Dziś zamawiałem jedzonko dla swoich zwierzaków. Zadzwoniłem do firmy Ttelekarma - ku mojemu zdziwieniu po dwóch sygnałach odebrał bardzo miły Pan, przedstawiając sie imieniem i nazwiskiem, nazwą firmy zadając pytanie w czym może mi pomóc? Powiedziałem mu czego potrzebuję i zapytałem o jedną rzecz, której nie byłem pewien. Rozmówca wykazał się ogromną wiedzą z zakresu składu produktu, efektów i działania - miałem wrażenie, że rozmawiam z producentem tego produktu. Po bardzo wyczerpującym wyjaśsnieniom ze strony sprzedawcy nie miałem już żadnych wątpliwości i zamówiłem towar. Po 4minutach otrzymałem od Telekarmy maila z informacją, że moje zamówienie zostalo zrealizowane i jutro zostanie dostarczone. chwilkę później otrzymałem kolejnego maila od firmy kurierskiej UPS, że otrzymali przesyłkę z firmy Telekarma i w dniu jutrzejszym mi ją doręczą. Szczerze polecam zakupy w tej firmie - bardzo dobry kontakt, imponująca wiedzą sprzedawców, błyskawiczny czas reakcji i realizacji zamówienia. Polecam!
Witam. Rano podjechałem na stację zatankowac autko i kupic kilka rzeczy. Na stacji przy dystrybutorach stały 4 autka. Zatankowałem i poszedłem na małe zakupy - wczodząc na stację zauważyłem rażące braki na półkach z asortymetem motoryzacyjnym - oleje, płyny, akcesoria samochodowe. Nie ucieszyłem się z tego faktu, ponieważ zamierzałem kupic detergent do silnika, ale niestety większość półek świeciła pustkami. Zastanwiałem się czy towar sie skończył, czy może ktos go nie wyłożył na półki. zawiedziony ruszyłem do kasy i tu niespodzianka - w kolejce czekaja 4 osoby, ja jestem 5ty a za kasą tylko jeden młody chłopak. Jak to rano bywa-wszyscy klienci chcieli faktury i płacili kartami, więc czas na obsługe i zapłacenie rachunko znacznie się wydłużył..stałem jakieś 6minut w kolejce. Jeden z klientów w oczekiwaniu grzecznie zapytał Pana za kasą, czy może zadzwonić po kogoś, żeby sprawniej poszło, na to ten zirytowanym głosem z małą agresją w tonie odpowiedział, że kolega poszedł zajaraćc i nie będzie mu truł. Ogólnie zachowanie sprzedawcy niedopuszczalne - bardzo aroganckie. w końcu doczekałem się swojej kolejki-płacąc za paliwo zapytałem sprzedawce czy maja może gdzieś poszukiwany przeze mnie detergent, na co usłyszalem dość oschłą odpowiedź - pewnie gdzieś jest na magazynie i tyle. Nie wiem czy sam miałem iść sobie poszukać czy jak, ale zrozumiałem że Pan za kasą nie ma dziś dnia i jest bardzo zły na cały świat, że musi pracować i jeszcze obsługiwać zwykłych klientów. Obróciłem się na pięcie i wyszedłem. Ogólnie średnio wspominam tankowanie na tej stacji - obsługa nie miła, wręcz arogancka, brak towarów na półkach, dłuuuuugi czas oczekiwania w kolejce.
1 Lutego zamówiłem karmę dla psa. Firma Krakvet czas na realizację zamówienia ma od 24h do 7dni. W regulaminie i ogólnych informacjach na stronie Krakvet jest napisane, że jeśli wystąpią jakieś trudności w realizacji zamówienia firma niezwłocznie poinformuje klienta telefonicznie i mailowo o zaistniałym problemie. Dzis przez cały dzień próbowałem się do nich dodzwonić - po 6minutach oczekiwania automatyczny głos mówi, że numer został zapisany i ktoś z obsługi zadzwoni w przeciągu 4godzin roboczych. Dzwoniłem do nich o 10 rano, otrzymałem informacje że oddzwonią. Mamy godzinę 15:32 nikt z obsługi klienta do mnie nie zadzwonił, ani nie otrzymałem żadnego maila. Od 15 znowu próbuję się tam dodzwonic ale historia się powtarza-nikt nie odbiera i chyba pracują tam do 16 ;/
Obsługa jest niekompetenta, nie udziela żadnych informacj, brak mozliwości uzyskania jakiejkolwiek informacji-dodzwonienia sie tam, brak informacji mailowej. Mimo w miare przyjaznych cen, radze omijac szerokim łukiem-nie realizuja zamówien w terminie i nie ma z nimi kontaktu. Lepiej wydac 2-5złotych wiecej i otrzymac zamowione produkty z innej firmy na nastepny dzien. ODRADZAM !!
Jakis czas temu wymieniałem xenon w aucie. Zadzwonilem do serwisu VW - po godzinnej próbie dodzwonienia się do serwisu, wsiadłem w auo i pojechałem na zywioł. Auto zaparkowałem przy wejsciu do serwisu. Wczodzę..ludzi czekających na przyjęcie - 7osób, a serwisantów na 5 przygotowanych stanowisk serwisowych, aż jeden! Na przyjęcie do serwisu czekałem 23 minut z zegarkiem w ręku. Serwisant przyjmujacy moje zgłoszenie był nieuprzejmy, opryskliwy i przemądrzały-beszczelnie powiedział, że on ma czas a ja muszę czekać i nie interesuje go to, że się spieszę itd. Zapytał gdzie auto, pokazałem, że stoi tu za szybą i koniec "przemiłej rozmowy" . Naprawa miała trwac 30 minut-siadłem z gazetą, włączyłem stoper i czekam obserwując moje zaparkowane autko, czy ktoś wkońcu się nim zajmie. Serwisan wyszedł z serwisu, poszedł do mechaników na halę i nie było go ponad 18minut. Po upływie 40 minut, pytam "uprzejmego" Pana co z moja naprawą i dlaczego nawet nikt nie zabrał auta do mechaników-na to otrzymuje odpowiedz, ze Pan nie ma czasu go tam zawiesc, a z reszta żaden mechanik nie chce się narazie bawić z wymianą żarówki xenonowej-mają powazniejsze naprawy niz moja żarówka. Wściekłem się..patrzę a na ścianie jest karteczka z numerem telefonu do kierownika serwisu, wiec bez zastanowienia dzwonie i...głuchy telefon, nikt nie odbiera, a po 7 sygnałach włącza się sekretarka z informacją, że skrzynka jest juz pełna i nie mogę nagrac wiadomosci ;/. Niewiele myslac zostawiłem auto i wróciłem do pracy-przesiedzialem i zmarnowalem 2 godziny czasu w poczekalni serwisowej, patrzac jak moje autko dumnie stoi tam gdzie je postawilem.Wieczorem telefon z VW, że auto zrobione - auto odebrałem po 6 godzinach. UWAGA !! Najgorszy serwis VW we Wrocławiu!! Naciągają i olewają klientów!
Aha i jeszcze ciekawostka odnoscnie kierownika serwisu. Po 6 dniach od zdarzenia, nagle dzwoni mi telefon - przedstawia sie kierownik serwisu VW i mowi ze oddzwania bo probowalem sie z nim skontaktowac. Dobre co ? Gość zadzwonił po 6dniach wciskajac mi kit, ze dzwonilem przed chwila do niego.
ODRADZAM !!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.