DOKONYWAŁAM W TYM BANKU WPŁATY NA KONTO, DO KTÓREGO NIE MAM UPOWAŻNIENIA. KASJERKA NIE WIEDZIAŁA CO Z TYM ZROBIĆ. PROBLEM STANOWIŁY DLA NIEJ RÓŻNE NAZWISKA-WŁAŚCICIELA KONTA I OSOBY DOKONUJĄCEJ WPŁATY. PODPOWIEDZIAŁAM ŻE POWINNA UWZGLĘDNIĆ KTO WPŁACA I PRZYJĄĆ JAKO WPŁATĘ WŁASNĄ, ALE ZUPEŁNIE MNIE ZIGNOROWAŁA. SĄDZIŁA ŻE OPŁATĄ ZA OPERACJĘ POWINNA OBCIĄŻYĆ KONTO A NIE MNIE, CZYLI OSOBĘ WPŁACAJĄCĄ. OSTATECZNIE POPROSIŁA O POMOC INNA KASJERKĘ. SAMA MUSIAŁAM UPOMNIEĆ SIĘ O DOWÓD OSOBISTY KTÓRY MUSIAŁAM OKAZAĆ. SPĘDZIŁAM PRZY OKIENKU DOBRE 15 MINUT, CHOCIAŻ SPRAWA BYŁA DO ZAŁATWIENIA W 5! KOMPLETNY BRAK KOMPETENCJI. SĄDZIŁAM ŻE CHOCIAŻ "DO WIDZENIA" NA KONIEC USŁYSZĘ, ALE NIESTETY KULTURA OBSŁUGI JEST NAJWIDOCZNIEJ TEJ PANI OBCA.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.