Opinia użytkownika: M@rsello
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Obsługa miła, sympatyczna, ale niedoinformowana. Prosząc o zmiane adresu i numeru telefonu kontaktowego, wpowadzono dane faktycznie ale nie ustawiono ich "aktywnych", adres i numer wisiały bezczynnie w systemie, a korespondencja i maile dalej kierowane były na poprzedni adres. Kolejnym punktem wizyty była karta kredytowa dla studentów, o której przedstawiciel nie wiedział, na pytanie "czy legitymacja szkoły policealnej jest traktowała tak samo jak legitymacja studencka tak samo jak np. w telefoniach komórkowych można wziąć na abonament taryfę sudecką na taką właśnie legitymację - w końcu posiadacz jest studentem" na co zrobiono wielkie oczy, usłyszałem obietnice kontaktu jeśli tylko będzie wiadomo i takiego kontaktu nie było, przedstawiciele niedoinformowani i niesłowni. Na stanowisku obok toczyła się prywatna konwersacja typu "popołudniowe plotki przy herbacie" podczas gdy ja czekałem w kolejce do okienka. Na dwa czynne okienka, jedno działało, a drugie było zajęte plotkami osiedlowymi.