Do tej pory nie miałam dobrych doświadczeń, związanych z obsługą w Sephora. Dziś zostałam mile zaskoczona. Konsultantka, która przyjmowała do zwrotu kosmetyk, była bardzo uprzejma, uśmiechnięta i było to szczere zachowanie. Pomogła mi wybrać lakier do paznokci, opisała w najmniejszych szczegółach cechy wybranego produktu. Przy zakupie nastąpiły trudności z terminalem, nie mogłam zapłacić kartą, musiałam udać się do bankomatu po gotówkę, konsultantka (zdaje się pani Agnieszka) bardzo mnie przepraszała za komplikacje i w ramach przeprosin zasypała próbkami perfum, tuszu i kremu:) z chęcią wrócę do tego sklepu!
W Deichmannie nieco się zmieniło - pamiętam czasy, kiedy znalezienie pomocy u pracownika graniczyło z cudem, w sklepach panował bałagan na półkach z pudełkami. Obecnie każdy pracownik wita wchodzących do sklepu, tak było i tym razem. W sklepie panował ład i porządek. Niestety, poza powitaniem pracownicy nie wykazali zainteresowania nami. Pomimo, że w sklepie nie było nikogo poza nami, nikt do nas nie podszedł i nie zaoferował pomocy, choć ta przydałaby się, bo mieliśmy problemy z dobraniem rozmiaru buta dla córeczki. Przy kasie zostaliśmy obsłużeni szybko, pracownica była sympatyczna i uprzejma.
Klubokawiarnia pod względem wystroju bardzo zachęca - wnętrze jest ciekawie urządzone, prosto, nieco ascetycznie. Dodatkowo ściany zdobią fotografie z organizowanych w kawiarni wystaw. Nieco gorzej z obsługą - są to w większości bardzo młode osoby, pracujące, zdaje się, za barem dorywczo, przez co na złożenie zamówienia przy barze trzeba długo czekać, podobnie na realizację. Ale na koktajl owocowo-miętowy warto poczekać!
W tej aptece najczęściej kupuję potrzebne farmaceutyki. Wracam do niej ze względu na miłą obsługę i dostępność leków. W aptece jest zawsze czysto, farmaceuci są uprzejmi, ubrani w schludne fartuchy z logo sieci aptek. Niemal nigdy nie miałam problemów z dostępnością leków, również na receptę. Farmaceuci służą pomocą, zawsze doradzają, upewniają się, że pacjent wie, co kupuje; wszystkim klientom oferują karty rabatowe. Czasem trzeba długo czekać w kolejce, bo klienci obsługiwani są tylko przez jedną osobę, gdy pozostałe są zajęte na zapleczu.
Brak powitania pe wejściu do salonu, pomimo obecności trzech pracowników przy stanowisku kasowym. Po długim krążeniu po salonie musiałam sama zwrócić się o pomoc. Zostałam szybko skierowana na badanie okulistyczne, następnie szybko i sprawnie pracownica pomogła przy doborze produktu. Po moich wielu pytaniach uzyskałam informacje o pełnej ofercie.
Pracownicy salonu ubrani w sposób elegancki, wszyscy w dobrze dobranych okularach.
W salonie panował porządek, towar niezakurzony, stanowiska kasowe oraz stoliki do bezpośredniej obsługi utrzymane w czystości.
Wybór produktów bogaty, wiele ofert o różnych cenach, każdy znajdzie coś dla siebie.
W sklepie było jedynie trzech klientów, siedzących przy stoliku, wszyscy pracownicy obecni (trzy osoby) w sklepie przywitali mnie stałą formułą "Dzień dobry, witamy w Tchibo". Dwie osoby za ladą porządkowały stanowisko do przygotowywania kawy, jedna osoba układała towary na półkach.
Pracownicy ubrani w firmowe uniformy, czyste i świeże.
Mimo moich wyraźnych wskazówek, dotyczących wybranej kawy, nie zostałam zrozumiana przez obsługującą mnie pracownicę (otrzymałam kawę zmieloną w sposób nieodpowiedni do przeze mnie wskazanego).
przy płatności zaproponowano mi zakup kawy na miejscu oraz katalog produktów dostępnych w sklepie. Po zakończeniu transakcji zostałam uprzejmie pożegnana.
Porządek w sklepie bez zarzutu - półki z produktami, stanowiska kasowe, witryna sklepu czyste.
Bogaty wybór kaw w przystępnej cenie, cotygodniowa oferta produktów w raczej wysokich cenach.
Witam i dziękuję za przesłany komentarz. Przykro nam, że nie otrzymała Pani odpowiednio zmielonej kawy. Jeżeli taka sytuacja pojawiłaby się w przyszłości, prosimy zgłosić swoją uwagę pracownikowi i napewno otrzyma Pani odpowiednio zmielone ziarna. Pozdrawiamy. Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
Od wejścia lokal...
Od wejścia lokal sprawia miłe wrażenie - czysto, cicha, nieinwazyjna muzyka, ładnie nakryte stoliki zachęcające do zajęcia miejsca. W ciągu około dwóch - trzech minut po zajęciu stolika pojawił się kelner z kartą dań. Był uprzejmy, uśmiechnięty, wyglądał schludnie. Cierpliwie czekał na zamówienie, rozwiewał wątpliwości, udzielał jasnych, konkretnych odpowiedzi na pytania.
Po złożeniu zamówienia do stolika szybko zostały doniesione napoje i zakąski, czas oczekiwania na danie główne krótki, około dwudziestu minut. W trakcie spożywania posiłku kelner w nienachalny sposób sprawdzał, czy niczego nie brakuje.
W karcie znajduje się wiele dań, wszystkie były dostępne. Ceny przystępne, w karcie podana gramatura dań.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.