Opinie użytkownika (44)

Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konor

18.07.2017

Subway

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konor

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konor

18.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Nie mam...
Super. Nie mam się do czego odnieść, jeżeli chodzi o negatywy - stacja dużego koncernu z konkurencyjnymi zwykle cenami paliw, co w połączeniu z marką pochodzącą z Polski daje świetny obraz. Podejście do klienta również bardzo dobre. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konor

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jedyna...
Bardzo dobrze. Jedyna rzecz, która mnie zawsze irytuje, to zabieranie przez pracownika obsługi karty płatniczej do terminala. Dotyczy to również kart zbliżeniowych. Nie mam pewności, co dzieje się z moją kartą, bo okienko jest wyżej, niż okno auta. Poza tym jednym szczegółem wszystko jest w jak najlepszym porządku, a ceny bardzo dobre, połączone z dobrą jakością. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konor

18.07.2017

Stacje paliw Intermarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Profesjonalne...
Bardzo dobrze. Profesjonalne podejście do klienta, miła obsługa, da się również pogadać, a nie tylko zapłacić za paliwo. Na samo paliwo zaś nigdy nie mogłem narzekać. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konor

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konor

05.05.2017

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konor

05.05.2017

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konor

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konor

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konor

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konor

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konor

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na plus:Wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Konor

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Konor

12.12.2016

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Konor

12.12.2016

zalando.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Konor

09.12.2016

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Konor

09.12.2016

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Konor

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Konor

09.12.2016

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi