Na co dzień zakupy robię raczej w innych hipermarketach i na nieszczęście dla sieci Real mam duże porównanie. Generalnie sala sprzedaży, rozmieszczenie produktów podobne jak w innych sieciach tego typu, ale zgroza zaczyna się w momencie obsługi kasowej.Kolejki ogromne, kilka kas czynnych a przy nich klienci z naprawdę dużymi zakupami. Niestety osoby siedzące na kasie wyjątkowo wolne. Sama pracowałam kiedyś w dużej siecie spożywczej, rozumiem, że po całym dniu pracy ciężko wykrzesać z siebie entuzjazm czy ogromną energię, ale tempo pracy z którym już nie pierwszy raz spotykam się w Real jest szokujące. W kolejce przede mną stały 2 osoby, obie z większymi zakupami a ja z 1 sztuką towaru czekałam na obsługę 15 minut. Gdyby nie to, że produkt po który przyjechałam mogę kupić tylko w Real, zostawiłabym go przy kasie bo zarówno mi jak i klientom za mną puszczały nerwy. Takie sporadyczne, niemiłe wizyty w Real sprawiają że omijam ich szerokim łukiem. Niestety...
Z racji tego, że jestem wielką fanką marki Ziaja, długo wyczekiwałam otwarcia sklepu firmowego na terenie Lublina. Sklepik jest wprawdzie maleńki, to chyba jego jedyny minus, bo gdy jest w nim kilku klientów z koszykami, trzeba uważać żeby nie pozrzucać produktów z półek ;-)Generalnie pracownice sklepu fajnie doradzą, znają się na temacie. Jak na razie wszystko co zakupiłam w tej lokalizacji było strzałem w dziesiątkę i idealnie dopasowano produkty do mojej cery.To istotne, że personel posiada dużą wiedzę o sprzedawanych produktach i ich składach. Mam pewność, że za słowami idzie fachowa wiedza, co wzbudza moje duże zaufanie do marki Ziaja.
Zdecydowałam się skorzystać z pomocy doradców po bardzo pochlebnych opiniach jednej z koleżanek, której trafił sie bardzo kompetentny, pomocny pracownik. Takie też wrażenie miałam początkowo co do osób zajmujących się moim kredytem mieszkaniowym. Niestety do czasu... Po wielokrotnym kontakcie, wielu telefonach, kilku spotkaniach, wyliczeniach i na etapie zbierania już powoli dokumentów kredytowych wyszły na jaw luki w wiedzy bankowej. Pani zapewniała nas, że kredyt na który czekaliśmy wiele miesięcy jest dla nas dostępny, będzie najlepszym rozwiązaniem a potem okazało się że i tak nie będziemy mogli z niego skorzystać (co doświadczony doradca powinien ponoć wiedzieć od początku) a czekając wiele miesięcy na obiecaną ofertę umknęła nam całkiem inna i bardziej dogodna. Byliśmy zmuszeni wnieść duży wkład własny do kredytu (którego w obiecywanej ofercie miało nie być), tym samym wydaliśmy wszystkie swoje oszczędności i musieliśmy dobrać kredyt na wykończenie mieszaknia, co powiększyło nasz kredyt o kilkanaście tys. zł. Gdy skontaktowaliśmy się z doradcą z innej firmy, ten w ciągu 2 minut rozmowy od razu swierdził, że oferta na którą tyle czekaliśmy z takich a takich powodów nie będzie dla nas dostępna i spytał dlaczego przez tak długi czas kazano nam na darmo czekać, przez co straciliśmy szansę na fajne, niedostępne już oferty. Człowiek niestety uczy się na błędach, wiem że już nigdy nie skorzystam z pomocy Open Finanse, bo konsekwencje niekompetencji jednego z pracowników będę ponosić przez wiele lat spłacania kredytu większego i mniej korzystnego niż planowałam.
Rewelacyjny bar szybkiej obsługi z pysznym chińskim jedzeniem. Zamawiam jedzenie na wynos tylko tam, ceny naprawdę super jak na porcje, które się dostaje. Pyszne danie z ryżem, surówką i dużym kawałkiem np. kurczaka w pysznym sosie to wydatek ok. 13 zł. Może jedynie wystrój lokalu nie jest zachwycający, ale to nie ma większego znaczenia przy tam smacznym, tanim jedzeniu. Pracownik dostarczający jedzenie na wynos- przemiły. To moje ulubione kulinarnie miejsce w Lubartowie :-)
Jestem bardzo zadowolona z obsługi i asortymentu sklepu Ziaja. Nigdy wcześniej nie miałam możliwości robienia zakupów w sklepie firmowym i jestem bardzo mile zaskoczona. Niektóre produkty Ziaja są bardzo ciężko dostępne lub jeśli już gdzieś się pojawiają to natychmiast znikają. A tu okazuje się, że można znaleźć wszystkie w jednym miejscu a do tego uzyskać fachową i trafną poradę. Ekspedientka w ciągu dosłownie 10 sekund pokazała mi produkt odpowiadający moim potrzebom. Rozejrzałam sie po sklepie, przejżałam niemal każdy produkt i okazało się, że faktycznie właśnie ten wskazany przez sprzedawcę był najbardziej odpowiedni. Przy kolejnej wizycie to samo, mówię jaki mam problem z cerą i znów błyskawiczna porada i produkt. Okazało się, że każdy z poleconych produktów to strzał w dziesiątkę. Jestem pod wrażeniem firmowego sklepu Ziaja i myślę że teraz już nigdy nie będę szukać produktów tej firmy w supermarketach.
Dużo mieszkam w hotelach, więc mam również spore porównanie. Nie oceniam również hotelu na podstawie jednorazowej wizyty, lecz spędziłamw nim ponad 2 miesiące non stop. Generalnie standard całkiem ok, pokoje schludne i ładne. Niewielka obsada recepcji, kuchni, panie sprzątające-osoby przemiłe, pomocne i skrupulatne. Właściciel jest wszechobecny i wprowadza nerwową, ciężką atmosferę. Ewidentnie pracownicy się go boją, zresztą jako gość niejednokrotnie byłam świadkiem niewybrednego w słowach ,,gnojenia'' pracowników. Czułam się tam okropnie, gdyby nie to że nie mogłam zmienić hotelu bo firma się na niego uparła zamieszkałabym w jakimkoklwiek innym. Zresztą nie czułam się tam gościem, bo jeśli przychodzę na obiad, za który płaci mój pracodawca i słyszę od kucharek, że już nie będą mogły dawać mi takich porcji jak ostatnio, bo właściciel kazał je zmniejszych i zaoszczędzić na gościu. Kielczanom ta opinia nie będzie zaskakująca, bo każdy kto dowiadywał sięże jestemtam zakwaterowana reagował tak samo- ,,to ten hotel gdzie jest tragiczna atmosfera, strasznie sknerowaty właściciel i nikt z Kielc nie chce tam chodzić''. I niech to będzie to puentą mojej opinii o hotelu La Mar.
Nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Zarówno hotel jak i obsługa rewelacja.Przeniosłam się tu z innego, dramatycznego hotelu i Bogu dziękuję że w hotelu Villa znalazło się miejsce, mimo że jest on bardzo oblegany,co wcale mnie nie dziwi. Pokój piękny, czysty, śniadania z tak dużym wyborem ze ciężko się zdecydować. Obsługa przemiła, bardzo pomocna. Każdemu polecę.Rewelacja!
Chyba jedynym plusem tego miejsca są bądź, co bądź mili pracownicy. I na tym pozytywy się kończą. Jakość pokoju za tę cenę dramatyczna. Taki bardzo wczesny PRL-tragedia. Śniadania są od 7, więc punkt 7 czekam już w restauracji(mam 20 minut do jedynego autobusu) a pani kucharka wchodzi do pracy dopiero 7.10 ;-/
Pani pracująca w salonie jest mega sympatyczna, zakręcona i bardzo ,,swojska''. Fajnie się z nią rozmawia, więc nie ma mowy o niezręcznej ciszy podczas wizyty. Doradzi, wytłumaczy i odpowie na wszelkie pytania. Jeśli chodzi o jej umiejętności np. ścinania to z tym jest nieco słabiej. Niezbyt mi się podoba jak ścięła mi dwukrotnie włosy. Po pierwszym razie myślałam, że miała może chwilową niedyspozycję, gdy drugi raz zostałam nieładnie ścięta uznałam że nie posiada po prostu dużego talentu w tym względzie.
