Opinie użytkownika (11)

Sklep samoobsługowy,wielobranżowy:odzież damska,męska...
Sklep samoobsługowy,wielobranżowy:odzież damska,męska i dziecięca; artykuły papiernicze, gosp.domowego , zabawki oraz artykuły dekoracyjne. Szeroki wybór towarów w bardzo przystępnych cenach. Możliwość doładowania telefonu. Sporo przecen .promocji. Miła ,fachowa i sprawna obsługa. Polecam serdecznie

Lenka_2

18.02.2011

PEPCO

Placówka

Bielawa, Berlinga 68

Nie zgadzam się (3)
Sklep z artykułami...
Sklep z artykułami papierniczymi , piśmienniczymi , biurowymi . Bogaty asortyment ,jednak po raz kolejny nie mogłam kupić tego czego potrzebowałam i poszukiwałam od pewnego czasu. Boom zostawiłam sobie na koniec , bo wiedziałam ,że przesadzają tam z cenami ! Obsługa zachowuje się jakby nie miała czasu dla klienta , bo ma mnóstwo ważniejszych spraw ; jest bardzo niecierpliwa i woli odbierać telefony.A więc dziękuję,ja wolę zamówić u konkurencji i poczekać na towar.

Lenka_2

09.12.2010

Boom

Placówka

Bielawa, Wolności

Nie zgadzam się (1)
Dwupoziomowy sklep ze...
Dwupoziomowy sklep ze sprzętem RTV,AGD.Dosyć duży asortyment.Można zrobić niezłe zakupy,ale tylko za gotówkę!system ratalny to zwyczajne zdzierstwo!Trzeba robić BARDZO przemyślane zakupy,gdyż..tu niespodzianka! - nie ma szans zwrotu!!!! a co ciekawe nigdzie na sklepie nie ujrzymy takiej informacji.Miałam taką sytuację niemiłą,gdy chciałam oddać kabelek,bo jedna z końcówek nie pasowała do mojego sprzętu.Dzień wcześniej sprzedawca nie poinformował mnie ,że taka ewentualność może zaistnieć.Ja nie chciałam zostać z niepotrzebnym kabelkiem.Znając prawa konsumenta,wyczekałam się 45min i odzyskałam 12zl.za kabelek. Ochrona na tym sklepie to tragedia.Wszystko robią,żeby człowiek czuł się jak w klatce!winny tego ,że wogóle tam wszedł! Bardzo bardzo nieprzyjemne doświadczenie!

Lenka_2

02.12.2010

Media Expert

Placówka

Świdnica, Strzegomska 3

Nie zgadzam się (3)
Bar typu 'fast-food'...
Bar typu 'fast-food' od niedawna na rynku.Czy dlatego jedzenie jest tam przepyszne?? miejmy nadzieję,że ten efekt zostanie na dłużej i nic się nie popsuje w menu.Obsługa sympatyczna,sprytna-a to potrzebne,gdy klientów jest więcej.Co prawda tłok się robi,gdy w kolejce stoi 6 osób,bo pomieszczenie jest niewielkie , ale to przecież fast-food ;nie rozsiadamy się tam na dwa dania,deser i kompot.Idealne miejsce ,żeby zjeść coś dobrego w przytulnej atmosferze, patrząc sobie w oczy;zaglądając do bułeczek:) POLECAM

Lenka_2

02.12.2010

Kazim kebab

Placówka

Bielawa, Wolności

Nie zgadzam się (4)
Ponownie odwiedziłam sklep...
Ponownie odwiedziłam sklep Nomi.Chciałam jedną rzecz kupić,nie skupiając się na obsłudze,bo nie miałam za wiele czasu.NIE DAŁO SIĘ!!! Przy kasie nawet problemów nie było co mnie ucieszyło.Niestety musiałam prosić o fakturę.Naprawdę chciałam skupić się na podziwianiu niezmieniającej się od dawna ekspozycji ale nie dało się nie słyszeć jak jedna pani z obsługi mówi do drugiej pani na tą trzecią.Nie ściszając głosu,nie zważając na słowa.Potem głośny śmiech (pani cały czas wypisuje mi fakturę) żarty!Brak profesjonalnego podejścia do klienta!!!!czułam się jakbym im przeszkadzała,bo mają ważniejsze sprawy.Brak :proszę,dziękuję,do widzenia.

Lenka_2

07.11.2010

NOMI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Wybrałam się na...
Wybrałam się na stację,żeby autko umyć.Zapłaciłam za program.Zauważyłam,że chyba już nie obowiązują procedury obsługi klienta nad którymi tak ciężko pracowali menadżerowie tego koncernu.Nie było ani uprzejmości,ani sprzedaży wiązanej;ciężko było w ogóle doprosić się o włączenie myjni.Gdy podjechałam do wjazdu, myjnia była zajęta.Poczekałam ,aż auto ,które tam było myte-wyjedzie.Wróciłam do pomieszczenia sklepowego stacji,żeby zwrócić uwagę,że można mi już program uruchomić.Żadnej reakcji.Kasjerka zajęta była klientami.Ja dla niej nie byłam już klientką,bo mnie skasowała i poczuła się spełniona najwyraźniej. Czekałam cierpliwie.Był również kasjer,który oznaczał się większą ruchliwością niż kasjerka.Ciągle gdzieś wychodził. Pomyślałam,że może przypadkiem włączył myjnię,gdyż moje auto już długo tam sobie czeka.Myliłam się.Ponownie wróciłam na stację,chociaż miałam ochotę stamtąd odjechać!Głos stanowczy bardziej przemawia do tych ludzi!Kasjer uruchomił myjnię za co mu serrrdecznie podziękowałam. Czy Orlen schodzi na psy?to pytanie do opiekunów,przedstawicieli.Kasjerki w biedronkach są bardziej uprzejme niż obsługa stacji Orlen.Może jakieś szkolenia by się przydały!A za brak organizacji na stacji to możliwe ,że opiekun jest winny,więc trzeba go poprosić o pomoc.Ciekawe czy zezwolił na pracę w swoich prywatnych ubraniach-często niechlujnych dżinsach.A już jak zobaczyłam kasjerkę palącą papierosa przed wejściem do sklepu to ręce opadły!!

Lenka_2

07.11.2010

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Lukas Bank odwiedzam...
Lukas Bank odwiedzam co miesiąc . Za każdym razem jestem miło i fachowo obsługiwana . Często przychodzę tuż przed końcem pracy banku a mimo to pracownicy okazują dużo cierpliwości . W ogóle nie widać pośpiechu i opieszałości jak to bywa w innych tego typu placówkach . Ostatnio słyszałam jak pracownica tłumaczyła starszej osobie zawiłości procedur bankowych z niezwykłą wrażliwością.

Lenka_2

15.10.2010

Credit Agricole

Placówka

Dzierżoniów, Ząbkowicka 2

Nie zgadzam się (1)
Mimo,że pracownicy się...
Mimo,że pracownicy się starają;w sklepie panuje nieład.Usłyszałam rozmowę dwóch pracownic,które niezbyt kulturalnie wypowiadały się na temat zachowania klientów-gdyż musiały po nich układać dywany.Każdy ma prawo do własnego zdania,niektórzy muszą go wypowiedzieć wulgarnie,ale na Boga nie przy klientach! Bardziej pomocny niż pracownik okazuje się pan z ochrony,gdy mamy z czymś problem. Nie radzę stawać przy kasie,która jest najbliżej punktu obsługi!gdy tam właśnie pojawia się petent potrzebujący np.faktury ; kasjerka bez słowa wyjaśnienia klientom stojącym do jej kasy - wstaje i zajmuje się wprowadzaniem danych do faktury,drukowaniem.

Lenka_2

15.10.2010

Bricomarche

Placówka

Dzierżoniów, Piastowska11 11

Nie zgadzam się (0)
Lubię sklepy "...
Lubię sklepy " Empik" za bardzo bogaty asortyment , różnorodność cenową podobnych artykułów , porządek i ład . Obsługa jest zawsze fachowa i uprzejma a dziś była wręcz rewelacyjna co natchnęło mnie do wystawienia opinii.Nie byłam jedyną klientką a jednak ,gdy powiedziałam czego szukam pani "przeczesała" regały aby mnie zadowolić! Byłam pod wrażeniem!!!!!

Lenka_2

15.10.2010

empik

Placówka

Świdnica, Długa 1

Nie zgadzam się (0)
Kasjerki są wiecznie...
Kasjerki są wiecznie zajęte rozmowami między sobą , traktują klienta jak zło konieczne. Nie znają słowa dzień dobry. Brak uprzejmości-nawet tej szablonowej , obowiązującej w placówkach. Gdy podeszłam do kasy , kasjerka nawet nie popatrzyła w moją stronę,kontynuowała rozmowę z koleżanką na tematy rodzinne!

Lenka_2

14.10.2010

Intermarche

Placówka

Bielawa, Gen. Berlinga 44

Nie zgadzam się (6)
powinnam podać kilka...
powinnam podać kilka dat,ponieważ notorycznie jest problem przy kasach,ktoś czegoś nie wie z kasjerek,może program za trudny ale sklep działa już dobrych kilka miesięcy,wystarczająco aby się czegoś nauczyć.Pracownicy nie są pomocni dla klientów,głównie zajęci są sobą!i plotkowaniem albo narzekaniem na pracę!

Lenka_2

14.10.2010

NOMI

Placówka

Dzierżoniów, Bielawska

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi