Opinie użytkownika (12)

Odwiedziłem salon, w...
Odwiedziłem salon, w celu zmiany danych osobowych właściciela numeru w opcji prepaid. Młodsza kobieta (rude włosy) stwierdziła, że nie da się załatwić tej sprawy na miejscu, gdyż nie maja faksu. Oznajmiła, że za chwilę wróci kierowniczka to jeszcze sprawdzi czy da się coś zrobić. Była bardzo miła i uprzejma, choć zamiast zainteresować klienta ofertą (w oczekiwaniu na kierowniczkę) poruszała treści prywatne. Gdy przyszła kierowniczka, nie zainteresowała się sprawą, początkowo udała, że nie słyszy potem stwierdziła że nic nie da się zrobić. Ważny jest jeszcze fakt, że poszła nie wiadomo gdzie, widać było zdenerwowanie nowej pracowniczki, która czekała na kierowniczkę, która poszła bez słowa. Miejscem obsługi był "kiosk" w centrum handlowym, dosyć zadbany.

M@rsello

15.07.2010

PLUS

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (13)
Miła obsługa, dobry...
Miła obsługa, dobry kontakt, szybko można uzyskać informację, np: odblokować konto mailowe, wyjaśnić problem, jeśli chodzi o pocztę bezpłatną: jest ona zawalana reklamami, aczkolwiek poczta posiada filtry, w których można ustawić regułę na adres mailowy z którego otrzymujemy reklamy, w ten sposób skrzynka mailowa nie jest zawalana spamem. Konsultant infolinii konkretny, rzetelny, szybko rozwiązał problem i wyjaśnił jego przyczynę. Nie trzeba było długo czekać na połączenie, co w połączeniu z szybkim działaniem konsultanta, oszczędza nasz czas i obniża koszty połączenia, które jest znacznie krótsze.

M@rsello

29.06.2010

Interia.pl

Placówka

Nie zgadzam się (21)
Uszkodzony bankomat, lecz...
Uszkodzony bankomat, lecz pracownicy banku starali się w miarę możliwości pomagać klientom, jedna z pracownic miała przerwę, kolejka narosła, gdy ludzie stojący w kolejce zaczynali się denerwować, kobieta wróciła do okienka (pomimo, że minutę/dwie wcześniej rozpoczęła przerwę). Pracownicy dobrze doinformowani, wzorowe powitanie, kompleksowa obsługa. Szybkie i dokładne odpowiedzi na pytania, odpowiedzi treściwe i zwięzłe. Informacje pomocne, pracownicy wzorowi. Dodatkową zaleta jest aktywne słuchanie, pracownik banku dokładnie słuchał z jakim problemem przychodzi klient i starał się jak najszybciej pomóc i wyjaśnić. Dodatkowo (przez popsuty bankomat), pracownicy mieli więcej pracy, lecz szybko starali się wypłacać gotówkę klientom, tak aby skrócić czas oczekiwania. Obsługa miła. Personel dobrze ubrany, zadbany. Oferty dokładnie przedstawione. Placówka czyta, zadbana, ulotki i bloczki reklamowe widoczne, łatwo dostępne, poukładane. Miejsce estetyczne. Oferta narzucona przez bank, średnia.

M@rsello

10.06.2010

PKO BP

Placówka

Warszawa, Powstańców Śląskich 126

Nie zgadzam się (18)
17.01.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Personel usmiechniety, pomocny,...
Personel usmiechniety, pomocny, wskazywano miejsca osobom, które nie mogły go odszukać lub po prostu o to poprosiły, spektakl miał pewne niedociągnięcia ale były to znośne drobnostki. Przy wyjściu rozdawano repertuar na najbliższy czas. Miejsce czyste i zadbane. Duże kolejki po ubrania do szatni po spektaklu, tylko dwie osoby z obsługi na dużą liczbę osób. Krzesła nie wygodne, nadają się na maksymalnie pół godziny do godziny, potem potrzebna jest przerwa.

M@rsello

15.04.2010

Teatr Studio Buffo

Placówka

Warszawa, Konopnickiej 6

Nie zgadzam się (21)
Miła obsługa, choć...
Miła obsługa, choć nie było w menu drinka - barmanka zapytała o jego skład i proporcje i przygotowała, po czym zapisała aby dodać go na przyszłość do menu, muzyka pasowała do klimatu miejsca, panowała rodzinna atmosfera, Personel uśmiechnięty i przyjazny, ceny przystępne, przygotowanie zamówień szybkie. Wygląd lokalu specyficzny, ma swój rodzinny klimat.

M@rsello

15.04.2010

Rasko

Placówka

Warszawa, Burakowska 12

Nie zgadzam się (19)
Klep bardzo czysty...
Klep bardzo czysty i zadbany, owoce i pieczywo poukładane. Personel pomocny, uśmiechnięty. Ceny średnie. Spore kolejki w kasach, część personelu z sali przyszło usiąść przy kasach by rozładować kolejkę, czas czekania to ok 2 minuty. Kasjerka uśmiechnięta, powitała, pożegnała, wydała resztę mówiąc ile trzeba zapłacić i jaka jest reszta.

M@rsello

15.04.2010

Bomi

Placówka

Warszawa, Towarowa 22

Nie zgadzam się (28)
Przy wejściu czysto,...
Przy wejściu czysto, koszyki porozrzucane w okolicach kas, tylko kilka na wejściu, pieczywo leżało na podłodze, ludzie z obsługi zajmowali się rozkładaniem owoców. Przy wejściu sporo gazetek z ofertą tygodnia, spore kolejki w kasach (17 minut w kolejce). Kasjer wykonywał pracę od niechcenia. Część kas zamknięta. W kasach samoobsługowych również spora kolejka, część kas samoobsługowych nie czynna. Sklep ogólnie czysty i estetyczny.

M@rsello

15.04.2010

Carrefour Express

Placówka

Warszawa, Racłświcka 125

Nie zgadzam się (22)
Kobieta z obsługi...
Kobieta z obsługi sympatyczna, uśmiechnięta, miła. Szeroki asortyment drinków, personel pyta czy drink ma być mocniejszy czy słabszy, co jest atutem. Zamówienia (typu tosty) bardzo szybko przynoszone do stolika. Miejsce klimatyczne, sporo stolików bilardowych. Kelnerka dokładnie wskazała (opisem słownym) gdzie znajduje się stolik i podała jego numer.

M@rsello

15.04.2010

Corner

Placówka

Warszawa, Bolkowska 2d

Nie zgadzam się (21)
Miła obsługa, kelnerki...
Miła obsługa, kelnerki uśmiechnięte. Spory wybór potraw, ceny przystępne. Dania szybko podane, ciepłe, smaczne. Miejsce urządzone na starą, wiejską chatę. Potrawy staropolskie. Oprócz dań typowo staropolskich, można znaleźć również dania dla dzieci, może nie do końca typowo staropolskie, ale w klimacie tego miejsca.

M@rsello

14.04.2010

Zajazd Basior

Placówka

Krośniewice, Skłóty 1

Nie zgadzam się (23)
Drinki były przygotowane...
Drinki były przygotowane bardzo dobrze, były smaczne i miały estetyczny wygląd, nie trzeba było długo czekać, choć kelnerka wyglądała na strasznie zniechęconą, ceny dosyć wysokie. Barman szybko i sprawnie przygotowuje zamówienia. Miejsce klimatyczne, dobrze na nocny clubbing. Minusem jest oszustwo na jakie sobie pozwalają (pracownicy, właściciele, trudno określić) alkohol jest rozcieńczony aż do przesady, w niektórych drinkach go prawie nie czuć, a zamawiając czystą 50'tke alkoholu otrzymamy rozwodniony alkohol, którego nawet nie trzeba popijać sokiem.

M@rsello

14.04.2010

Klub 70

Placówka

Warszawa, Waliców 9/11

Nie zgadzam się (18)
Przedstawiciel lekko niedoinformowany...
Przedstawiciel lekko niedoinformowany odnośnie legitymacji szkoły policealnej która jest traktowana równorzędnie z legitymacją studencką. Po chwili zamieszania, konsultant podjął szukanie jednocześnie dopytując o szczegóły - tak aby klient bezczynnie nie siedział, w rezultacie konsultant szybko się dedukował w aplikacji ze wszystkimi informacjami odnośnie sieci era. Indywidualne podejście do problemu, ustalenie kontaktu telefonicznego. Faktycznie, o umówionej godzinie był telefon i można było udać się do salonu, gdzie bez kolejek można było przeczytać regulaminy i podpisać umowę.

M@rsello

12.04.2010

T-Mobile

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 181

Nie zgadzam się (19)
Obsługa miła, sympatyczna,...
Obsługa miła, sympatyczna, ale niedoinformowana. Prosząc o zmiane adresu i numeru telefonu kontaktowego, wpowadzono dane faktycznie ale nie ustawiono ich "aktywnych", adres i numer wisiały bezczynnie w systemie, a korespondencja i maile dalej kierowane były na poprzedni adres. Kolejnym punktem wizyty była karta kredytowa dla studentów, o której przedstawiciel nie wiedział, na pytanie "czy legitymacja szkoły policealnej jest traktowała tak samo jak legitymacja studencka tak samo jak np. w telefoniach komórkowych można wziąć na abonament taryfę sudecką na taką właśnie legitymację - w końcu posiadacz jest studentem" na co zrobiono wielkie oczy, usłyszałem obietnice kontaktu jeśli tylko będzie wiadomo i takiego kontaktu nie było, przedstawiciele niedoinformowani i niesłowni. Na stanowisku obok toczyła się prywatna konwersacja typu "popołudniowe plotki przy herbacie" podczas gdy ja czekałem w kolejce do okienka. Na dwa czynne okienka, jedno działało, a drugie było zajęte plotkami osiedlowymi.
Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi