doradcy są nie mili brakuje im kompetencji oraz szkoleń, brak chęci załatwienia sprawy wszystko tłumaczą brakami systamowymi i odsyłają na inną Infolinię brak kompetencji
doradcy rzetelnie podchodzą do swoich obowiązków. Grzecznie poproszeni o pomoc starają się jak najlepiej obsłużyć klienta. Charakteryzują się dużą wiedzą na temat asortymentu. Do obsłigi klienta podchodzą profesjolanie i komptentnie.
Sklep oraz jego otoczenie są czyste doradcy sa uprzejmi chętno fo pomocy. Szybko ustalono Potrzeby danego klienta. Negatywną cecha są zceny niektórych produktów.
Klient bardzo sługo oczekuje na obsługę. (ok 15 minut) doradcy sprawiaja wrażenie jakbuy nie byli zainteresowabi klientem. Są nieuprzejimi w stosunku do klienta. klient traktowany jak intruz, doradcy siedzą w kupkach i rozmawiają ze sobą
Bardzo dobra obsługa klienta, rzetelne i indywidualne podejście, potrafi odpowiedzieć na podchwytliwe pytania związane z asortymentem, konkretna wiedza, grzeczne podejście do klienta. Sklep oraz jego otoczenie są czyste, Brak luk towarowych. Produkty promocyjnr są masywnie wyeksponowane
w poszukiwaniu koktajlowej sukienki udałam się do wyżej wymienionego sklepu sprzedawcy są mili o otwarci na klienta. Pracownicy uważnie słuchają klienta, Szybko ustalili potrzeby klienta i pomogli dorać odpowiednią sukienkę. Zaproponowali produkty komplemetarne w postaci kolczyków. Sklep jest ogólneie czysty towary promocyjne są mocno wyeksponowane
Podłoga oraz lady w sklepie są czyste. Widoczne plakaty oraz banery reklamowe. Doradcy są mili i uprzejmi w skupieni w stosunku do klienta. Czas oczekiwania na obsług to ok 5 minut. Doradcy są skupieni na kliecie, potrafią rzetelnie doradzić w wyborze danego produktu. Wygląd doradcy nie zbuda zastrzeżęń jedo strój jest schludny i kompletny. Zaporoponowano produkty komplementarne. Doradca uuważnie słucha klienta , grzecznie odpowiada na pytania klienta, nie okazuje znieciepliwienia. Doracy wykazują duże zainteresowanie klientem i jego potrzebami.
Sklep i jego otoczenie jest czyste. Towary promocyjne są mocno wyeksponowane, Widoczne są różwnież gazetki oraz plakaty promocyjne. Brak luk towarowych na pólkach. Brak uszkodzonego asortymentu (Oświetlenie oraz meble są kompletne). Doradcy są uprzejmi i mili w stosunku do klienta. Ubrani są czysto i schludnie.Czas oczekiwania na obsługe ok 3 minut. Doradcy posiadają duża wiedzę na temat danego asortymentu., potrafią kompetetnie doradzić w wyborze odpowiedniego produktu. Doradca sprawnie zaproponował zakup produktów promocyjnych oraz komplementarneych. Dobradac szybko ustalił podstawowe potrzeby klienta, Wymienił ok 4 produktów oraz wskazał zasadnicze różnice w produktach (cena, jakość) Doradca grzecznie odpowiada na pytania klienta związane z asortymentem, nie okazuje zniecierpliwienia
Otoczenie stacji jest czyste , brak przepełnionych koszów na śmieci, Toalety oraz wnętrze sklepu są czyste,widoczne oznakowania propomcji w postaci plakatów oraz banerów, brak luk towarowych Doradacy są uprzejmi , czas oczekiwania na obsługa ok 1 minuta. Doradcy posiadający rzeczową wiedzę merytoryczną na temat asortymentu, są skupienie na kliencie szybko ustalili potrzeby klienta. Zaproponowano produkty kompementarne. Doradca ubrany czysto i schludnie
Sprzedawcy mili uprzejmi podchodzą do klienta po czasie ok 2 minut potrafią rzetelnie doradzić w wyborze danego produktu przedstawiają różne warianty przedstawiono i doprano 5 produktówdo produktu głównego dobrano produkty komplemanetrne Sklep i jego otoczenie czyste przedstrzenne wnętrze. Brak luk towarowych. Wygląd i strój doradców czysty i schludny
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.