Opinia użytkownika: Lord
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Otrzymałem jak co miesiąc papierowy wyciąg z banku. Zdziwił mnie fakt, iż opłata za kartę została pobrana dwukrotnie. W celu wyjaśnienia tej sytuacji udałem się do najbliższej placówki. Pracownik banku nie był w stanie precyzyjnie udzielić mi odpowiedzi na to pytanie. Mimo podpytywania koleżanek z pracy udało się ustalić, iż druga karta nie jest aktywowana i nie dokonano nią żadnej operacji. Pracownik jednak się nie poddawał i starał się wyjaśnić całą sytuację. W tym celu zadzwonił do centrali z prośbą o wyjaśnienie całego zamieszanie. Pani z centrali również nie potrafiła ustalić kto i dlaczego obciążył moje konto podwójnie. Wyjaśnienie sytuacji zajęło ok. 30 minut które spędziłem ze słuchawką przy uchu w placówce banku. Ostatecznie Pani z centrali udało się ustali przyczyny takiego stanu. System bezpieczeństwa banku umieścił mnie na liście osób zagrożonych kradzieżą danych z karty magnetycznej związaną z moją obecnością w Hiszpanii w marcu br.i zarządził blokadę karty i wymianę jej na nową. Niestety nikt z banku, jak i z centrali nie był w stanie odpowiedzieć dlaczego nie zostałem o tym poinformowany wcześniej.