Opinia użytkownika: Magdalena_1563
Dotycząca firmy: Renault
Treść opinii: Pojechałam swoim autem (Renaut Laguna) do serwisu w celu wymienienia panelu podświetlania do klimatronika. Obsługa w tym salonie jest na bardzo nikłym poziomie, ponieważ już chodząc żaden z pracowników nie zamierzał odpowiedzieć mi na proste- Dzień Dobry. Następnie kolejka do punktu przyjmowania reklamacji i usterek poruszała się w gorszym tępie niż żółwim. Sposób obsługiwania pana, też miał wiele do życzenia, najbardziej denerwowało mnie brak nawiązania kontaktu wzrokowego (facet ani razu na mnie nie spojrzał w trakcie rozmowy, czułam się ignorowana). Kiedy wreszcie wzieli od mnie karte do auta naprawa trwała całą wieczność (choć miała trwać max. 30 min.). Gdybym tylko mogła zmieniłabym salon, tylko niestety do innych mam bardzo daleko i z byle rzeczą nie opłaca mi się jechać.