla kogo i okazało się, że może być problem z jego zakupem. Podpowiedział, gdzie szukać specyfiku. Polecam.
Gdy wchodzę do pomieszczenia tej firmy, mam wrażenie, że cały wystrój wnętrza zatrzymał się ileś lat temu i jestem tam o 10 lat młodsza. Od niedawna agenci ubezpieczeniowi unoszą się z krzesełek , aby okazać klientom szacunek. Trend zauważalny w wielu instytucjach komercyjnych ale nie państwowych. Pracownicy są mili, uprzejmi, czasami asertywni. Jednak przy pytaniach drążących, nie opisanych w podręcznych ściągach, nie radzą sobie i odsyłają klienta do szczegółowych przepisów. Plus dla nich, że nie okłamują klienta i "nie ściemniają". Mogliby tylko sami zaproponować jakiś drobny rabat, gdyż jestem ich stałym klientem, a tu nic z tego. Trzeba samemu się upomnieć.
W Mrówce zawsze znajdzie się ktoś z obsługi, kto pomoże. Niby nikogo nie widać ale wtedy, gdy potrzeba, to jest. Pracownik doradzi, pokaże, sprawdzi cenę i podpowie promocję. Jest miły, uśmiechnięty i chętnie porozmawia z klientem. Mam wrażenie, że w tym sklepie czas płynie wolniej i nikt się nie spieszy. Ani klienci, ani obsługa. Mnie to nie przeszkadza. Mają duży wybór towaru w przystępnej cenie i raczej bez bubli. Jedynie artykuły kuchenne są ciut droższe niż w innych marketach.
W Jysk kupuję pościele oraz dodatki, głównie do kuchni.Są dobrej jakości i za przyzwoitą cenę Zawsze byłam zadowolona z obsługi, ponieważ potrafili doradzić, podpowiedzieć co można kupić taniej - bo akurat jest promocja na dany artykuł i zaprowadzić do poszukiwanego produktu. Tym razem zapytałam o produkt z gazetki i nie otrzymałam poprawnej odpowiedzi. Podpowiedziano gdzie znajdują się poszukiwane artykuły, ale to nie było to, czego szukałam i wskazano na zupełnie inną część sklepu. A pech chciał, że zapytałam dwie osoby z obsługi, które akurat razem pracowały w jednym miejscu. Złe wrażenie zatarł kasjer, który okazał się i miły i kompetentny i wiedział co jest promowane w gazetce reklamowej, a także, gdzie to znaleźć.
Bardzo lubię kupować tutaj żółte sery. Bardzo duży asortyment. Każdy ser jest dobrze oznakowany. Lady są zawsze czyste, a pracownice miłe. Ostatnio pojawiła się również ściąga dla personelu i klientów, dotycząca rodzajów, smaków i zastosowania serów (który do zapiekanki, a który na przekąskę). Towar można wziąć samemu, albo niestety trochę poczekać na obsługę. Jednak warto, przystępna cena i dobra jakość serów - nie wyrobów seropodobnych - rekompensują tę niedogodność.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Zduńskiej Woli.
Bardzo nam miło, iż Pani opinia na temat funkcjonowania naszego marketu jest pozytywna, i mamy nadzieję, że dzięki naszej urozmaiconej ofercie, wysokiej jakości produktów i niskim cenom pozostanie Pani nadal naszą Klientką.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
Pomieszczenie czyste, układ...
Pomieszczenie czyste, układ towarów przejrzysty. Obsługa miła i na swoim miejscu, a co najważniejsze zainteresowana klientem - jedyny minus: nie znali głównej wygranej w wyeksponowanej zdrapce (loterii). Potrafili i chcieli rozwiązać mój problem z kartą płatniczą. Transakcja przebiegła szybko i sprawnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.