Opinie użytkownika (9)

Jakoś obsługi na...
Jakoś obsługi na średnim poziomie. Kasjerki niby uprzejme ale odniosłam wrażenie, że niestety mało kompetentne. Niestety na warzywniaku widziałam kilka zgniłych warzyw co raczej nie zachęcało mnie do zakupu. Ogólnie panował porządek i było czysto.

Magdalena_1563

19.05.2014

NETTO

Placówka

Radomsko, Piramowicza 2

Nie zgadzam się (0)
Już dawno nie...
Już dawno nie spotkałam się z taką ignorancją i brakiem jakiegokolwiek zainteresowania klientem. Pod czas moich "zakupów" przez ponad 20 min prosiłam się o pomoc jakiegokolwiek pracownika, jeden wysyłał mnie do drugiego. Nikt nic nie wiedział na tym sklepie. A dodatkowo sklep można by było okraść bez najmniejszych problemów, gdyż personel w ogóle nie interesuje się co dzieje się przy wyjściu.

Magdalena_1563

18.12.2013

NOMI

Placówka

Radomsko, Kopiec 19

Nie zgadzam się (0)
Pojechałam swoim autem...
Pojechałam swoim autem (Renaut Laguna) do serwisu w celu wymienienia panelu podświetlania do klimatronika. Obsługa w tym salonie jest na bardzo nikłym poziomie, ponieważ już chodząc żaden z pracowników nie zamierzał odpowiedzieć mi na proste- Dzień Dobry. Następnie kolejka do punktu przyjmowania reklamacji i usterek poruszała się w gorszym tępie niż żółwim. Sposób obsługiwania pana, też miał wiele do życzenia, najbardziej denerwowało mnie brak nawiązania kontaktu wzrokowego (facet ani razu na mnie nie spojrzał w trakcie rozmowy, czułam się ignorowana). Kiedy wreszcie wzieli od mnie karte do auta naprawa trwała całą wieczność (choć miała trwać max. 30 min.). Gdybym tylko mogła zmieniłabym salon, tylko niestety do innych mam bardzo daleko i z byle rzeczą nie opłaca mi się jechać.

Magdalena_1563

06.12.2010

Renault

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Spotkałam się w...
Spotkałam się w tym markecie budowlanym z miłą i rzetelną obsługą. Poptrzebowałam rady, ponieważ wiadomo że kobiety nie znają się bardzo na jakości paneli podłogowych pracownicy bardzo chętnie doradzili mi, pomogli wybrać odpowiednie panele, które uważam że są bardzo dobre jakościowo (przy najmniej tak uważa fachowiec, który je zakładał). Ogólnie jakość obsługi oceniam dobrze.

Magdalena_1563

06.12.2010

Castorama

Placówka

Częstochowa, ul. Jana Pawła II 2

Nie zgadzam się (2)
Miniony wekend spędziłam...
Miniony wekend spędziłam w Hotelu Gołębiewskim w Wiśle. Byłam nim zachwycona. Już na samym początku wygląd samego budynku a także teren wokół hotelu jest oszałamiający. Obsługa i kompetencje personelu są na bardzo wysokim poziomie. Pokój jaki dostałam był z widokiem na piekne góry. Pokój czysty i bardzo komfortowy. Luksusem był park wodny Tropikana, który był darmowy dla gości hotelu. Można tam było skorzystać z różnych basenów, zjeżdżalni, saun, jacuzzi. Posiłki (śniadania oraz obiady) były także w cenie, w formie bufetu szfeckiego. Posiłki były bardzo smaczne i urozmaicone. Kelnerzy profresjonalnie i kompetentnie podchodzili do obsługi gości. Pokojówki bardzo przykładały się do sprzątania pokojów. Dodatkowo hotel ofrował salon gier oraz klub nocny z rewelacyjną muzyką-tu ukłon dla DJ B!!Ogólnie super wypoczynek w luksusowych warunkach, wypoczełam jak nigdy, polecam wszystkim!!Ja napewno tam wróce!!

Magdalena_1563

02.11.2010

Hotel Gołębiewski

Placówka

Wisła, Aleja księdza Biskupa Juliusza Bursche 3 3

Nie zgadzam się (0)
Hipermarket ten jest...
Hipermarket ten jest oblegany przez ludzi, jedynym plusem są pojawiające co jakiś czas promocje, na które ludzie rzucają się z dużym impetem. Ale jakość obsługi jaki wykazują pracownicy jest poniżej średniej, trzeba się naczekać w kolejce do stoiska z mięsem, wędlinami czy serami, a kolejki przy kasach także przesuwają się w powolnym tępie. Jest tam brudno i jeżeli chcę uzyskać jakąś informację od jakiegoś pracownika, to znalezienie go graniczy z cudem. Ogólnie wielki haos.

Magdalena_1563

17.10.2010

Carrefour

Placówka

Radomsko, Piastowska 28

Nie zgadzam się (2)
Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na tej stacji jest na średnim poziomie. Po pierwsze trzeba się naczekać aby ktoś przyszedł zatankować gaz do samochodu, później jak jakimś cudem ktoś w końcu przyjdzie, to następnie trzeba się naczekać przy kasie, bo jakoś personel nie wykazuję dużych chęci przyjęcie pieniędzy. Z resztą jakośc paliw też jest marna, a ceny kolosalne. Pwnie chcą się odbić po katastrofie ekologicznej jaką wywołał ten koncern, ale dlaczego akurat kosztem klientów?A co chyba najgorsze toaleta dla klientów jest płatna, koszt to 1zł, a warunki koszmarne!!

Magdalena_1563

17.10.2010

BP

Placówka

Radomsko, Krakowska 20

Nie zgadzam się (4)
Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na tej stacji jest bardzo dobra, miła obsługa która zawsze czeka aby pomóc przy dystrybytorach czy napompować koło. Miła i sympatyczna obsługa przy kasach, pracownicy stwarzają miłą atmosferę. Teren w koło stacji bardzo zadbany, czysty i schludny. Toalety dla klientów stacji są za darmo, i przede wszystkim czyste i w miarę miłym zapachem.Jedyny mankament jaki może przeszkadzać, jak myśle każdemu klinetowi, to duże ceny paliw i innych produktów znajdujących się na stacji, ale za jakość w tych czasach trzeba placić.

Magdalena_1563

17.10.2010

Shell

Placówka

Radomsko, Jagiellońska/Krakowska

Nie zgadzam się (8)
Z tak dużą...
Z tak dużą niekompetencją pracowników jeszcze się nie spotkałam. Po pierwsze pracuję tam zbyt mało pracowników, a kolejki do stanowiska są tak duże że ludzie nie mieszczą się w placówce. W godzinach szczytu pracują tylko dwie osoby, choć stanowisk jest 5. Ludzie bardzo się denerwują, ponieważ nie ma kto zapanować nad powstającym haosem. Niby jako bank mają korzystne oferty z wszelkich dziedzin, ale organizacje placówki i obsugi mają na bardzo niskim poziomie.

Magdalena_1563

17.10.2010
Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi