Wczorajszego dnia wybrałem się z narzeczoną do pizzeri, sprzedawczyni po przyjęciu zamówienia poinformowała mnie, że będę czekał 40 minut na pizze. Zgodziłem się. Po 40 minutach postanowiłem zabrać danie na wynos . Po przyjściu do domu jedząc pizze zauważyłem brak składnika salami za które oczywiście zapłaciłem .
Wchodząc do sklepu zostałem miło i sympatycznie powitany, wybierając artykuły było wszystko widoczne i dostępne dla klienta. Przy kasie ponownie mnie powitano powiedziano ile mam zapłacić i ile reszty otrzymam, jak i również zaproponowano mi korzystne promocje jednym słowem rewelacja! i polecam osobiście ten punkt sprzedaży.
Wczoraj wieczorem wybierając się na spacer wszedłem dosłownie na chwilę na stacje. Po powiedzeniu sprzedawcy czego oczekuję nie spodziewanie wszedł przede mną inny klient chyba sprzedawcy znajomy tak to wyglądało. Jeżeli chodzi o obsługę to nie spodziewałbym się, że takie coś mnie trafi. Jestem naprawdę nie zadowolony z obsługi.
Wczorajszego dnia odwiedziłem mały sklep na ul. Jagiełły "HIT Delikatesy" w celu oceny obsługi jak i zakupu napoju.Po wybrani produktu udałem się w stronę kasy. W kolejce stały przede mną 2 osoby nie czekałem nawet 2 minut zostałem uprzejmie i miło obsłużony z uśmiechem i podziękowaniem za zakup. Niezmiernie jest mi miło że mogę opisać ten punkt sprzedaży.
Wizyta w salonie media expert przepadła na ocenę 5/10 .Pierwszy powód który mnie dotyczy to brak zainteresowania klientem w wyborze np.pendrive. Po drugie w niektórych momentach wizyty jest brak konsultantów na stanowisku pracy, a po trzecie i najważniejsze nie dość dobra kompetencja pracowników.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.