Opinia użytkownika: Małgorzata_525
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Cztery miesiące temu dostałam telefon z biura TP na temat założenia Neostrady TP. Od razu odmówiłam, gdyż już korzystam ze stałego, lokalnego łącza i jestem zadowolona. Pomimo mojej odmowy agent nadal mnie namawiał. Był bardzo namolny. Rozmowa trwała około 30 minut. Ciągle przedstawiał swoje stanowisko. Nie słuchał klienta. Nie potrafił przyjąć odmowy. Za tydzień dostałam telefon , iż jestem zapisana na korzystanie z Neostrady TP. Fakt ten mnie zaszokował i rozzłościł. Procedura ta powtarzała się 3 razy na miesiąc.Obraz TP jest straszny. Panuje bałagan w systemie oraz wprowadzane są do niego błędne dane. Ostatnią rozmowę jaką miałam była 2 dni temu. Przy użyciu miłego głosu ale bardzo namolnie agenci nakłaniają do towaru. Uważam ,że znają ofertę i są kompetentni. Natomiast nie dopuszczają zdania odmownego ze strony klienta. Bardzo często telefonują i promują ten sam produkt wiele razy. W rezultacie my klienci tracimy czas przy słuchawce telefonu. Myślę ,że już więcej to się nie powtórzy. Stawiam wielki znak zapytania co do profesjonalizmu i uczciwości tej firmy.