Odwiedziłam placówkę Multibanku w celu założenia bezpłatnego konta. Miejsce przyjazne dla konsumenta. Ładne, eleganckie i nowoczesne. Jednak zadziwił mnie fakt, iż nikogo nie było przy stanowiskach obsługi klienta. Nagle pojawili się pracownicy, którzy nie wykazywali zainteresowania moją osobą. Sama musiałam podejść i poprosić o pomoc. Przedstawiłam powód mojego przybycia a pani od razu wiedziała o co chodzi. Natomiast nie potrafiła samodzielnie przeprowadzić tej sprawy. Kontaktowała się dosyć często z innymi pracownikami. Co świadczy o niepełnej kompetentności. To przedłużyło mój pobyt w tym miejscu. Pani nie wyjaśniła szczegółów umowy. Osobiście kazała przeczytać. Musiałam się dopytywać o trapiące mnie punkty w kontrakcie. Później przyjechał dostawca jedzenia. Pani odeszła ode mnie by zapłacić za zamówienie. Udało mi się załatwić tą sprawę. Jednak zbyt długo trwała ta formalność, została moja osoba zlekceważona a także są nie w pełni wykwalifikowani pracownicy.
Cztery miesiące temu dostałam telefon z biura TP na temat założenia Neostrady TP. Od razu odmówiłam, gdyż już korzystam ze stałego, lokalnego łącza i jestem zadowolona. Pomimo mojej odmowy agent nadal mnie namawiał. Był bardzo namolny. Rozmowa trwała około 30 minut. Ciągle przedstawiał swoje stanowisko. Nie słuchał klienta. Nie potrafił przyjąć odmowy. Za tydzień dostałam telefon , iż jestem zapisana na korzystanie z Neostrady TP. Fakt ten mnie zaszokował i rozzłościł. Procedura ta powtarzała się 3 razy na miesiąc.Obraz TP jest straszny. Panuje bałagan w systemie oraz wprowadzane są do niego błędne dane. Ostatnią rozmowę jaką miałam była 2 dni temu. Przy użyciu miłego głosu ale bardzo namolnie agenci nakłaniają do towaru. Uważam ,że znają ofertę i są kompetentni. Natomiast nie dopuszczają zdania odmownego ze strony klienta. Bardzo często telefonują i promują ten sam produkt wiele razy. W rezultacie my klienci tracimy czas przy słuchawce telefonu. Myślę ,że już więcej to się nie powtórzy. Stawiam wielki znak zapytania co do profesjonalizmu i uczciwości tej firmy.
Zdecydowałam się na kredyt w Lukas banku. Odwiedziłam placówkę. Pani sprytnie i szybko zweryfikowała moje dane, poinformowała mnie o zasadach kredytu. Cała rozmowa to przyjemność. Prowadzona była bardzo jasnym, prostym i zrozumiałym językiem. Wszystko trwało 15 minut, przy minimum formalności. Bardzo miłe i profesjonalne podejście do klienta. Na koniec otrzymałam kartę elektroniczną na zakupy z ciekawymi promocjami. Jestem w pełni zadowolona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.