Niestety przez długi czas byłam klientką wspomnianego salonu, uwielbiałam jego obsługę. Niestety przestałam je odwiedzać po tym jak jedna z pań, może działając bezmyślnie-nałożyła na moje delikatne i cienkie włosy bardzo mocny rozjaśniacz, mimo iż informowałam że od lat stosuję delikatny ale za to muszę powiedzieć dłużej czekając na efekt. Podejrzewam, że nie chcąc czekać pani postanowiła przyśpieszyć rozjaśnianie. W momencie zdejmowania ręcznika szok, razem z ręcznikiem spada na podłogę wielkaaaaaaa garść włosów;-/ Co z tego że kolor ładny jak włosy wyglądają sianowato i są tak zniszczone że majątek już zainwestowałam żeby doprowadzić je do publicznego pokazania. Niestety nie polecam
Mała a nawet bardzo małą szkółka urządzona w piwnicy bloku, tuż obok mieszkania właściciela. Sam właściciel, nasz instruktor to profesjonalista w pełnym tego słowa znaczeniu. Uczęszczaliśmy do niego na szybki kurs tańca przed weselem. Mimo iż mój luby nie tańczy wcale i początkowo irytował się gdy na kursie coś mu nie wychodziło, to dzięki rewelacyjnemu poczuciu humoru naszego nauczyciela i jego cierpliwości jakoś daliśmy radę. Tancerz który nas uczył, właściciel ma świetne pedagogiczne podejście, anielską cierpliwość i rozśmiesza tak że brzuch boli. To pomocne gdy narzeczeni wciąż depczą sobie po nogach i są tym faktem poirytowani. Ceny też mają przystępne. Dzięki personelowi Step by Step zatańczyliśmy nasz taniec może nie perfekcyjnie, ale od czasu kursu już nie wstydzimy się tańczyć i czujemy się lepiej na parkiecie.
Bardzo lubię ten hipermarket za jego przestronność, jest masa miejsca, ogromny i tani asortyment, świetna obsługa oraz masa promocji. Jedyne do czego się mogę przyczepić, to fakt że gdy trzeba o coś spytać to bardzo ciężko znaleźć na sali sprzedaży pracownika. Dzięki Bogu pomyślano o zainstalowaniu czytników cen, bo w przeciwnym wypadku gdy trafię na produkt bez ceny musiałabym z każdym z nich iść do kasy. Jeśli już znajdzie się sprzedawcę, to są zawsze pomocni i uprzejmi.
Kolejny z moich odzieżowych hitów. Uwielbiam ten sklep za super tanie rzeczy a przede wszystkim dodatki i bieliznę. Ceny są o dziwo tak niskie, że czasem gdy na coś jest promocja- nawet wychodzi taniej niż na przysłowiowym bazarze;-) Obsługa bardzo sumiennie zawsze coś wykłada, układa, chętnie pomoże, poszuka itd. Niejednokrotnie zdarzało mi się, że czegoś szukałam a okazywało się że dana rzecz jest nadal w pudłach z dostawą. Panie zamiast mnie zbyć albo kazać mi wrócić innym razem, zabrały się za przeszukiwanie pudeł, aż było mi głupio, że narobiłam tyle kłopotu. Obsługa i asortyment sklepu na medal;-)
To mój absolutny hit!!!Uwielbiam Pepco, zawsze zaopatruję się tam w różne dodatki do domu, mają super wyposażenie wnętrza za bardzo niskie, wręcz nierealne ceny. Ciuszki też są śmiesznie tanie a wcale jakościowo nie odbiegają od tych nieco droższych. Można bardzo tanio ubrać tam siebie, swojego mężczyznę ale przede wszystkim dziecko. Rzeczy dziecięce są kilka razy tńsze niż gdzie indziej. Kupowałam tam ostatnio chrześniakowi ubranko- jeansowe ogrodniczki+ t-shirt i zapłaciłam równo 30 zł. Niemal taki sam zestaw oglądałam w zwykłym hipermarkecie, nie żadnym markowym sklepie i kosztował tam 85 zł. Różnicę widać gołym okiem. Jak to głosił kiedyś jeden ze sloganów reklamowych: ,,jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać'' ;-) Pepco dla mnie = Jakość+ REWELACYJNA cena+ mega wybór a przede wszystkim super personel. Pracownice są bardzo miłe, pomocne, ciągle się krzątają jak mróweczki. Dla mnie sklep i obsługa rewelacja
Nie byłam nigdy studentem, uczniem szkoły TEB, ale chciałam. Zainteresowana ich ofertą, po przejrzeniu materiałów dostępnych w internecie postanowiłam się wybrać do placówki, zasięgnąć więcej informacji żeby ostatecznie podjąć decyzję. I tu moje rozczarowania. Pani odpowiadała na moje pytania szybko, ,,po łebkach'', z samego internetu wiedziałam więcej niż ona pracując w sekretariacie. Poprosiłam o jakieś ulotki, materiały ale okazało się że większość się skończyła albo pracownica po prostu nie może ich znaleźć. Myślę że taka placówka w okresie rekrutacji powinna mieć przygotowane materiały dla potencjalnych klientów.Nie czułam zupełnie że pani chce mnie zachęcić do kształcenia w szkole TEB, mało wyjaśniała, niedopowiadała i zwyczajnie mnie szybko zbyła.Zrezygnowałam z kształcenia w tym miejscu, niestety.
Mój ulubiony salon.Super kadra,bardzo miła obsługa, zawsze kawkę czy herbatę zrobią. Pracujące tam fryzjerki i kosmetyczki zawsze robiły dla mojej urody cuda. Pierwszy raz w życiu po moich przykrych doświadczeniach bez obaw zaczęłam chodzić do fryzjera. Zarówno koloryzacja, jak i cięcie rewelacja a ceny jak do tej jakości usług-bardzo przystępne. Używają bardzo profesjonalnych kosmetyków a poza tym fajnie doradzą, podpowiedzą itd. Salon bardzo przytulny, świetna atmosfera a wszystko co robią to profesjonalizm w pełnym tego słowa znaczeniu;-)
Moim zdaniem najlepszy lokal z chińskim jedzeniem w Lublinie. Ceny rewelacja, porcje ogromne jak za takie pieniądze, obsługa bardzo sympatyczna a jedzenie wspaniałe. Kucharze pracujący w lokalu przezabawnie i uroczo zagadują klientów lub rozmawiają miedzy sobą ze świetnym akcentem.Widać, że ekipa lubi się miedzy sobą a ta miła atmosfera udziela się klientom. Uwielbiam jedzenie w tym lokalu, ceny mają śmiesznie małe a jedynym małym minusem jest brak miejsca. W środku jest 4-5 stolików, na zewnątrz postawiono kolejne 6, ale to i tak za mało bo ruch jest ogromny. Mimo konieczności czekania na wolne miejsce i tak zawsze chętnie wracam do Shanghaju, bo jest pysznie,tanio i bardzo miło.
Habibi jest świetnym miejscem jeśli wracając wieczorem z imprezy złapie nas nagły głód, no i jego zaletą jest to,że znajduje się w samym centrum miasta. Cena w normie, jest w czym wybierać, może nieco za długi czas oczekiwania, ale dopiero po spróbowaniu można przeżyć szok. Sos łagodny smakuje jak zwykły jogurt,zero słoności,pieprzności.Nauczona tym doświadczeniem następnym razem poprosiłam o sos mieszany, licząc że będzie połączeniem tego bardzo delikatnego+odrobina pikanterii. Okazało się że sos mieszany jest nie do zjedzenia. Pali tak, że nie sposób zjeść nawet kęsa bez popicia do zimnym napojem.Nie udało mi się nawet skończyć kebaba, bo moje wnętrzności płonęły;-) Kilku moim koleżankom zdarzyło się to samo, więc to z pewnością nie jednostkowy przypadek a po prostu specyfika lokalu.Niestety nie polecam;-/
Nazwa miejsca jak najbardziej adekwatna ,,tak szybko jak to możliwe'', to najlepsze określenie tego fast fooda. Mimo późnej nocnej godziny i mojej nagłej ochoty na jedzenie, zostaliśmy obsłużenie w mgnieniu oka. Czas oczekiwania na tortillę kebab wyniosł ok. 4 minut. Bardzo sobie cenię ten pośpiech, nigdy jeszcze tak krótko nie czekałam na zamówienie. A poza tym, kebab przepyszny,dużo w nim mięsa, więc wszystko czego oczekuje wściekle głodny klient o późnej godzinie zostało spełnione;-)Super jedzenie i sprawna,miła obsługa.POLECAM
Ogromną zaletą tego portalu jest fakt,że im więcej odbitek zamawiasz, tym mniej płacisz. Z tego powodu zgromadziłam dużą ilość zdjęć do wywołania. Było ich ok.300, ale niestety nieco rozczarowałam się po ich odbiorze z poczty. Niestety ok. 30-40 było nietypowych rozmiarów, dziwnie poprzycinanych,nie był to nawet rozmiar 9x13 a niektóre miały nawet kształt małego kwadratu. Zainterweniowałam,zostałam przeproszona przez firmę i tyle. Poza tym, wiem że zdjęć było dużo ale czas oczekiwania na odbitki wyniósł ponad miesiąc. Gdybym przed zatwierdzeniem zamówienia otrzymała informację o tak długim czasie oczekiwania,pewnie anulowałam bym zlecenie.Dość dużo zdjęć się zmarnowało i teraz mam obawę przed kolejnym zamawianiem z empikfoto.pl ;-/
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.