Jak w większości hipermarketów kolejki są makabryczne. Niestety nie wszystkie kasy są czynne co znacznie wydłuża czas obsługi. Co do personelu nie mam żadnych zastrzeżeń, robią co mogą aby usprawnić obsługę klienta. Z uśmiechem na ustach obsługują różnych (nie zawsze przyjemnych) klientów. Nie spotkałem jeszcze naburmuszonej kasjerki. Wybór towaru jakim market dysponuje jest szeroki, natomiast na półkach często są puste miejsca co nie powinno mieć miejsca.
Personel bardzo miły, chętny do pomocy klientowi. Dysponuje szeroką wiedzą na temat mody i nie tylko. Liczne promocje przyciągają uwagę. Ceny są korzystne. Zorganizowanie pracy bardzo dobre, czas obsługi jest zadowalający. Panuje przyjemna atmosfera. Zakupy w takich warunkach to czysta przyjemność.
Dotychczas nie było można złego słowa powiedzieć o DPD. Natomiast dzisiaj, kiedy to kurier zawitał do mnie z paczką, o której nie było mi nic wiadomo, lekko zmieniam zdanie. Zbyt mało czasu poświęca klientowi (chwila czasu potrzebna dla wyjaśnienia sprawy) nie wiem może wynika to z ogromu klientów do obsługi.. Dzisiaj daję dużego minusa tej firmie.
Jedna apteka na miasto to jest zdecydowanie za mało. Codziennie są tam ogromne kolejki. Klienci się denerwują, gdyż czas jaki muszą tam spędzić, w oczekiwaniu na obsługę, strasznie się wydłuża. Bardzo trudno jest trafić na brak kolejki. Co do samej obsługi nie mam większych zastrzeżeń. Uważam, że robią co mogą aby usprawnić sprzedaż. Chociaż nie zawsze. Często zdarza się, że pracuję tylko jedno okienko z trzech możliwych. Należałoby nad tym popracować. Wiedza jaką posiadają jest obszerna.
Firma wypełnia swoje obowiązki sumiennie i rzetelnie. Zamówiony towar trafia w ręce właściciela w zaskakująco szybkim terminie. Co do godziny dostawy kurier potrafi się dostosować nie ma z tym większego problemu. Czasami niestety zdarza się, że towar dostajemy nieco później, niż się umawialiśmy. Ale to sporadyczne przypadki. Kurier jest miły, chętny do współpracy. Towar dostarczony jest w stanie nienaruszonym.
Jeden z lepszych sklepów odzieżowych w Galerii Białej. Miła,profesjonalna obsługa oraz zawsze chętna do pomocy klientowi. Czas obsługi godny pochwały. Zakupy przebiegają w przyjaznej atmosferze. Oferta sklepu jest obszerna, liczne promocje oraz przyjemny nastrój przyciągają sporo klientów. Oby było więcej takich sklepów w naszym regionie.
W godzinach porannych w tej stacji paliw pracuje jedna osoba,przewaznie jest duże zamieszanie ponieważ zazwyczaj jest kilka samochodów do tankowania a obsluga tylko jedna,która tankuje paliwo,gaz i pobiera opłate co wiąże sie z ze sporym oczekiwaniem na obsługę klienta.Moim zdaniem w celu poprawienia organizacji pracy w tej stacji paliw powinne byc dwie osoby do obsługi ,r owniez w tych godzinach pracy stacji paliw.
Moim zdaniem w wielu sklepach, przeważnie spożywczych, pracownicy mają zbyt dużo obowiązków i nie są w stanie ze wszystkim sobie poradzić. Źle są podzielone role, gdyż każdy ma na głowie ogrom obowiązków, które nie łączą się ze sobą. Na czym cierpli klient, gdyż obsługa jego znacznie się wydłuża. Potrzebna jest lepsza organizacja oraz podział obowiązków. Z reguły obsługa jest miła i przyjazna, chociaż zdarzają się wyjątki. Co do oferty sklepu uważam, że nie ma większej potrzeby do zmian. Natomiast wygląd, który ma bardzo duże znaczenie dla wielu klientów, jest zadbany.
Najlepsza obsługa oraz organizacja jest w sklepie odzieżowym. Personel jest miły i gotowy do wszelkiej pomocy klientowi. Niestety ofertę sklepu należałoby poprawić. Wybór jest niezbyt duży oraz brak promocji/przecen. Czas obsługi jest godny pochwalenia. Personel jest konkretny i sprawnie wykonuje swoje obowiązki. Wygląd miejsca jest przyjemny i przyjazny klientowi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.