Opinie użytkownika (3)

Otrzymałem jak co...
Otrzymałem jak co miesiąc papierowy wyciąg z banku. Zdziwił mnie fakt, iż opłata za kartę została pobrana dwukrotnie. W celu wyjaśnienia tej sytuacji udałem się do najbliższej placówki. Pracownik banku nie był w stanie precyzyjnie udzielić mi odpowiedzi na to pytanie. Mimo podpytywania koleżanek z pracy udało się ustalić, iż druga karta nie jest aktywowana i nie dokonano nią żadnej operacji. Pracownik jednak się nie poddawał i starał się wyjaśnić całą sytuację. W tym celu zadzwonił do centrali z prośbą o wyjaśnienie całego zamieszanie. Pani z centrali również nie potrafiła ustalić kto i dlaczego obciążył moje konto podwójnie. Wyjaśnienie sytuacji zajęło ok. 30 minut które spędziłem ze słuchawką przy uchu w placówce banku. Ostatecznie Pani z centrali udało się ustali przyczyny takiego stanu. System bezpieczeństwa banku umieścił mnie na liście osób zagrożonych kradzieżą danych z karty magnetycznej związaną z moją obecnością w Hiszpanii w marcu br.i zarządził blokadę karty i wymianę jej na nową. Niestety nikt z banku, jak i z centrali nie był w stanie odpowiedzieć dlaczego nie zostałem o tym poinformowany wcześniej.

Lord

09.12.2009

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (21)
Na początku września...
Na początku września br. kończyła mi się umowa abonamentowa z operatorem sieci PLUS GSM. Już od lipca pracownicy biura obsługi wydzwaniali do mnie z ofertami przedłużenia kończącej się umowy. Jednak z decyzją wstrzymywałem się aż do momentu jej faktycznego zakończenia. Tuż przed końcem tego okresu po raz kolejny zadzwoniła do mnie Pani z biura obsługi z ofertą. Z braku czasu postanowiłem skorzystać z tej formy przedłużenia umowy z operatorem. Oferta zaproponowana przez pracownika nie do końca mnie zadowalała ale pocieszałem się faktem, iż telefon który chciałem nabyć przy okazji przedłużania umowy był w konkurencyjnej cenie. Po kilku dniach przyjechał kurier z umową i telefonem, zgodnie z obietnicą. Jednak zdziwił mnie fakt, iż cena podana na stronie operatora nie jest faktyczną ceną jaką muszę zapłaci za aparat. Cena do zapłaty była wyższa o ok 50 zł. Jeszcze tego samego dnia zadzwoniłem, do tej samej Pani u której przedłużałem umowę i zapytałem skąd ta różnica w cenie aparatu? W odpowiedzi usłyszałem,że jest to opłata aktywacyjna doliczana do każdego zakupionego modelu telefonu za pośrednictwem sklepu internetowego. Pani nie była mi w stanie udzielić odpowiedzi na pytanie dlaczego nie poinformowała mnie o tym fakcie wcześniej, przed zawarciem umowy i dlaczego na stronie nie podawana jest faktyczna cena aparatu ani nawet wzmianki o tym, iż taką opłatę należy doliczyć do ceny aparatu zamieszczonej na stronie.

Lord

09.12.2009

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (19)
Po złożeniu wniosku...
Po złożeniu wniosku o kredyt gotówkowy drogą elektroniczną czas oczekiwania na reakcję banku wynosił 14 dni od daty jego złożenia. Po upływie tego czasu zadzwoniłem w celu uzyskania informacji na temat złożonego przeze mnie wniosku. Konsultant poinformował mnie iż decyzja jest pozytywna ale nie jest w stanie udzielić mi informacji dlaczego kredyt nie został uruchomiony i polecił anulowanie tego wniosku i ponowne złożenie go drogą telefoniczną, co niezwłocznie uczyniłem. Po upływie 24 godz. od złożenia wniosku drogą telefoniczną otrzymałem telefon z banku o odmowie udzielenia kredytu gotówkowego. Po wykonaniu kilku telefonów udało mi się skontaktować z kierowniczką działu kredytów, która zaproponowała złożenie reklamacji, którą w moim imieniu prześle. W uzasadnieniu Bank obarczył winą firmę kurierską za opóźnienie w dostarczeniu podpisanej przeze mnie umowy kredytowej, która dotyczyła wniosku złożonego drogą elektroniczną.

Lord

25.05.2009
Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi