Opinia użytkownika: Lord
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Na początku września br. kończyła mi się umowa abonamentowa z operatorem sieci PLUS GSM. Już od lipca pracownicy biura obsługi wydzwaniali do mnie z ofertami przedłużenia kończącej się umowy. Jednak z decyzją wstrzymywałem się aż do momentu jej faktycznego zakończenia. Tuż przed końcem tego okresu po raz kolejny zadzwoniła do mnie Pani z biura obsługi z ofertą. Z braku czasu postanowiłem skorzystać z tej formy przedłużenia umowy z operatorem. Oferta zaproponowana przez pracownika nie do końca mnie zadowalała ale pocieszałem się faktem, iż telefon który chciałem nabyć przy okazji przedłużania umowy był w konkurencyjnej cenie. Po kilku dniach przyjechał kurier z umową i telefonem, zgodnie z obietnicą. Jednak zdziwił mnie fakt, iż cena podana na stronie operatora nie jest faktyczną ceną jaką muszę zapłaci za aparat. Cena do zapłaty była wyższa o ok 50 zł. Jeszcze tego samego dnia zadzwoniłem, do tej samej Pani u której przedłużałem umowę i zapytałem skąd ta różnica w cenie aparatu? W odpowiedzi usłyszałem,że jest to opłata aktywacyjna doliczana do każdego zakupionego modelu telefonu za pośrednictwem sklepu internetowego. Pani nie była mi w stanie udzielić odpowiedzi na pytanie dlaczego nie poinformowała mnie o tym fakcie wcześniej, przed zawarciem umowy i dlaczego na stronie nie podawana jest faktyczna cena aparatu ani nawet wzmianki o tym, iż taką opłatę należy doliczyć do ceny aparatu zamieszczonej na stronie.