Opinia użytkownika: M@rsello
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Odwiedziłem salon, w celu zmiany danych osobowych właściciela numeru w opcji prepaid. Młodsza kobieta (rude włosy) stwierdziła, że nie da się załatwić tej sprawy na miejscu, gdyż nie maja faksu. Oznajmiła, że za chwilę wróci kierowniczka to jeszcze sprawdzi czy da się coś zrobić. Była bardzo miła i uprzejma, choć zamiast zainteresować klienta ofertą (w oczekiwaniu na kierowniczkę) poruszała treści prywatne. Gdy przyszła kierowniczka, nie zainteresowała się sprawą, początkowo udała, że nie słyszy potem stwierdziła że nic nie da się zrobić. Ważny jest jeszcze fakt, że poszła nie wiadomo gdzie, widać było zdenerwowanie nowej pracowniczki, która czekała na kierowniczkę, która poszła bez słowa. Miejscem obsługi był "kiosk" w centrum handlowym, dosyć zadbany.