Opinia użytkownika: Lord
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Po złożeniu wniosku o kredyt gotówkowy drogą elektroniczną czas oczekiwania na reakcję banku wynosił 14 dni od daty jego złożenia. Po upływie tego czasu zadzwoniłem w celu uzyskania informacji na temat złożonego przeze mnie wniosku. Konsultant poinformował mnie iż decyzja jest pozytywna ale nie jest w stanie udzielić mi informacji dlaczego kredyt nie został uruchomiony i polecił anulowanie tego wniosku i ponowne złożenie go drogą telefoniczną, co niezwłocznie uczyniłem. Po upływie 24 godz. od złożenia wniosku drogą telefoniczną otrzymałem telefon z banku o odmowie udzielenia kredytu gotówkowego. Po wykonaniu kilku telefonów udało mi się skontaktować z kierowniczką działu kredytów, która zaproponowała złożenie reklamacji, którą w moim imieniu prześle. W uzasadnieniu Bank obarczył winą firmę kurierską za opóźnienie w dostarczeniu podpisanej przeze mnie umowy kredytowej, która dotyczyła wniosku złożonego drogą elektroniczną.