Opinia użytkownika: Małgorzata_525
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Odwiedziłam placówkę Multibanku w celu założenia bezpłatnego konta. Miejsce przyjazne dla konsumenta. Ładne, eleganckie i nowoczesne. Jednak zadziwił mnie fakt, iż nikogo nie było przy stanowiskach obsługi klienta. Nagle pojawili się pracownicy, którzy nie wykazywali zainteresowania moją osobą. Sama musiałam podejść i poprosić o pomoc. Przedstawiłam powód mojego przybycia a pani od razu wiedziała o co chodzi. Natomiast nie potrafiła samodzielnie przeprowadzić tej sprawy. Kontaktowała się dosyć często z innymi pracownikami. Co świadczy o niepełnej kompetentności. To przedłużyło mój pobyt w tym miejscu. Pani nie wyjaśniła szczegółów umowy. Osobiście kazała przeczytać. Musiałam się dopytywać o trapiące mnie punkty w kontrakcie. Później przyjechał dostawca jedzenia. Pani odeszła ode mnie by zapłacić za zamówienie. Udało mi się załatwić tą sprawę. Jednak zbyt długo trwała ta formalność, została moja osoba zlekceważona a także są nie w pełni wykwalifikowani pracownicy.