Opinie użytkownika (14)

Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Krzysztof_1655

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1655

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1655

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Krzysztof_1655

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Krzysztof_1655

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Krzysztof_1655

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Krzysztof_1655

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Krzysztof_1655

12.12.2016

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Krzysztof_1655

12.12.2016

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Krzysztof_1655

08.12.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Krzysztof_1655

08.12.2016

Proama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Krzysztof_1655

08.12.2016

Home Broker

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W dniu 28,07...
W dniu 28,07 udałem się na zakupy w godzinach popołudniowych, w sklepie wiele osób po dojściu na dział warzyw dostrzegłem poukładane pod samym regałem ofoliowane palety prawdopodobnie do wyłożenia towaru jedyne ale do tych palet jest następujące że nie było możliwości wzięcia towaru z półki gdyż były one zastawione, kolejnym moim przystankiem był dział odzieży gdy nie mogłem znaleźć rozmiaru podszedłem do pracownicy która widać było że coś robi z wieszakami po próbie nawiązania rozmowy widać było że pani była zajęta prywatną rozmową przez telefon komórkowy usłyszałem wtedy od pani "proszę zaczekać bo teraz rozmawiam" było to według mnie opryskliwe i nie na miejscu po czym zdenerwowany odpowiedziałem prosze sobie nie przeszkadzać i odszedłem bez dalszej chęci zakupu bluzki dla dziecka, po czym poszedłem po piwo i poszedłem do kasy samoobsługowej(otwarte 3 z 4) pani która nadzorowała szybko zaakceptowała wiek,

Krzysztof_1655

04.08.2014

Tesco

Placówka

Oława, 3 Maja 51

Nie zgadzam się (0)
W dniu 01.08...
W dniu 01.08 udałem się na małe zakupy do Kauflandu było to około godziny 21:20 w koszykach znajdowały się nieliczne paragony po zakupach innych klientów, na sklepie mało mało osób co zaowocowało szybkimi zakupami. Na dziale piekarni po wzięciu bułek( co niektóre były bardzo suche) dostrzegłem wiele okruchów po pieczywie przed stoiskiem co wyglądało wręcz brzydko na dziale wędlin zostałem odrazu obsłużony przez jedną z pań jedna pani obsługiwała, a druga sprzątała wybór wędlin był duży a pani sama z siebie doradziła wybór wędliny, przy kasach pojedyncze osoby, Pani miło powitała mnie zerknęła do koszyka oraz skasowała na koniec pożegnała i zaprosiła ponownie.

Krzysztof_1655

04.08.2014

Kaufland

Placówka

Jaworzno, Jana Matejki 27

Nie zgadzam się (0)
11.10.2021
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za trud poświęceony na dokonanie oceny naszego marketu w Oławie. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pana uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie. Mamy nadzieję, iż pozostanie Pan nadal naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy Kaufland Team

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi