Firma bierze prowizje od dwóch stron transakcji. I owszem ma do tego prawo tylko po co przepłacać skoro jest mnóstwo innych świetnych biur nieruchomości a nie zapłacisz KILKUNASTU tysięcy. NIE POLECAM!
Sklep czysty, nie ma brudnej podłogi czy innych tego typu historii.
Towar na półkach uzupełniany na bierząco, nie ma przeraźliwych pustych luk.
Obsługa bardzo miła. Podszedłem do Pani która coś robiła na sklepie i zapytałem gdize znajdę konkretny produkt, Pani uśmiechnęła się i zaprowadziła mnie do odpowiedniej alejki.
Przy kasie widziałem, że są uzupełnione reklamówki, kolejka była na zaledwie 4 osoby, bo działały diwe kasy.
Dnia 24.01.2018 odwiedziłem sklep firmowy T-Mobile w Gdyni przy ulicy 10 Lutego 11 w celu wyjaśnienia nieprawidłowości na fakturze.
CZYTSOŚĆ SKLEPU: nienaganna. podłoga była czysta, na biurkach porządek.
DŁUGOŚĆ OCZEKIWANIA: już przy wejściu przywitał mnie uśmiechniety mężczyzna i wskazał do którego biurka powinienem podejść.
OBSŁUGA: Konsultant bardzo życzliwy, uśmiechnięty na wstępie zapewnił mnie, że postara się pomóc. konsultant bardzo szybko wyjaśnił moją sprawę będąc przy tym rzeczowy i konkretny a jednocześnie miły i wyrozumiały (okazało się, że faktura jest w porządku to ja ją źle odczytałem).
OCENA OGÓLNA: jestem bardzo zadowolony z obsługi, myślę, że to jeden z najlepszych salonów w trójmieście.
Artykuły na półkach uzupełnione, ceny widoczne i czytelne. Podchodząc do pracownika sklepu w celu zapytania o lokalizację produktu pracownik ubrany był w czarne spodnie oraz niebieską koszulkę, miał identyfikator z imieniem. Pracownik był miły i uprzejmy zaprowadził mnie do półki z produktem którego poszukiwałem. Pracownikiem była kobieta wiek około 40 lat, krótkie czarne włosy, imię Anna. Czystość sklepu oceniam na bardzo wysokim poziomie. Nie było nigdzie na podłodze plam czy porozrzucanych kartonów. Przy kasie samoobsługowej kiedy pomyliłem się i dwukrotnie nabiłem ten sam produkt pracownik pomógł mi w mgnieniu oka. Ogólna moja ocena to 4,5 na 5 ponieważ przeszkadzało mi bardzo głośne nawoływanie pracowników przez głośniki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.