Opinia użytkownika: Małgorzata_1277
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: W salonie Tchibo w Koszalinie, w Galerii Emka moja mama chciała kupić mojej córce kurtkę zimową. Pierwsza rzecz, która bardzo mnie zdziwiła, to brak możliwości zdjęcia odpowiedniego rozmiaru kurtki z wystawy w danym dniu (wystawy sklepowej półkowej, nie okiennej, nie na manekinie, itp, kurtka nawet nie była wywieszona, tylko była zapakowana w karton i wyeksponowana w tym kartonie). Ekspedientki tłumaczyły, że rozmiaru z wystawy nie mogą sprzedać, bo dnia następnego dopiero zmienia się ekspozycję ok. godz. 18.00 i wówczas można będzie zakupić tę kurtkę. Następnego dnia wybrałam się więc ok. godz. 18.00 po tę kurtkę wspólnie z mamą i córką - żeby przy okazji przymierzyła. Panie (2 ekspedientki) nie były w ogóle zainteresowane Klientami. Wzięłyśmy sobie kurtkę same, rozpakowałyśmy z pudełka i przymierzyłyśmy. Była dobra więc, stwierdziłyśmy, że kupujemy. Musiałyśmy sobie zapakować przedmiot, bo Panie były tak pochłonięte rozmową między sobą, że nawet nie zrobiły żadnego ruchu w naszą stronę, wręcz przeciwnie, sama musiałam podejść do kasy i głośno powiedzieć, że chcemy zakupić tę kurtkę, bo gotowe były nas nie obsłużyć, tak im się dobrze rozmawiało. Zapłaciłyśmy i opuściłyśmy ten sklep jak najszybciej. Zauważyłam jeszcze jedną nieścisłość, Panie nie zapytały nawet o kartę na punkty Payback, a z tego co wiem w Tchibo tez można takowe zbierać za zakupy. Pierwsze moje zakupy w tym sklepie skończyły się bardzo niemiło, żałuje tylko, że nie zareagowałam inaczej od razu w sklepie. Zachowanie, kompetencje i obsługę sklepu oceniam negatywnie, nie jestem w stanie powiedzieć nic miłego na temat tej wizyty, przy takim zachowaniu się personelu.