Opinie użytkownika (12)

"Cukiernia E. Gruszecki...
"Cukiernia E. Gruszecki jest przedsiębiorstwem rodzinnym. Jej założycielem 35 lat temu był obecny jedyny właściciel Edward Gruszecki, z którym współpracuje żona W., córka R. oraz syn J. Kawiarnie i sklepy firmy "Gruszecki" raczą klientów doskonałymi ciastami, lodami i kawą, w większości wielkich centrów handlowych Poznania" - zacytowałam - tak prezentuje się firma. Jednakże według moich obserwacji - faktycznie wybór deserów i kaw jest olbrzymi, są również bardzo dobre, zadowolą z pewnością podniebienie każdego klienta-konsumenta. Ale... personel (bynajmniej w tej kawiarni na ul. Naramowickiej) jest fatalny! Nie zna ofert lodziarni, co myślę, że świadczy o braku kompetencji i wiedzy na temat prosperowania Gruszecki'ego. Trzeba bardzo długo czekać by móc złożyć zamówienie - ponad 15 min. To ewidentnie zła organizacja pracy. Klientów faktycznie jest dużo (myślę, że dlatego, iż lody i ciasta Gruszecki'ego sa faktycznie znakomite), jednakże obsługa klienta jest wręcz naganna. Personel nie sprząta stolików, nie dba o wygląd miejsca obsługi. To wielki minus dla sieci Gruszecki'ego.

Magda_66

12.11.2009

Kawiarnia Gruszecki

Placówka

Poznań, Naramowicka 92

Nie zgadzam się (24)
Lodziarnio-kawiarnia ŚNIEŻKA istnieje...
Lodziarnio-kawiarnia ŚNIEŻKA istnieje w Gorzowie chyba od zawsze. Już jako mała dziewczynka biegałam tam po lody. Dawniej była tylko jedna siedziba tej kawiarni na ul. Chrobrego, dziś są już dwie, a ponadto istnieją również cztery punkty, w których można zakupić ich produkty, typu ciasta, torty, czekolady, cukierki. Oba lokale tej cukierni-lodziarni-kawiarni są bardzo zadbane, gustownie urządzone. Naprawdę miło jest tam spędzić czas z rodziną. Wybór deserów mają olbrzymi. Smak lodów jest niepowtarzalny. Pragnę zaznaczyć, iż ta lodziarnia nie należy do żadnej ogólnopolskiej sieci, jednakże spokojnie mogłabym konkurować z taką siecią, jak np. opisywany już przeze mnie Grycan. Nigdzie nie jadłam tak pysznych deserów, nigdzie nie piłam tak pysznej kawy jak tutaj. To smak mojego dzieciństwa. Bardzo się cieszę, że ŚNIEŻKA tak dobrze prosperuje i prężnie się rozwija. Personel jest naprawdę na wysokim poziomie. Posiada wiedzę i kompetencje. Obsługa klienta zachowuje się bardzo kulturalnie wobec każdego klienta. Ponadto zawsze personel jest gustownie ubrany. Polecam tę lodziarnio-kawiarnię każdej rodzinie, która chciałaby miło i spokojnie spędzić czas.

Magda_66

12.11.2009

ŚNIEŻKA

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Obotrycka 12

Nie zgadzam się (23)
Grycan posiada wiele...
Grycan posiada wiele punktów obsługi konsumenta w Poznaniu. Pragnę zaznaczyć, że byłam w wielu jego lodziarnio-kawiarniach. Dzisiaj chciałabym opisać tę w galerii King Kross Marcelin. Nie odbiega ona standardem od innych. Jest to co prawda małe stoisko, z kilkoma stolikami, jednakże jest bardzo przytulne, czyste i zadbane. Miło jest wypić kawę, zjeść lody, czy ciasto. Dobre miejsce na zatrzymanie się w pogoni za zakupami. W weekendy jest bardzo dużo klientów z dziećmi. Personel jest bardzo dobrze zorganizowany, w kolejce nie czeka się długo, desery dostarczane są do stolika bardzo szybko. Obsługa klienta jest bardzo miła, zawsze uśmiechnięta, ubrana w koszulki firmowe, dzięki czemu łatwo ją rozpoznać. Wybór deserów, kaw, coctaili jest bardzo urozmaicony i każdy może znaleźć coś dla siebie. Polecam.

Magda_66

12.11.2009

GRYCAN

Placówka

Poznań, Pl. Wiosny Ludów 2

Nie zgadzam się (30)
Sklep istnieje od...
Sklep istnieje od niedawna w Polsce. W Poznaniu otwarcie było pod koniec października. Długo czekałam na ten sklep w Polsce, gdyż miałam porównanie ze sklepami z tej sieci w UK - tam sklep posiadał olbrzymi asortyment i ceny były faktycznie, tak jak reklamy sklepu mówią, średnio o 60% niższe. Ponadto w Wielkiej Brytanii sklepy z tej sieci były bardzo zadbane. Z żalem stwierdzam, że w poznańskim sklepie TK MAXX panuje jeden wielki chaos... Ubrania nie są posegregowane, są wymieszane - rozmiary i kolory pomieszane. Ponadto w sklep to taki typowy "misz-masz" - można znaleźć tu asortyment począwszy od odzieży po wszelakie dodatki, obuwie, aż po... słodycze i zabawki dla dzieci. Sklep jest niedbale i bardzo chaotycznie zorganizowany. Personel nie interesuje się klientem, ciężko na terenie sklepu znaleźć osobę - pracownika, która mogłaby doradzić bądź udzielić informacji gdzie dany towar się znajduje. Odniosłam wrażenie, że personel sam dokładnie nie zna swojego sklepu. Oferta sklepu jest dość uboga. Wydaje się na pierwszy rzut oka, że sklep jest bardzo duży i mnóstwo w nim towaru, ale tak na dobrą sprawę jest tam po prostu "wszystko i nic". Podsumowując: liczyłam, że w Polsce sklepy TK MAXX będą na takim samym poziomie jak w Wielkiej Brytanii, jednak bardzo się zawiodłam.

Magda_66

12.11.2009

TK Maxx

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (24)
To jeden z...
To jeden z lepszych sklepów obuwniczych w Galerii Malta w Poznaniu. Głównie pod względem dużego asortymentu, wybór obuwia jest naprawdę duży. Porównywałam jednak ten sklep do sklepu z tej samej sieci, o takiej samej nazwie w Berlinie i niestety z żalem muszę stwierdzić, że tam oferta, asortyment jest jeszcze większy, a ponadto ceny są znacznie niższe (średnio taniej o 20% w Niemczech można te same modele butów zakupić). Być może jest to kwestia marży jaką narzuca tu w Poznaniu Galeria Malta. Abstrahując od tego trzeba przyznać, że wybór obuwia jest i tak bardzo duży, sprosta wymaganiom klientów tutaj w Polsce. Personel jest świetnie zorganizowany. Do każdego klienta podchodzi sprzedawca i umiejętnie doradza, co zdecydowanie świadczy o jego kompetencjach oraz o umiejętności zorganizowania czasu przez obsługę klienta. Sklep ma przyjemny wystrój, jest bardzo przestronny, czysty i zadbany. Polecam.

Magda_66

12.11.2009

Gortz 17

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (17)
W tym sklepie...
W tym sklepie mogę pochwalić wiedzę oraz kompetencje personelu, a także jego wygląd i zachowanie. Sprzedawcy potrafią doskonale doradzić klientowi, jednakże niestety ich organizacja i czas obsługi klienta nie jest zadowalający. Trzeba bardzo długo czekać w kolejce do kasy (przy kasie zazwyczaj tylko jedna sprzedawczyni). Natomiast jeśli chodzi o wygląd sklepu - to owszem sklep jest zadbany, ale przekreśla to wygląd przymierzalni. Jest naganny!!! Na podłodze leży mnóstwo kurzu, lustra są brudne, brak wieszaków. Wygląd przymierzalni w sklepie ZARA jest niedopuszczalny!

Magda_66

12.11.2009

Zara

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (11)
Z żalem muszę...
Z żalem muszę stwierdzić, że personel kina nie posiada odpowiednich kompetencji ani wiedzy. Po zapytaniu się jednego z pracowników nie umiał mi przedstawić oferty wyświetlanych tego dnia filmów. Musiałam czekać ponad 5 min. jak sprawdzi ofertę w komputerze. Jak już oferta została mi przedstawiona zapytałam co poleca, na co niestety nie potrafił odpowiedzieć. Myślę, że pracownicy kina powinni posiadać wiedzę, chociażby ogólną na temat filmów, aby móc przedstawić ją klientowi i umieć coś zaproponować. Ilość wyświetlanych filmów w tym kinie również nie jest zbyt ciekawa. Mam porównanie do poznańskich kin, w których to filmów jest bardzo dużo i to różnych gatunków, natomiast Kino Helios w Gorzowie w swojej ofercie ma ich bardzo mało. Pragnę zauważyć, że jest to jedyne kino w tym mieście i oferta nie powinna odbiegać od ofert kin poznańskich. Wygląd kina i miejsca obsługi jest całkiem ładny, zadbany i czysty.

Magda_66

11.11.2009

Helios

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Al. Konstytucji 3 Maja 102

Nie zgadzam się (28)
W ubiegłym roku...
W ubiegłym roku wybrałam się z obecnym już narzeczonym, ale ówczesnym chłopakiem wybrać pierścionek zaręczynowy do W. Kruk w CH Poznań Plaza. Byłam pod olbrzymim wrażeniem tego sklepu. Na wstępie pragnę zaznaczyć, że spędziłam w nim około 1,5 h ze względu na to, że wybór akcesoriów jubilerskich był naprawdę olbrzymi. Asortymentowi sklepu przyznaję ocenę celującą. Wyroby jubilerskie są dopracowane w każdym calu. Pierścionki w różnych rozmiarach, jeśli klientowi rozmiar nie pasuje, bez problemu można zamówić i oczekuje się nie dłużej niż 2 dni. Personel posiada olbrzymią wiedzę z dziedziny jubilerskiej i faktycznie doskonałe kompetencje. Potrafi doskonale doradzić, jest świetnie zorganizowany (do każdego klienta podchodzi ktoś z personelu), co świadczy o ich nienagannej organizacji czasu pracy. Sklep jest bardzo ładny, jest niebywale gustownie urządzony, przejrzysty - stworzony tak, aby klient mógł z każdej strony obejrzeć interesujące go wyroby jubilerskie. Ja wybrałam sobie tam przepiękny pierścionek, który już prawie rok noszę na palcu i jestem z niego niezmiernie zadowolona. Polecam ten sklep! Myślę, że inne sklepy z tej sieci są równie zadowalające, ale aby Państwu to precyzyjnie przedstawić w przyszłym tygodniu wybiorę się do jakiegoś innego sklepu W. Kruk'a, aby ogólnie zinterpretować i ocenić tą jubilerską sieć.

Magda_66

11.11.2009

W.Kruk

Placówka

Poznań, Kaspra Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (25)
Delikatesy BOMI posiadają...
Delikatesy BOMI posiadają olbrzymi asortyment, niedostępny w innych sklepach, hipermarketach, czy delikatesach innej sieci. Oferta jest bardzo bogata. Ceny są zróżnicowane. Oczywiście artykuły unikatowe i delikatesowe są drogie, ale nie wynika to z marży jaką narzuca sklep tylko z cen producenta. Produkty są zróżnicowane i podzielone poszczególnie na działy, który są w sklepie bardzo dobrze oznaczone, dzięki czemu łatwo znaleźć poszukiwany przez klienta artykuł. Niestety uważam, że personel nie posiada odpowiedniej wiedzy ani kompetencji, a także wygląd sprzedawców, czy kasjerek nie jest adekwatny do sieci delikatesów (swoim ubraniem i zachowaniem personel nie odróżnia się niestety od przeciętnego hipermarketu, czy osiedlowego sklepu). Sprzedawcy nie potrafią doradzić w wyborze towaru, co świadczy o ich braku wiedzy. Myślę jednak, że zależy to od danego pracownika, gdyż spotkałam tam i takich i takich, znaleźli się owszem tacy, którzy wiedzę posiadali, więc nie mogę uogólnić, ale mogę ich ocenić jedynie na 2+ biorąc pod uwagę fakt, iż jest jest to sieć dobrych, znanych delikatesów. Największym atutem sklepu jest asortyment, a porównywalnie dobry jest wygląd sklepu i miejsca obsługi klienta.

Magda_66

11.11.2009

Bomi

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Al. Konstytucji 3 Maja 102

Nie zgadzam się (27)
Bardzo polecam ten...
Bardzo polecam ten sklep. Pełen profesjonalizm w każdym calu. Sklep przejrzysty, zadbany, wg wieku dzieci poukładane zabawki, ubranka itp. Olbrzymi wybór towaru. Obsługa klienta na 5+. Sprzedawcy podchodzą do klienta, pytają czego klient szuka, dla jakiego dziecka - w jakim wieku, jakiej płci. Są świetnie zorganizowani. Potrafią doskonale doradzić przy wyborze. Sklep jest bardzo przyjazny zarówno dla rodziców, jak i dla dzieci. Jest stworzony specjalny kącik, w którym to dzieci mogą się bawić. Zabawki, które mogą wydać się niebezpieczne dla małych dzieci - poniżej 3 r. ż. są poukładane na wyższych półkach, co zapewnia bezpieczeństwo. Sklep jest bardzo czysty, zadbany, co zachęca do robienia w nim zakupów. Personel zawsze uśmiechnięty służy pomocą.

Magda_66

10.11.2009

Smyk

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (20)
30-tego września wybrałam...
30-tego września wybrałam się do sklepu Pull & Bear w Poznaniu w Galerii Malta. Zakupiłam torebkę. Personel zapewniał, że jest bardzo dobrze wykonana i wytrzymała. 3 tygodnie później okazało się, że nawet tak krótkiego czasu nie jest w stanie przetrzymać i nie z mojej winy kompletnie urwał się uchwyt. Udałam się więc z reklamacją do tego sklepu, gdyż według informacji na paragonie (i jak zapewniała mnie sprzedawczyni) w trakcie 30 dni od dnia zakupu można dokonać zwrotu bądź wymiany. Czekałam przy kasie jak ktoś z obsługi klienta do mnie podejdzie około 10-12 minut(!) mimo tego, że przy kasie nie było innych klientów. Moim zdaniem jest to niedopuszczalne i świadczy o kompletnym braku umiejętności zorganizowania pracy-czasu w tym sklepie. W końcu podeszła do mnie sprzedawczyni (tu muszę dodać, że musiałam się domyślać, że jest sprzedawczynią-pracownikiem tego sklepu, gdyż po jej ubiorze nie było tego widać, nie miała też identyfikatora) i oznajmiła mi, że zwrot jest absolutnie niemożliwy (zaznaczam, że w paragonie było wyraźnie napisane, że można dokonać zwrotu), tak więc obojętnym głosem zaproponowała mi wymianę na taką samą torebkę, ale niestety nie ma jej na stanie sklepu, więc muszę czekać 2 tygodnie, ponieważ będą zamawiali ją z sieci... Nie miałam wyjścia więc się zgodziłam. Po 2 tyg. oczywiście torebka nie pojawiła się na stanie sklepu, w końcu udałam się tam po raz kolejny i oznajmiono mi, że mogę wybrać inny towar za tą cenę (np. sweter, bluzkę, spodnie) - to absurd. Poprosiłam więc uprzejmie o zwrot gotówki. Pani poszła zadzwonić do kierowniczki sklepu (trwało to około 20 minut) po czym wróciła i powiedziała wręcz wulgarnie "dobrze, będzie miała pani co chce!". Odebrałam pieniądze i wyszłam. Więcej nie mam zamiaru robić tam zakupów. Nie tylko jakoś torebki okazała się fatalna, ale także obsługa kompletnie niedoświadczona i niezorganizowana.

Magda_66

10.11.2009

Pull & Bear

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (20)
Bardzo miła, przyjazna...
Bardzo miła, przyjazna obsługa. Pracownicy potrafią doradzić w wyborze kosmetyków oraz posiadają wiedzę na ich temat, co świadczy o tym, że tak jak Perfumeria zapewnia, przechodzą liczne szkolenia. Ponadto olbrzymi wybór kosmetyków i perfum. Produkty poukładane są w sklepie wg firmy, dzięki czemu łatwo znaleźć to, czego klient poszukuje. Dodatkowym atutem sklepu jest to, że w porównaniu do innych sklepów z tej sieci, w tym sprzedawcy szczegółowo informują o nowościach i promocjach, a także po dokonaniu zakupu dołączają mini-próbki, mini-testery tych kosmetyków, które interesują klienta. Obsługa klienta jest bardzo szybka, przy kasie są minimum dwie sprzedawczynie, dzięki czemu nie trzeba długo czekać w kolejce aby dokonać zakupu - świadczy to o bardzo dobry zorganizowaniu pracy.

Magda_66

10.11.2009

DOUGLAS

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi