Opinia użytkownika: Magda_66
Dotycząca firmy: Pull & Bear
Treść opinii: 30-tego września wybrałam się do sklepu Pull & Bear w Poznaniu w Galerii Malta. Zakupiłam torebkę. Personel zapewniał, że jest bardzo dobrze wykonana i wytrzymała. 3 tygodnie później okazało się, że nawet tak krótkiego czasu nie jest w stanie przetrzymać i nie z mojej winy kompletnie urwał się uchwyt. Udałam się więc z reklamacją do tego sklepu, gdyż według informacji na paragonie (i jak zapewniała mnie sprzedawczyni) w trakcie 30 dni od dnia zakupu można dokonać zwrotu bądź wymiany. Czekałam przy kasie jak ktoś z obsługi klienta do mnie podejdzie około 10-12 minut(!) mimo tego, że przy kasie nie było innych klientów. Moim zdaniem jest to niedopuszczalne i świadczy o kompletnym braku umiejętności zorganizowania pracy-czasu w tym sklepie. W końcu podeszła do mnie sprzedawczyni (tu muszę dodać, że musiałam się domyślać, że jest sprzedawczynią-pracownikiem tego sklepu, gdyż po jej ubiorze nie było tego widać, nie miała też identyfikatora) i oznajmiła mi, że zwrot jest absolutnie niemożliwy (zaznaczam, że w paragonie było wyraźnie napisane, że można dokonać zwrotu), tak więc obojętnym głosem zaproponowała mi wymianę na taką samą torebkę, ale niestety nie ma jej na stanie sklepu, więc muszę czekać 2 tygodnie, ponieważ będą zamawiali ją z sieci... Nie miałam wyjścia więc się zgodziłam. Po 2 tyg. oczywiście torebka nie pojawiła się na stanie sklepu, w końcu udałam się tam po raz kolejny i oznajmiono mi, że mogę wybrać inny towar za tą cenę (np. sweter, bluzkę, spodnie) - to absurd. Poprosiłam więc uprzejmie o zwrot gotówki. Pani poszła zadzwonić do kierowniczki sklepu (trwało to około 20 minut) po czym wróciła i powiedziała wręcz wulgarnie "dobrze, będzie miała pani co chce!". Odebrałam pieniądze i wyszłam. Więcej nie mam zamiaru robić tam zakupów. Nie tylko jakoś torebki okazała się fatalna, ale także obsługa kompletnie niedoświadczona i niezorganizowana.