Polecam obsługę w tej placówce. Zostałem przyjęty z życzliwością i profesjonalnym podejściem do klienta. Plusem też jest stosunkowo krótki czas oczekiwania na obsługę (dla klientów wcześniej nieumówionych).
Oferta Pzu jest jedną z najlepszych na rynku. Pracownicy są kompetentni i rzetelni. Dużo spraw można załatwić całkowicie online. Minusem jest czas oczekiwania na obsługę w placówce. Ze względu na dużo popularność i stosunkowo małą liczbę pracowników stacjonarnych trzeba odczekać "swoje".
Bardzo często w tej placówce można utkwić na dłużej. To ze względu na długie kolejki do poszczególnych stanowisk, a szczególnie tych z ubezpieczaniami na życie. Szkoda, bo obsługa sama w sobie jest ok.
Kontakt online to dla wielu najwygodniejsza forma kontaktu. Bardzo dobrze sprawdza się to w przypadku mBanku, zwłaszcza jeżeli chodzi o ich chat. Wiele kwestii można wyjaśnić szybko, logując się jedynie na swoje konto. Przy tym wszystkie sporne sprawy są rozpatrywane błyskawicznie z myślą o dobrych relacjach z klientem. Tak trzymać!
Uważam, iż obsługa klientów na infolinii nie jest mocną stroną banku. Często spotykałem się z niekompetentną obsługą, co skutkowało składaniem reklamacji. Niestety, często to jedyna droga, aby wyegzekwować tutaj swoje prawa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.