Dobrze,że powstało takie miejsce.Świetna aranżacja wnętrza!!!W każdej pubie można usiąść a u nich także poleżeć.Restauracja ma niepowtarzalny nastój,relaksującą muzę i pyszną latte ;o)
Do tego cykliczne imprezy.Obsługa uśmiechnięta.Jest to miejsce do którego chce się wracać.Zdecydowanie polecam każdemu.
Dla mnie to hipermarket z butami.Jak umiesz szukać to znajdziesz ;o)
Na pomoc ekspedientki nie można liczyć chyba, że się poszuka i poprosi.
O jakości butów ciężko napisać coś pozytywnego.
Każda moja para ląduje w reklamacji. Jednak firma dba o to aby klient dostał zwrot gotówki lub nowa parę i za to plus.
Do tego też jeszcze jeden plus za wygląd.Salony coraz ładniejsze,szkoda ,że jest coraz mniej luster .
Gdybym miała przyrównać ten market do innych a konkurencja jak wszyscy wiedza jest duża...myślę ,że byłby na szarym końcu.Pierwsze co mnie boli to ilość otwartych kas!!! To jest niedopuszczalne aby były otwarte 4 kasy a w tym żadnej do 10 artykułów.Ludzie stoją w kolejkach i się niecierpliwią, a swój stres wyładowują na kasjerkach,które tak na prawdę nie są niczemu winne. Jeśli chodzi o resztę ,ceny dość wysokie,asortyment okrojony np kupienie płyty cd-r -niewykonalne. Jak dla mnie mało zachęcające miejsce .
Market budowlany jak dla mnie na 5.
Czasami co prawda trudno znaleźć pracownika, by się dopytać o towar ale to drobiazg. Sklep jest świetnie zaopatrzony,uporządkowany,pracownicy są pomocni a także posiadają odpowiednią wiedzę na temat produktów z działu na którym pracują. Miłe kasjerki ,dobry dojazd oraz konkurencyjne ceny. Jest to sklep do którego wracam .
Odnośnie banku najchętniej ujęłabym to jedynym słowem SUPER!!!ale muszę rozwinąć swoją myśl a więc.....Myślę,że to jeden z najlepszych banków z jakim miałam kiedykolwiek przyjemność się spotkać.
Przelewy,prowadzenie konta itp jest za darmo.Super obsługa
Oby tak zostało!!!Jedyne co by się przydało,to więcej
wpłatomatów .Pozdrawiam
Witam.
Serdecznie dziękujemy za zamieszczenie pozytywnej opinii. Jest nam niezmiernie miło czytać tak miłe posty. Każdego dnia analizujemy nowe informacje na temat jakości naszych usług i proponowanej przez nas oferty; jeśli istnieje możliwość przeprowadzenia działań naprawczych w przypadku opinii negatywnych - czynimy to niezwłocznie. Niestety kwestia wspomnianego wpłatomatu, nie jest sprawą, którą możemy z pozytywnym rezultatem rozwiązać w krótkim czasie. Zapewniam jednak, że kwestia stosunkowo niewielkiej liczby wpłatomatów jest dla nas tak samo ważna jak dla naszych Klientów.
Przy okazji pragnę nadmienić, że od 18.11.2009 wszystkie wpłatomaty MultiBanku (bez wyjątku) są dostępne również dla Klientów mBanku - usługa ta, podobnie, jak w przypadku naszych wpłatomatów mBankowych jest całkowicie bezpłatna, taki sam jest również czas realizacji wpłaty (księgowanie środków do godziny czasu). Wykaz aktualnych wpłatomatów znajduje się zawsze na naszej stronie w zakładce "Bankomaty i wpłatomaty", pozwalam sobie zamieścić link do strony: http://www.mbank.pl/przewodnik/bankomaty_wplatomaty/
Wyrażam nadzieję, że w dłuższej perspektywie korzystania z usług naszego banku, będzie Pani zadowolona co najmniej na takim samym poziomie, jak w chwili obecnej. Zgodnie z maksymą mBanku " Maksimum korzyści i wygody w finansach osobistych" życzymy Pani dalszej satysfakcji oraz czerpania korzyści finansowych z faktu posiadania bezpłatengo konta. Zachęcamy także do zapoznania się z ofertą mBanku na naszych stronach internetowych, gdzie na bieżąco zamieszczamy ciekawe propozycje i aktualne promocje.
W razie jakichkolwiek pytań, pozostajemy do Pani dyspozycji w placówkach naziemnych oraz niezmiennie na czynnej całą dobę mLinii pod numerem 801 300 800 lub 42 630 08 00.
Katarzyna Krysiak
mBank
rozumiem,ze nie wszystkie...
rozumiem,ze nie wszystkie firmy kłada nacisk na obsługe kilenta i to jest ok,bo przecież nie każdy lubi by sprzedawca mu coś proponował ,ale tam panuje totalny chaos na sklepie!!!Panie proszone o pomoc w znalezieniu rozmiaru,mówią musi być na sklepie, po czym wracaja do tego co robily.Tylko jak to mamy znaleźć ?To dotyczy każdego reserved..i za to mega minus
Biedronka jest tanim i dobrym sklepem.Ekspedientki są uśmiechnięte i szybko kasują, co pozwala na zaoszczędzenie czasu, który się traci w większych marketach. W sklepie jest czysto a bałagan który czasami tworzy się na półkach, nie jest winą obsługi ,a niekulturalnych klientów którzy nie szanują czyjejś pracy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.