Opinia użytkownika: Krzysztof_1950
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Dnia 24.01.2018 odwiedziłem sklep firmowy T-Mobile w Gdyni przy ulicy 10 Lutego 11 w celu wyjaśnienia nieprawidłowości na fakturze. CZYTSOŚĆ SKLEPU: nienaganna. podłoga była czysta, na biurkach porządek. DŁUGOŚĆ OCZEKIWANIA: już przy wejściu przywitał mnie uśmiechniety mężczyzna i wskazał do którego biurka powinienem podejść. OBSŁUGA: Konsultant bardzo życzliwy, uśmiechnięty na wstępie zapewnił mnie, że postara się pomóc. konsultant bardzo szybko wyjaśnił moją sprawę będąc przy tym rzeczowy i konkretny a jednocześnie miły i wyrozumiały (okazało się, że faktura jest w porządku to ja ją źle odczytałem). OCENA OGÓLNA: jestem bardzo zadowolony z obsługi, myślę, że to jeden z najlepszych salonów w trójmieście.