Opinie użytkownika (3)

W salonie Tchibo...
W salonie Tchibo w Koszalinie, w Galerii Emka moja mama chciała kupić mojej córce kurtkę zimową. Pierwsza rzecz, która bardzo mnie zdziwiła, to brak możliwości zdjęcia odpowiedniego rozmiaru kurtki z wystawy w danym dniu (wystawy sklepowej półkowej, nie okiennej, nie na manekinie, itp, kurtka nawet nie była wywieszona, tylko była zapakowana w karton i wyeksponowana w tym kartonie). Ekspedientki tłumaczyły, że rozmiaru z wystawy nie mogą sprzedać, bo dnia następnego dopiero zmienia się ekspozycję ok. godz. 18.00 i wówczas można będzie zakupić tę kurtkę. Następnego dnia wybrałam się więc ok. godz. 18.00 po tę kurtkę wspólnie z mamą i córką - żeby przy okazji przymierzyła. Panie (2 ekspedientki) nie były w ogóle zainteresowane Klientami. Wzięłyśmy sobie kurtkę same, rozpakowałyśmy z pudełka i przymierzyłyśmy. Była dobra więc, stwierdziłyśmy, że kupujemy. Musiałyśmy sobie zapakować przedmiot, bo Panie były tak pochłonięte rozmową między sobą, że nawet nie zrobiły żadnego ruchu w naszą stronę, wręcz przeciwnie, sama musiałam podejść do kasy i głośno powiedzieć, że chcemy zakupić tę kurtkę, bo gotowe były nas nie obsłużyć, tak im się dobrze rozmawiało. Zapłaciłyśmy i opuściłyśmy ten sklep jak najszybciej. Zauważyłam jeszcze jedną nieścisłość, Panie nie zapytały nawet o kartę na punkty Payback, a z tego co wiem w Tchibo tez można takowe zbierać za zakupy. Pierwsze moje zakupy w tym sklepie skończyły się bardzo niemiło, żałuje tylko, że nie zareagowałam inaczej od razu w sklepie. Zachowanie, kompetencje i obsługę sklepu oceniam negatywnie, nie jestem w stanie powiedzieć nic miłego na temat tej wizyty, przy takim zachowaniu się personelu.

Małgorzata_1277

21.10.2011

Tchibo

Placówka

Koszalin, Jana Pawła II 20

Nie zgadzam się (32)
Skorzystałam z tej...
Skorzystałam z tej pralni za namową znajomej, która była bardzo zadowolona z usług pralniczych w tym obiekcie. Ja również nie zawiodłam się. Pralnia z niewielkim, aczkolwiek ze względu na krótki wymiar czasu spędzanego w obiekcie, wystarczającym parkingiem (prawie pod samymi drzwiami). Przemiła obsługa, niewygórowane ceny (widoczny dla wszystkich duzy, czytelny cennik): za wyczyszczenie kurtki zimowej zapłaciłam 25żzł, natomiast za wyczyszczenie bardzo długiego ocieplanego płaszcza 30 zł. Sama usługa wykonana nalezycie , starannie, byłam pod wrażeniem, bo płaszcz dostał w tzw. "kość" w ubiegłą zimę i widać było, że już chyba nic z niego nie będzie..., a jednak udało się, ryzyko sie opłacało, a efekt czyszczenia mnie bardzo zaskoczył. Terminy również błyskawiczne, czyszczenie w 24h bez dodatkowych opłat, można dopłacić za czyszczenie ekspresowe +50%. Karty lojalnościowe dla stałych Klientów są róznież atutem tej pralni. Wymieniona przeze mnie pralnia jest jedną z głównych siedzib sieci tej pralni. Mają kilka punktów przyjęć i odbioru garderoby rozmieszczonych w różnych miejscach w Koszalinie. Polecam skorzystanie z usług tej pralni, ja napewno będę jej wierna ;)

Małgorzata_1277

08.10.2010

Salon 2000 Plus Eko Pralnia

Placówka

Koszalin, J. Szenwalda 2A

Nie zgadzam się (9)
W godzinach późnowieczornych...
W godzinach późnowieczornych zadzwoniła Pani z ofertą ubezpieczeń grupowych. Szczerze powiem nie byłam zainteresowana oferta, więć szczegółowo mi jej nie przedstawiała, bo nie chciałam tego, chociaż Pani była bardzo miła, zdziwił mnie natomiast bardzo mocno czas jej telefonu z ofertą, było blisko 21.00.Zapytalam, dlaczego kontaktują sie o tak późnej porze, dostałam informacje, że na infolinii pracują do 21, dlatego tak późno do nie dzwonią. Nadmienie, iż dzwonili na telefon stacjonarny.

Małgorzata_1277

08.10.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (11)
05.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Na wstępie chciałabym podziękować Pani za wyrażenie opinii dotyczącej poziomu świadczonych usług przez pracowników mBanku. Przekazana przez Panią informacja stanowi dla nas cenne źródło wiedzy na temat funkcjonalności rozwiązań z obszaru komunikacji z Klientami. Nieustannie staramy się go doskonalić, zatem mam nadzieję, że kolejne kontakty inicjowane przez mBank spotkają się z Pani zadowoleniem. Jednocześnie w imieniu mBanku chciałabym przeprosić za niedogodności, które Panią spotkały i mam nadzieję, że nie wpłyną one znacząco na naszą dalszą współpracę. Przypominam, iż pozostajemy do dyspozycji w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam, Anna Ozimkiewicz

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi