Opinia użytkownika: M@rsello
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Uszkodzony bankomat, lecz pracownicy banku starali się w miarę możliwości pomagać klientom, jedna z pracownic miała przerwę, kolejka narosła, gdy ludzie stojący w kolejce zaczynali się denerwować, kobieta wróciła do okienka (pomimo, że minutę/dwie wcześniej rozpoczęła przerwę). Pracownicy dobrze doinformowani, wzorowe powitanie, kompleksowa obsługa. Szybkie i dokładne odpowiedzi na pytania, odpowiedzi treściwe i zwięzłe. Informacje pomocne, pracownicy wzorowi. Dodatkową zaleta jest aktywne słuchanie, pracownik banku dokładnie słuchał z jakim problemem przychodzi klient i starał się jak najszybciej pomóc i wyjaśnić. Dodatkowo (przez popsuty bankomat), pracownicy mieli więcej pracy, lecz szybko starali się wypłacać gotówkę klientom, tak aby skrócić czas oczekiwania. Obsługa miła. Personel dobrze ubrany, zadbany. Oferty dokładnie przedstawione. Placówka czyta, zadbana, ulotki i bloczki reklamowe widoczne, łatwo dostępne, poukładane. Miejsce estetyczne. Oferta narzucona przez bank, średnia.