Opinie użytkownika (1)

Aby skontaktować się...
Aby skontaktować się z usługodawcą, portal zmusza do wykupienia SUBSKRYPCJI. Dlaczego nie oferujecie jednorazowych płatności? Skoro szukam pomocy domowej i ją znajdę, to w jakim celu muszę wam płacić miesięcznie "abonament"? Liczycie na to, że ktoś zapomni wyłączyć subskrypcję i będą wam za darmo środki na konto spływać? Portal istnieje już tle lat, że w dobie płatności BLIK czy innych możliwości jednorazowych płatności, na kilometr ŚMIERDZI naciąganiem ludzi na subskrypcję, którą nie zawsze łatwo jest wyłączyć. Wybrałem konkurencje, nie zamierzam się z wami "szarpać" o wyłączenie subskrypcji!

Klient_nsOQv

14.02.2024

pomocedomowe.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi