Opinie użytkownika (13)

Carrefour w C.H....
Carrefour w C.H. Galeria nad jeziorem to niewielki sklep jak na hipermarket, jednak miejsca aby swobodnie przechadzać się miedzy regałami jest tutaj dość sporo dlatego że o tej późnej porze klientów na sali sprzedaży było niewielu. W wejściu na sale sprzedaży czekały na klientów małe czerwone koszyczki oraz mini wózki sklepowe, dla tych którzy nie zabrali dużego wózka z parkingu. Przy wejściu zapełniony ekspozytor z aktualną gazetką sklepu. Wejście i otoczenie wejścia czyste, także alejki między regałami utrzymane w czystości. Asortyment szeroki, nie zauważyłem większych braków w asortymencie, jedynie dział z pieczywem był niemal całkowicie pusty, więc nie było dużego wyboru pieczywa jednak na pół godziny przed zamknięciem ten fakt za bardzo mnie nie zdziwił. Towary z gazetki promocyjnej mogłyby być lepiej wyeksponowane aby łatwiej było je znaleźć, gdyż promocje cenowe na niektóre towary były całkiem atrakcyjne. Kolejki do kasy praktyczne nie było, tylko jedna osoba przed nami, w kasie obok podobnie, czynnych było kilka kas. Panował mały bałagan w okolicy stanowisk kasjerskich gdyż wszędzie porozrzucane były koszyki, klienci rzucają je byle gdzie przed kasą (to akurat świadczy o klientach) i także tam zostawiają małe wózki, obsługa powinna częściej sprzątać koszyki przed kasami. Pani kasjerka miła, uśmiechnięta, obsługa szybka, oczekiwałem jednak że dostanę (bezpłatnie lub odpłatnie) torbę do zapakowania zakupionych towarów. Ogólnie zakupy na mały plus.

MMB

01.08.2011

Carrefour

Placówka

Konin, Paderewskiego 8

Nie zgadzam się (1)
Wchodząc na salę...
Wchodząc na salę sprzedaży przechodzimy przez "bramki" wcześniej mijając pracownika ochrony, możemy poczuć się bezpiecznie. W sklepie panuje akurat względny spokój, jest swoboda w poruszaniu się gdyż akurat klientów nie jest zbyt wielu jak na taką powierzchnie sklepu. Czystość w sklepie nie budziła we mnie większych zastrzeżeń, nieco nieporządku panowało w dziale chłodniczym oraz w dziale z napojami. Zbliża się lato, słońce pali, na zewnątrz upały, chętnie zakupił bym coś zimnego do picia oraz schłodzone piwo na wieczór, jednak regały chłodnicze z napojami nie były włączone co mnie zadziwiło w tak upalny dzień.Ceny w realu to rosyjska ruletka, czasem z daleka widać dużą żółtą etykietę cenową z czerwonymi literami że to wygląda jak promocja jednak obiektywnie te ceny to takie jak co dzień, często wyższe niż w innych sklepach. Obsługa jak to w hipermarketach czyli wolna, pracownicy kas bez większego entuzjazmu, kolejki do kas długie.

MMB

04.06.2011

Real

Placówka

Bydgoszcz, Kruszwicka 1

Nie zgadzam się (16)
Niedawno otwarty House...
Niedawno otwarty House w tym centrum handlowym wywarł na mnie całkiem pozytywnie wrażenie. Wnętrze przestronne, dobrze oświetlone, ekspozycje odzieży poprawne z dobrymi oznaczeniami cen i promocji, muzyka w odpowiedniej głośności. Na sali sprzedaży oraz w miejscu obsługi czysto, jednak w przymierzalni przydałoby się umyć podłogę! Obsługa nawet szybka, sympatyczna.

MMB

04.06.2011

House

Placówka

Nie zgadzam się (5)
Od kilku dobrych...
Od kilku dobrych miesięcy raz po raz bywam w Reserved w C.H. Rondo w Bydgoszczy, niestety za każdym razem udając się "wgłąb" sklepu czuje się jak na tureckim targu, wieszaki ekspozycyjne z odzieżą są tak blisko siebie że trudno się poruszać po tym sklepie, a odzież na wieszakach jest bardzo ciasno "upchana" , panuje ogólny bałagan, a pracownicy obsługi wydają się nie bardzo zainteresowani tym by coś w tym wszystkim poprawić, obsługa wydaje mnie się znudzona pracą, słabo zaangażowana. Najbardziej zadziwia mnie to i jednocześnie śmieszy że dobrze wypromowana marka pozwala sobie na to aby jedna z przymierzalni była od tylu miesięcy niedostępna dla klientów, z połowy sklepu widnieje duży napis "przymierzalnia" a podchodząc widzimy wejście tandetnie zastawione stolikiem i karteczka że ta przymierzalnia jest nie czynna i należy udać się do przymierzalni w dziale kobiecym. Rozumiem kilka dni np.remont albo jakieś inne podstawy do tego że nie można korzystać ale jeśli trwa to już tyle miesięcy to może by tak całkiem zlikwidować tę przymierzalnię skoro korzysta się tylko z tamtej bliżej kasy.Poza tym łatwo zauważyć że w miejscu tej feralnej przymierzalni jest straszny bałagan, porozkładane kartony itp. tak jakby urządzono w tym miejscu magazyn co powinno mieć miejsce na zapleczu.Jeśli chodzi o asortyment to jest całkiem zadowalający jednak ceny wysokie i mało promocji cenowych. W innych sklepach tej sieci raczej bywa lepiej, ale tutaj chyba brakuje zaangażowania w pracownikach i pomysłu na poprawienie jakości obsługi.

MMB

04.06.2011

Reserved

Placówka

Nie zgadzam się (8)
Podchodząc do miejsca...
Podchodząc do miejsca obsługi zauważyłem kilka osób w kolejce, lecz liczba pracowników była wystarczająca abym został obsłużony szybko. Obsługa (na wydawce, przy kasach) to młodzi ludzie,uśmiechnięci, energiczni, uprzejmi. Moje zamówienie zostało zrealizowane bez oczekiwania, co się chwali. Wygląd miejsca obsługi odpowiednio czysty. Także miejsce konsumpcji było zadbane, Pani z obsługi dyskretnie przechadzała się między stolikami i sprzątała gdzie była taka potrzeba. Ogólnie całkiem przyzwoicie.

MMB

23.04.2011

Burger King

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (5)
Nowo otwarta Biedronka...
Nowo otwarta Biedronka przy Grunwaldzkiej, niedzielne przedpołudnie, parking pełen samochodów, w sklepie sporo klientów, zapewne także dlatego że nowy sklep ciekawi i "przyciąga" tym bardziej że promocje mogły okazać się dla nie jednego klienta kuszące. Jednak na półkach braki towarów, najbardziej rzucały się w oczy te w chłodni. Na sklepie nieporządek, puste kartony, palety z towarem do wyłożenia, obsługa starała się z tym jakoś poradzić ale niestety nie dawała rady. Obsługa kasy bez entuzjazmu, ale sprawna i przyzwoicie szybka, otoczenie kas względnie czyste.

MMB

08.04.2011

Biedronka

Placówka

Częstochowa, Rędzińska 15

Nie zgadzam się (3)
Pomimo dużej ilości...
Pomimo dużej ilości klientów obsługa przyzwoicie, sprawnie i nawet szybko poradziła sobie z realizacją mojego zamówienia. Obsługa bardzo miła, sprawiała przyjemne wrażenie, podejście do klienta odpowiednie. Czystość miejsca obsługi nie budziła zastrzeżeń, natomiast stoliczki i miejsce konsumpcji powinno być bardziej kontrolowane przez personel pod względem czystości.

MMB

07.04.2011

McDonald's

Placówka

Bydgoszcz, CH Rondo, ul. Kruszwicka 1

Nie zgadzam się (4)
Do żabki wskoczyłem...
Do żabki wskoczyłem ma chwilę "po drodze" i bardzo pozytywnie wspominam tę wizytę. Czystość sklepu odpowiednia, towar dobrze wyeksponowany z widocznymi cenami. Chwyciłem produkty które zamierzałem kupić, podszedłem do kasy, bardzo miła Pani obsłużyła mnie bardzo szybko, z uśmiechem i z przyjemnym podejściem do klienta. Zakupy zrobione szybko i fajnie.

MMB

07.04.2011

Żabka

Placówka

Bydgoszcz, Sienkiewicza 20

Nie zgadzam się (3)
Zakupy w Kauflandzie...
Zakupy w Kauflandzie w moim odczuciu nie nalezą do przyjemnych, tym razem także tak było. Na parkingu dość ciemno i uważam że oświetlenie powinno być mocniejsze, podłoga w obiekcie nie za czysta, niektóre towary porozrzucane co sprawiało wrażenie nieładu, zauważalne także braki w dostępności produktów. Pani kasjerka widać "przejęta rolą" wydaja mnie się (potwierdzili to moi znajomi) że zapytała czy udały mnie się zakupy? nie zrozumiałej jej, tego typu pytania powinny być zadawane spokojnie i wyraźnie a nie tak jak w tym przypadku, a najlepiej gdyby takie "śmieszne" pytania nie były wcale zadawane. Poza tym w momencie obsługi podeszła do kasjerki jakaś pracownica (podejrzewam że z działu kas) więc kasjerka nie zwracała wtedy uwagi na mnie jako klienta gdyż była zajęta rozmową z innym pracownikiem. Ogólne wrażenia negatywne a dodam jeszcze że termin przydatności jednego z zakupionych produktów wynosił tylko 1 dzień. Raczej nie polecam.

MMB

07.04.2011

Kaufland

Placówka

Augustów, Wojska Polskiego 50

Nie zgadzam się (3)
W holu kina...
W holu kina przebywało mało osób (klientów), obsługa sprawiała przyjemne wrażenie ale dało się wyczuć spokój ze względu na stosunkowo małą liczbę klientów. Wygląd sali jak i personelu był zadowalający. Pani z obsługi układała na tablicy ulotki reklamujące filmy ale robiąc to trochę przeszkadzała klientom w tym aby spokojnie "wybrać ulotkę" i w konsekwencji film. Ogólnie jednak na wspomnianej tablicy z ulotkami panował bałagan więc dobrze że ta Pani zajęła się tym aby je uporządkować. Zakupując bilet Pan kasjer był kompetentny i uprzejmy. Pan bileter także zachował się bardzo odpowiednio i miłym gestem wskazał i powiedział do której sali kinowej się udać. W toaletach porządek. Podczas seansu wszystko fajnie, jedynie reklamy przed seansem trochę za głośne ale tak to zazwyczaj bywa w kinach. Cena biletu mogłaby być niższa. Ogólnie oceniam wizytę w tym kinie bardzo pozytywnie.

MMB

27.03.2011

Multikino

Placówka

Poznań, ul. Królowej Jadwigi 51

Nie zgadzam się (28)
apteka/drogeria SuperPharm w...
apteka/drogeria SuperPharm w C.H. Stary Browar jest dobrze zaopatrzona a ceny są na średnim poziomie, jednak oferta promocyjna jest odpowiednia i promocje cenowe są zachęcające. Wygląd sali sprzedaży i miejsca obsługi nie budził żadnych zastrzeżeń. Obsługa na sali kompetentna, obsługa kas na wysokim poziomie.

MMB

26.03.2011

Super-Pharm APTEKA

Placówka

Poznań, ul. Półwiejska 42

Nie zgadzam się (8)
Odwiedzając C.H.Stary Browar...
Odwiedzając C.H.Stary Browar wraz z przyjaciółmi udaliśmy się do sklepu Piotr i Paweł na małe zakupy. Wygląd sklepu od samego wejścia był zachęcający, stoisko warzyw i owoców dobrze zaopatrzone, podobnie jak dział z wędlinami. Sklep posiada także szeroką ofertę alkoholi. Obsługa była uprzejma, kolejek do kasy nie było dzięki temu że była odpowiednia liczba pracowników co jest dodatkowym atutem, zakupy się udały.

MMB

26.03.2011

Piotr i Paweł

Placówka

Poznań, Półwiejska C.H , Stary Browar 32

Nie zgadzam się (9)
kino Helios w...
kino Helios w Gnieźnie (w Galerii Gniezno) wywarło na mnie pozytywną opinię, obsługa była kompetentna i uprzejma, wygląd obsługi nie budził żadnych zastrzeżen, cena usługi (biletu) była przystępna, małe zatrzeżenia mam jedynie do wyglądu miejsca obsługi (kasa) ale wiąże się to z tym iż jej usytuowanie to hol galerii handlowej, poza tym po seansie wyjście z sali kinowej prowadzi bezpośrednio na zawnątrz budynku (na parking na wolnym powietrzu) - i to jest moim zdaniem najwiekszy mankament obserwowanej placówki. Dziękuję

MMB

16.10.2009

Helios

Placówka

Gniezno, Pałucka 2

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi